Oei, dan heb ik mij vergist, wist niet dat dezen bi waren
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Jules Larocca
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Mayra en dan was er nog die kapper die in het kapsalon van Rosa werkte : had zowel een relatie met Rosa als met een andere man, ik denk die Pierre (psychopaat eerst klas).
Dat Gabby bi is, ja dat is iets wat ik al sinds zijn verschijnen in Thuis overal gelezen heb
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
oesje! Het kon niet zijn dat er niks mis zou zijn met de verhouding met Brit. Heb ik geen probleem mee, maar denk dat het voor haar toch even zwelgen zal zijn als ze dat te weten komt.martha schreef: do 23 nov 2023, 15:02 Dat Gabby bi is, ja dat is iets wat ik al sinds zijn verschijnen in Thuis overal gelezen heb
Maar het meest keek ik toch op toen Peter daar met Bob de kamer binnenkwam. Waar is Bob mee bezig! Hoe kun je nu zo dom en koppig zijn en geen doorzicht hebben in de situatie. Begin hem een echte nerd te vinden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Urbain
- Nog geen rang
Is Peter niet ooit advocaat geweest voor Marianne ???
Want dan zijn er "tegenstrijdige belangen" en kan hij nooit optreden als advocaat van de tegenpartij. Hij kent teveel vertrouwelijke informatie over Marianne en heeft duidelijk (nog) geen toelating van zijn ex-cliënte.
... even gezocht en gevonden: seizoen 21, Peter advocaat voor Marianne na de moord op dokter Geert. (en als een andere advocaat van kantoor De Decker voor Marianne zou gewerkt hebben is de regel van "tegenstrijdige belangen" ook geldig)
Want dan zijn er "tegenstrijdige belangen" en kan hij nooit optreden als advocaat van de tegenpartij. Hij kent teveel vertrouwelijke informatie over Marianne en heeft duidelijk (nog) geen toelating van zijn ex-cliënte.
... even gezocht en gevonden: seizoen 21, Peter advocaat voor Marianne na de moord op dokter Geert. (en als een andere advocaat van kantoor De Decker voor Marianne zou gewerkt hebben is de regel van "tegenstrijdige belangen" ook geldig)
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
In Thuis doet iedereen het toch met iedereen, dus ...Jules Larocca schreef: do 23 nov 2023, 12:15 Nu zowat alle mogelijke koppel-combinaties opgebruikt zijn zullen ze het nu op de bi-toer moeten gaan zoeken zeker ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Nancy's reactie op het bi-zijn van Gabi vond ik er wel over. Dat hij nu 2x zoveel kans zou hebben om Britney te bedriegen.
Dieter is niet bi maar elke keer als hij teveel ophad, bedroog hij Nancy...
2 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
In Thuis is dat niet belangrijk.Urbain schreef: do 23 nov 2023, 22:28 Is Peter niet ooit advocaat geweest voor Marianne ???
Karin was indertijd advocaat van haar eigen zoon Kobe, Peter was advocaat van zijn collega-confrater Dries..
Het is nu eenmaal Thuis en daar kloppen de dingen lang niet altijd.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad!johan1969 schreef: vr 24 nov 2023, 08:45 Nancy's reactie op het bi-zijn van Gabi vond ik er wel over. Dat hij nu 2x zoveel kans zou hebben om Britney te bedriegen.Dieter is niet bi maar elke keer als hij teveel ophad, bedroog hij Nancy...
Ik vond het dan ook wel prachtig hoe Britt dat meteen even aanstipte tegenover Nancy.
Verder heb ik me aan verschillende mensen toch wel echt zitten storen de afgelopen dagen...
Het geprik en geroddel tussen Rosa, Karin en Femke bij Feniks (gezellige werksfeer!
Van mij mag er echt eens een wat positievere wind doorheen waaien.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Jules Larocca
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
dan zou het wel heel saai wordenChristel schreef: vr 24 nov 2023, 12:22 Van mij mag er echt eens een wat positievere wind doorheen waaien.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
johan1969 schreef: vr 24 nov 2023, 08:45 Nancy's reactie op het bi-zijn van Gabi vond ik er wel over. Dat hij nu 2x zoveel kans zou hebben om Britney te bedriegen.Dieter is niet bi maar elke keer als hij teveel ophad, bedroog hij Nancy...
[/
Nancy wordt er met de dag dommer op .....hoe waarschijnlijk is Thuis de laatste tijd nog ???
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Positiviteit is - in mijn ogen toch
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Positief zie ik het helaas niet voor volgende week.
Marianne en haar proces dat in constante ruzie met Tom ontaardt, Eddy die zijn miserie letterlijk verdrinkt, Peter die een telefoontje over Yasmine krijgt, Febe en Yasmine in combinatie met Ilias en zijn motor (en hij hoeft daarvoor echt niet zot te rijden om iets voor te hebben!), Bob met zijn scheidingsplannen ...
Nee, een vrolijke aanloop naar kerst wordt het niet
Marianne en haar proces dat in constante ruzie met Tom ontaardt, Eddy die zijn miserie letterlijk verdrinkt, Peter die een telefoontje over Yasmine krijgt, Febe en Yasmine in combinatie met Ilias en zijn motor (en hij hoeft daarvoor echt niet zot te rijden om iets voor te hebben!), Bob met zijn scheidingsplannen ...
Nee, een vrolijke aanloop naar kerst wordt het niet
3 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat lag er nu toch dik boven op dat er iets ging scheeflopen met die kinderen op die moto met Ilias ....
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
En als Yasmine gewond of erger is door de fout van Ilias, zou dat wel eens voor n breuk tussen Peter en Vicky kunnen zorgen. Ik snap trouwens niet wat ze gemeen hebben of in mekaar zien.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
de dames die in Thuis doetjes leken en ingeslapen hebben eindelijk een opflakkering/ Marianne= ze kennen Marianne Bastiaens dan niet. Was vroeger één van haar gekendste uitspraken. en dan heb je Tamara die de strijdbijl eindelijk lijkt gevonden te hebben. Sam die zonder verpinken Eddy een glas water voorschotelt, wetende dat hij daar echt geen voorstander van is.
Maar dan heb je Waldek...aub dames voedt z'n ego al niet meer dan het nu reeds is. Direct kan hij niet meer door de deur!
Maar dan heb je Waldek...aub dames voedt z'n ego al niet meer dan het nu reeds is. Direct kan hij niet meer door de deur!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes