Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Deze week Frank aangereden, weliswaar door die zijn eigen schuld, en nu ladderzat de baan op. Goe bezig jong,ven dan meisjes die zijn dochter zouden kunnen zijn gaan ambeteren 

0 x
-
- Nog geen rang
- x 25
Verkrachting en aanranding door elkaar gebruiken gaat op den duur deze woorden op dezelfde hoogte plaatsen. Het spreekt voor zich hoe onwenselijk dit is.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
We hebben toch niet gezien hoe Tom zich van thuis naar Bar Madam verplaatste, ms was hij wel te voet.heidiw schreef: za 30 dec 2023, 13:43 Deze week Frank aangereden, weliswaar door die zijn eigen schuld, en nu ladderzat de baan op. Goe bezig jong,ven dan meisjes die zijn dochter zouden kunnen zijn gaan ambeteren
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zelfs te voet mag je niet ladderzat zijn en kan je fatale ongevallen veroorzaken. Wat als hij over de weg zwalpt, iemand moet voor hem uitwijken en rijdt zich te pletter tegen een gevel of een boom?
En dan zijn gedrag in Bar Madam
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het mag niet, inderdaad, maar ik moet toch toegeven dat ik dat nog het minst erge aan zijn gedrag zou vinden (we hebben er net oud op nieuw opzitten, en ik heb buiten meer zatte dan nuchtere mensen gezien. Gelukkig wel allemaal netjes te voet, dus dat vind ik dan nog de beste oplossingheidiw schreef: zo 31 dec 2023, 14:02 Zelfs te voet mag je niet ladderzat zijn en kan je fatale ongevallen veroorzaken. Wat als hij over de weg zwalpt, iemand moet voor hem uitwijken en rijdt zich te pletter tegen een gevel of een boom?

Zijn gedrag tegenover die jonge meiden in Bar Madam daarentegen...

En ook wat hij tegen Karin riep, vond ik erover. Ik kan begrijpen dat het hem allemaal tegen zit, hoor, maar iemand zo uitschelden vind ik goedkoop en onbeschoft, en al helemaal als je zoon dat ook nog eens kan horen. Tom lijkt bovendien ook even vergeten te zijn wat hij zelf in het verleden al allemaal uitgespookt heeft. Als Karin een slet is volgens hem, wat is hij dan zelf eigenlijk?

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En hij vergeet ook dat het huis waar hij, Marianne en Robin wonen, eigendom is van Karin.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ah ja, dat is ook nog zo inderdaadmartha schreef: di 02 jan 2024, 14:53 En hij vergeet ook dat het huis waar hij, Marianne en Robin wonen, eigendom is van Karin.

Met het oog op de toekomst niet geheel onbelangrijk, want waar gaan hij, Robin en Marianne heen als Karin besluit dat ze zich niet voor het vuil van de straat uit laat maken in haar eigen huis?
Ik vind Tom nou al maanden over de hele lijn een domme en onbeschofte bullebak, en dat wordt er maar niet beter op.

2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ben benieuwd waar Tom nu gaat wonen met zijn moeder en zoon.
Zou hij Adil en Christine uit zijn huis zetten?
Of zou hij het niet meer dan normaal vinden dat hij (gratis) in het huis van Karin mag blijven?
Zou hij Adil en Christine uit zijn huis zetten?

Of zou hij het niet meer dan normaal vinden dat hij (gratis) in het huis van Karin mag blijven?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Dan moet hij hen 6 maanden opzeg geven dus waar zouden Tom, Marianne en Robin ondertussen wonen?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Het zou misschien nuttig zijn dat die voorbeeldvader eens stilstaat wat hij aanricht bij Robin. Na zoveel onzekerheid en strubbelingen nog eens van huis moeten veranderen, dat kan niet goed komen. Ook Marianne moet verkrassen van woning. Wat een rare levenswijze voor een toch welvarend advocaat. Vond het al van in het begin een rare overeenkomst toen hij bij Karin ging wonen? Zo stabiel was hun relatie toch ook niet, nooit geweest. Robin heeft een stabiele levenswijze van doen, niet deze onzekere situatie waar hij nu in verwikkeld is geraakt.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
De chique advocaat en zijn al even chique moeder die nu feitelijk thuisloos zijn en eigenlijk naar het OCMW zouden moeten om daar hun referentieadres te zetten. Ik zie ze al zitten bij de maatschappelijk werker 

1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Vond dat pleidooi van Tom wel heel nauwkeurig en goed gestructureerd. Hetzelfde kon niet gezegd worden van Karin die wel heel slordig met de feiten omsprong en waar de jaloersie vanaf droop. Heel onzorgvuldige voorbereiding en was zo te doorprikken.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als Tom nou eens een andere toon aanslaat tegenover zijn zoon, komt er misschien nog een echt gesprek van.
Het is allemaal nogal "vijandig".
Het is allemaal nogal "vijandig".
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Zo is het toch al een hele tijd? Robin kan hem weinig schelen, tot het fout loopt.
En dan probeert Tom de brandjes te blussen met geroep en getier, omdat hij eigenlijk liever eitjes bakt voor het ontbijtje van zijn love-intrest.
En dan probeert Tom de brandjes te blussen met geroep en getier, omdat hij eigenlijk liever eitjes bakt voor het ontbijtje van zijn love-intrest.
1 x