De manier waarop Frank gebeten is op Marianne, vind ik bijna zielig. Alsof alle frustratie van de afgelopen jaren er weer even uit moet of zo. Ik begrijp dat het makkelijk is om haar nu uit naam van Ilias de schuld te geven van alles wat scheef zit in zijn wereld, maar als Frank een béétje na zou denken, zou hij op zijn leeftijd en met zijn levenservaring toch moeten beseffen dat dat niet klopt, en dat Ilias hier ook helemaal niet mee geholpen is. Hij zou die jongen beter op een wat positievere manier begeleiden in zijn herstelproces, en hem eens wijzen op het feit dat hij misschien zelf ook eens de verantwoordelijkheid voor zijn daden mag nemen en daarvan moet leren, omdat hij anders voor eeuwig en 3 dagen een "slachtoffer" blijft.
Peter liet weer even goed zien wat voor wraakzuchtig en vals mannetje het is, en dat hij niet schroomt om wie dan ook op te offeren om zijn gram te halen. Ook niet als dat een vrouw betreft die hem voorheen altijd de hand boven het hoofd heeft gehouden en heeft gesteund.
En ik was ook best wel verbaasd hoe luchtig Viv deed over de zwijnenstal die de jeugd had achtergelaten in Vita Pur. Het is al niet vanzelfsprekend dat die ze daar konden blijven rondhangen na sluitingstijd, laat staan dat het vreemd was dat Tamara niet bepaald blij was met de rotzooi die ze achtergelaten hadden.
En dan Bob... Griezelig is inderdaad een understatement inmiddels. Ik hoop dat Lowie er zwaarder aan tilt dan de rest zijn omgeving, en dat hij mee een oogje in het zeil gaat houden voor Tamara. Dit kan alleen maar slecht aflopen op deze manier...