Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: vr 05 jan 2024, 13:45 Dat klopt, maar ik heb de indruk dat het toen meer verspreid was - nu is het wel vrij veel op korte tijd.
Een aantal mensen die bi blijken te zijn, one-night-stands, broer en zus die achter hetzelfde personage aan zitten, SM/bondage, seks tussen de wijnvaten (vergeet ik nog iets?) allemaal binnen een handjevol weken.
Daardoor lijkt het misschien meer, voor veel mensen?
Precies dat dus...
Ik val echt niet flauw van een blote borst hier of daar, om maar wat te noemen.
Ik zit ook helemaal niet in met wat ze ons tonen an sich.
Maar als het alleen nog maar om dat soort dingen draait, wordt het wel heel eentonig en saai, vind ik.
Tiboko schreef: vr 05 jan 2024, 15:19 Gewoon een stel personages dat eens normaal tegenover elkaar doet zou in deze tijd van het jaar ook al leuk zijn. Maar zelfs de date van Lowie werd overgoten met een portie zuur, net als het mooie gebaar van Femke (kom je met ons mee eten?) naar Karin toe...
Dit weegt ook heel erg mee inderdaad... Er mag nog wel iemand een klein beetje vrolijk en vriendelijk rondlopen, toch?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: vr 05 jan 2024, 13:32 Waarom Nancy nu plots zo averechts moest doen tegen Karin is mij een raadsel. Of het moet zijn dat het weer voor haar "beste vriendin" is.
Nancy heeft Karin nooit gemogen.
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 50

Bericht door ThuisfanNL »

Vanavond zagen we hoe Judith achter kwam dat Dries met haar dochter Emma contact heeft via Fansonly. Ik had al zo'n vermoeden dat dit niet lang op zich ging wachten. Ik heb medelijden met Judith, door verschillende mannen bedrogen, heeft zij en Dries afspraken gemaakt overkomt haar nu dit.

Verder vind ik dat Frank wel had moeten luisteren naar wat Tom te vertellen in plaats van hem af te snauwen. Hij mag veel meer zijn dankbaarheid en begrip tonen naar de mensen die hem helpen.

Tot slot vermoed ik dat er een nieuwe ruzie tussen Bob en Lowie gaat ontstaan. Het was al lang en breed duidelijk dat Tamara en Lowie gevoelens aan het ontwikkelen zijn.
0 x
Lisanne666
Nog geen rang
x 25

Bericht door Lisanne666 »

En alweer wordt er iemand betrapt. Vandaag zelfs twee.

Hoe veel keren komt er net iemand op het verkeerde moment binnen of bevindt die zich net op het juiste moment ongemerkt binnen gehoorsafstand?

wat voorbeelden (sommige zijn al wat langer geleden)

Dieter - Femke

Context: Een idee van Thilly: zij en Dieter doen alsof iets hebben om Nancy jaloers te maken.

Net op een moment dat Dieter en Thilly dit idee in de praktijk aan het brengen zijn in bar Madame komt Femke binnen stormen (die daar niks te zoeken had en daar zelden komt) en steekt een hele tirade af tegen Dieter en stormt weer naar buiten.

Peter Vicky - Vince:

Context: Vince hoort net van Vicky dat men bezig is het been van hun zoon te amputeren na een ongeval met zijn motor. Omhelzen elkaar troostend.

Peter komt net binnen in het ziekenhuis wanneer Vince en Vicky elkaar innig omhelzen.Hij kijkt bedenkelijk en stapt zonder een woord te zeggen uit beeld.
Bob - Lowie- Tamara

Bob hoort nog net Tamara tegen Lowie zeggen dat hij tenminste naar haar luistert. Na dat moment begon zijn vreemde gedrag trouwens.

Dieter - Femke

Context: Een idee van Thilly: zij en Dieter doen alsof iets hebben om Nancy jaloers te maken.

Net op een moment dat Dieter en Thilly dit idee in de praktijk aan het brengen zijn in bar Madame komt Femke binnen stormen (die daar niks te zoeken had en daar zelden komt) en steekt een hele tirade af tegen Dieter en stormt weer naar buiten.

Bob is net een slow bezig met Christine wanneer Adil binnenkomt tijdens een eindejaarsfeest in Bar Madame.

Silke komt net binnen, s'morgens vroeg, terwijl de winkel nog niet geopend was, tijdens haar blokperiode, Vita Pur binnen gewandeld nét op het moment dat Cedric en Viv samen naakt verstrengeld in elkaar liggen in een (overigens te kleine) zetel.

Tom betrapt Vince en Karin. In een plaats waar hij nog nooit geweest is en absoluut niks te zoeken heeft. Hij pikt er lukraak een deur uit en ...wint de hoofdprijs!
Lowie en Tamara , die al talrijke keren samen tijd doorbrachten, uren praatten, zoveel innige conversaties hadden, elkaar troostten, buik betastingen uitvoerden (tijdens Tamara's zwangerschap) en al zo lang onder een dak wonen .... allemaal ZONDER dat er ooit iets gebeurde, worden door Bob betrapt als ze eindelijk een keertje kussen. Moest die geen les geven?

Net als Dries een onlyfans sessie bezig is met de dochter van zijn vriendin, komt deze binnen gewandeld in een andere kamer en kijkt onmiddellijk vanop redelijk grote afstand door minuscule raampjes recht op het scherm van Dries zijn laptop.

Tijd voor wat anders jongens!
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Lisanne666 schreef: za 06 jan 2024, 01:36 Tijd voor wat anders jongens!
ja, totale verrassing! Alweer!!! Dat komt niet goed. Spijtig voor Judith en natuurlijk alweer= einde relatie. We zien Judith koffietje drinken bij Tilly, dus het zal dan wel een nieuwe breuk zijn. De krijtlijnen zijn uitgezet vandaag voor alweer een split.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Als Judith dít nog pikt, dan begrijp ik er niks meer van. Al denk ik dat koppelaarster Thilly nog wel alles in de schaal zal leggen om de boel te relativeren...

Wat Tamara betreft. De voorbije (onschuldige) ontmoetingen/gesprekken vonden altijd bij Lowie plaats (want Leo is al groter, die slaapt de hele nacht door). Alleen toevallig :nope: deze ene keer was het bij Bob te doen, uiteraard - anders kon hij hen niet betrappen...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Lisanne666 schreef: za 06 jan 2024, 01:36 Moest die geen les geven?
Kerstvakantie is nog bezig :angel:
Tiboko schreef: za 06 jan 2024, 10:46 Al denk ik dat koppelaarster Thilly nog wel alles in de schaal zal leggen om de boel te relativeren...
Ja daar moest ik aan denken : hoe zal tante Thilly hierop reageren ? Zal ze het terug in het belachelijke trekken zoals ze al altijd gedaan heeft met mensen die relatieproblemen hebben (omdat de zelfverklaarde wijsneus zelf geen relatie meer heeft) :denk: Trouwens, Thilly is al altijd jaloers geweest op Judith. Ben een beetje vergeten of Thilly close was met Emma, zeker met Stan, dat herinner ik me nog.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: za 06 jan 2024, 10:46 deze ene keer was het bij Bob te doen, uiteraard - anders kon hij hen niet betrappen...
Volgens mij was het toch bij Lowie. Bob kwam binnen en keek naar links, wat Lowie zijn deel van het huis is. En Tamara was toch binnengekomen bij Lowie toen hij alleen zat te ontbijten. Pas nadat duidelijk werd dat zijn date niet goed was uitgedraaid belandden ze samen op de zetel. Maar het was natuurlijk weer "toevallig' goed getimed.
Over Dries en Judith. Dries moet toch al foto's van Stan en Emma gezien hebben en dat je met make-up wel wat kan bijplamuren klopt, maar zo anders zag ze er toch niet uit. Hoe hij het in zijn hoofd haalt om er toch mee door te gaan tot hij betrapt wordt :crazy: nogmaals bewezen dat universiteit en groot verstand niet noodzakelijk een combinatie zijn. Als Judith hierna toch nog met hem verder wil belandt ze voor mij toch ook in de schuif van degenen die niet zonder relatie kunnen. Daar kan ze Nancy gezelschap gaan houden.
De auto van Sofia werd gevonden. Maar zal dit de Sofia van Waldek zijn of de echte Sofia Ledoux, want voor mij is dit toch een heel erg grijze zone.
Ik snap echt steeds minder en minder waar de schrijvers naartoe willen :nope:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Iedere keer als er n paar mensen 'smossen' of meer, moet net op dat moment juist de ex of wettige partner langskomen ... Zo voorspelbaar.
0 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

Bericht door bragolin-01 »

heidiw schreef: za 06 jan 2024, 15:15 Dries moet toch al foto's van Stan en Emma gezien hebben
Dries had al een relatie met Judith voordat Emma naar het buitenland vertrok. Dus die twee kennen elkaar goed.
heidiw schreef: za 06 jan 2024, 15:15 Hoe hij het in zijn hoofd haalt om er toch mee door te gaan tot hij betrapt wordt
Dat zal het voor hem waarschijnlijk extra spannend hebben gemaakt.
De vraag die overblijft is: Wist Emma dat ze met Dries aan het chatten was?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Dries ziet haar, niet omgekeerd.

En net als Emma, die een artiestennaam gebruikt, zal Dries ook wel inloggen met een fake naam, advocaat zijnde. En die betalingen doet hij wellicht met een anonieme rekening he - om dezelfde reden.

Tenzij hij zo dom is dat hij de KK van het kantoor gebruikt heeft, dan zal ook Tom hierachter komen.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: za 06 jan 2024, 15:15 bewezen dat universiteit en groot verstand niet noodzakelijk een combinatie zijn
Nu ga ik iets raar vertellen maar inderdaad vele studenten zijn eigenlijk domme studenten: die studenten zijn misschien slim in hun leerstof maar in het dagelijkse leven zijn velen toch dom en naïef daarin en sommige houden toch ook van die rare opvattingen op na.
Tiboko schreef: za 06 jan 2024, 18:25 En die betalingen doet hij wellicht met een anonieme rekening he - om dezelfde reden.
Ik denk niet dat Dries een Zwitserse bankrekening heeft, ik betwijfel zelfs of het eigenlijk nog mogelijk is om in Zwitserland een anonieme rekening te openen.
Trouwens ik dacht dat ik gezien heb dat hij die sessies met een kredietkaart betaalde.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Lisanne666 schreef: za 06 jan 2024, 01:36 Hoe veel keren komt er net iemand op het verkeerde moment binnen of bevindt die zich net op het juiste moment ongemerkt binnen gehoorsafstand?
Dit is toch een van de kenmerken van een soap? Dit is toch ook altijd al zo geweest?
Ik vind ook dat het soms wat veel is in korte tijd, maar veranderen zal dit niet snel.
bragolin-01 schreef: za 06 jan 2024, 17:40 De vraag die overblijft is: Wist Emma dat ze met Dries aan het chatten was?
Normaal niet.
Ik frequenteer zo'n sites niet, maar het lijkt mij logisch dat de mensen die een Onlyfans-account hebben of iets dergelijks, niet weten wie er aan de andere kant van het scherm zit. Anders zou dit de deur echt wel wagenwijd openzetten voor afpersingen.
En normaal weet degene die het account heeft ook niet van wie de betalingen komen, die worden via het platform geregeld. Alleen - zoals Tiboko ook zegt - kunnen die betalingen terug gevonden worden via de kredietkaart.
Maar ik denk wel dat Dries een eigen kredietkaart heeft, zo speciaal is dat niet meer de laatste jaren.
apestaart schreef: zo 07 jan 2024, 01:04 Nu ga ik iets raar vertellen maar inderdaad vele studenten zijn eigenlijk domme studenten: die studenten zijn misschien slim in hun leerstof maar in het dagelijkse leven zijn velen toch dom en naïef daarin en sommige houden toch ook van die rare opvattingen op na.
Ik ga ook eens iets raars vertellen, studenten zijn mensen. Wat u hier over 1 'groep' mensen vertelt, slaat op veel andere 'groepen' van mensen ook.
Ik vind het dan ook eigenlijk niet nodig om hier 1 groep mensen neer te halen en nog minder om ze in een vakje te steken. ;)
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

satine schreef: zo 07 jan 2024, 10:39 k ga ook eens iets raars vertellen, studenten zijn mensen. Wat u hier over 1 'groep' mensen vertelt, slaat op veel andere 'groepen' van mensen ook.
Ik vind het dan ook eigenlijk niet nodig om hier 1 groep mensen neer te halen en nog minder om ze in een vakje te steken.
Gelieve dat ook eens te zeggen tegen Heidiw want hij/zij is begonnen op te merken dat het bewezen is dat universiteit en groot verstand niet samen gaan en ik heb gewoon daarop ingepikt niet meer en minder trouwens ik heb niet gezegd dat alle studenten dom zijn maar sommige studenten, gelukkig zijn er nog slimmere studenten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Er is naar mijn gevoel nog wel een groot verschil tussen
heidiw schreef: za 06 jan 2024, 15:15 nogmaals bewezen dat universiteit en groot verstand niet noodzakelijk een combinatie zijn.
en
apestaart schreef: zo 07 jan 2024, 01:04 vele studenten zijn eigenlijk domme studenten: die studenten zijn misschien slim in hun leerstof maar in het dagelijkse leven zijn velen toch dom en naïef daarin en sommige houden toch ook van die rare opvattingen op na.
Maar goed, ik zal het nooit meer doen. :nope:
1 x
Plaats reactie