Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: vr 26 mei 2023, 22:52 Dat is geen synoniem voor volwassen hé :mrgreen:
(Ik bedoel mentaal volwassen, want dat is Dieter absoluut niet).
Hahaha, ik zeg ook niet dat dat altijd synoniem voor volwassen is hè, maar in het geval van Dieter vind ik dat wel... :razz:
Hij was toch volwassen genoeg om een handtekening te zetten onder hun huwelijk? En hij functioneert dagelijks als een volwassen persoon, als het hem goed uitkomt tenminste. Ik begrijp wat je wil zeggen hoor, en ik vind het ook een overjaarse puber in zijn gedrag. ;) Maar ik vind het wel storend dat dat altijd als verzachtende omstandigheid opgevoerd wordt als Dieter zijn mond niet open durft te doen of weer eens iets stoms uithaalt. Dat gaat ook altijd onder het motto "hij wordt ondergesneeuwd door Nancy", maar er zijn al genoeg situaties geweest waarin hij echt wel voor zichzelf opkwam en tegen haar in durfde te gaan. Hij lijkt alleen zelf uit te kiezen waar en wanneer hij dat doet.

Nu ook weer, met zijn enthousiast vakantie-voorstel. Schaamteloze kwiebus dat het is. En Nancy hobbelt er weer goedgelovig achteraan... :roll: :thumbdown:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ok maar Nancy is dan ook Nancy : het verstand is heel ver te zoeken ! Alles bijeen maken de scenaristen er een "laaggeschoold, dom" stel van . Weer eens totaal caricaturaal :twisted:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Ze wordt dus toch geen non :mrgreen:
In plaats van zich sterk te houden en enig zelfrespect te hebben neemt ze die lappenpop terug. Tot hij de volgende keer met zijn zatte botten...
2 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik schrok ook toen Nancy Dieter terugwilde ... Ik dacht dat ze langskwam om te zeggen dat het definitief gedaan was. En Femke blij. Ik zou eerder blij zijn moest zo'n 'stiefpa' weg zijn.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik denk vooral dat ze blij was omdat dit betekent dat Eddy voorgoed uit beeld is en de kans bestaat dat haar mama weer vrolijker gaat rondlopen...

Nancy is immers één van de personages die worden afgeschilderd als hulpeloos zonder partner...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

De peut heeft dan toch geholpen. Ze is blijkbaar toch tot de vaststelling gekomen dat ze hare Filou beter kwijt dan rijk is.
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

't was te hopen maar vermits nancy niet in de juiste rij stond toen het verstand werd uitgedeeld , vrees ik dat ze haar voddeman toch zal terugnemen .....
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat Nancy ook te oud is om kinderen te adopteren. Dus dat plan gaat ook niet door denk ik. Dat Dieter geen kinderen kon hebben met Nancy wist hij al voor hij n relatie met haar begon, en dan pas later ontdekken dat hij van kinderen houdt ???
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat Nancy op dit moment alles zou doen om haar Dieter bij zich te houden, je zou denken dat ze er eentje uit de miljoenen heeft - maar ik zie het niet (= wat zij toch in Dieter ziet).
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik denk dat ze na gisteren toch het idee 'baby bij draagmoeder' gaat laten vallen.
Er is een reden waarom vrouwen vanaf een bepaalde leeftijd niet meer vruchtbaar zijn. Een baby op die leeftijd of af en toe eens op je kleinkind letten zijn toch nog twee totaal verschillende dingen.

Ik zie mijn kleindochtertjes dood- en doodgraag, maar ik ben toch vaak blij als ik ze na een dagje samen, gewoon terug kan geven aan hun ouders 's avonds. ;)
1 x
Farfalla
Nog geen rang
x 18

Bericht door Farfalla »

Wat ik mij al een hele tijd afvraag: hoe oud is Nancy eigenlijk?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Daar is niet veel over terug te vinden - alleen dat ze getrouwd is met Victor Fierens (de vader van Renzo) in 1986. Hoe oud ze toen was, is niet duidelijk.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Denk toch zo nadert 50 met haar volwassen kinderen in gedachte. Goed dat ze gisteren voor haar mening is uitgekomen , al reageerde Dieter weer als een kind dat z'n lekstok niet krijgt! Is die als hoofdinspecteur dan in z'n eigen leven niet voor logisch denken vatbaar? Het was heel realistisch wat Nancy daar allemaal aanbracht.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

In 1986 gehuwd. Hum reken uit dat ze toen rond de 20 was, dat is 37 jaar geleden plus 20 jaar - dan moet ze nu rond de 57 zijn of daaromtrent, toch :denk:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

daffy duck schreef: vr 22 dec 2023, 10:04 Denk toch zo nadert 50 met haar volwassen kinderen in gedachte.
Ik denk dat ze ouder is. Volgens het internet is Femke geboren op 8 april 1986 wat maakt dat ze nu 37 is.
Dan zou Nancy wel heel jong mama geworden zijn. En getrouwd op haar 13de...
En ik dacht dat Renzo de oudste is van de kinderen van Nancy, maar daar ben ik niet zeker van.
0 x
Plaats reactie