Dieter van Aert (Raf Jansen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Denkt dat hij wat Maité betreft voorgoed veilig is, maar je kan er donder op zeggen dat zij hun "gestoei" gefilmd heeft en dat hij daar zwaar voor gaat boeten. Vooral Nancy gaat die dikke leugen niet blauw blauw laten.
De vraag is trouwens of hij heelhuids Renzo gaan bereiken...
De vraag is trouwens of hij heelhuids Renzo gaan bereiken...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik hoop vooral dat hij verloren zal lopen daar in Frankrijk en nooit gevonden wordt !

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Dat zal nu toch wel de meest onderschatte persoon en flik zijn van het seizoen, Gans het jaar kreeg hij spotnamen, werd er met hem gelachen, kreeg hij verwijten qua onbekwaamheid en zie! Hij blijkt nog de slimste van de hoop! Zomaar terugkeren uit vakantie en in een wip en een draai de puzzelstukjes in elkaar passen...ge moet het maar doen en dan nog als pittig detail ook nog eens papa worden! Goed gedaan Dieter! 

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Achterdochtig zijn kan af en toe ook nuttig zijn, zo blijkt. 
Maar of hij echt papa wordt, valt nog af te wachten.
Nu het weer goed lijkt te gaan met zijn Poeske, hoop ik van niet. Het lijkt me ook niet iets voor Maité om zomaar weg te wandelen, zonder eerst binnen die relatie nog een bommetje te gooien als ze de kans kreeg. Ze kwam er pas mee op de proppen toen bleek dat Dieter doorhad wie ze is.

Maar of hij echt papa wordt, valt nog af te wachten.
Nu het weer goed lijkt te gaan met zijn Poeske, hoop ik van niet. Het lijkt me ook niet iets voor Maité om zomaar weg te wandelen, zonder eerst binnen die relatie nog een bommetje te gooien als ze de kans kreeg. Ze kwam er pas mee op de proppen toen bleek dat Dieter doorhad wie ze is.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat was toch redelijk ongeloofwaardig ...daffy duck schreef: vr 30 jun 2023, 22:48 Zomaar terugkeren uit vakantie en in een wip en een draai de puzzelstukjes in elkaar passen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat is het minste dat je kan zeggen.
Zooo kwaad dat zijn neefje onschuldig vast zit, maar dan blijkt dat hij helemaal niet terug naar kantoor gaat om iets te vinden dat Ilias vrij pleit. Nee hij heeft een doel en dat is - met de hulp van flash backs - het kind van Chris, dat volgens de collega's niet eens bestaat - te ontmaskeren.
Dat Maité een uurtje (?) nadat ze een topgangster tijdens een interventie dood schoot geen uitgebreid rapport zit te schrijven, maar gewoon haar locker mag vrijmaken om voorgoed te verdwijnen, is uiteraard heel verdacht, maar totaal ongeloofwaardig.
Dieter staat intussen voor een onmogelijke keuze. Maité doodschieten en zijn laatste kans op een eigen kind daarmee opbergen of haar zomaar laten gaan? Ik gok op het tweede, zodat ook deze verhaallijn in september nog uitgebreid kan verder gezet worden..
Zooo kwaad dat zijn neefje onschuldig vast zit, maar dan blijkt dat hij helemaal niet terug naar kantoor gaat om iets te vinden dat Ilias vrij pleit. Nee hij heeft een doel en dat is - met de hulp van flash backs - het kind van Chris, dat volgens de collega's niet eens bestaat - te ontmaskeren.
Dat Maité een uurtje (?) nadat ze een topgangster tijdens een interventie dood schoot geen uitgebreid rapport zit te schrijven, maar gewoon haar locker mag vrijmaken om voorgoed te verdwijnen, is uiteraard heel verdacht, maar totaal ongeloofwaardig.
Dieter staat intussen voor een onmogelijke keuze. Maité doodschieten en zijn laatste kans op een eigen kind daarmee opbergen of haar zomaar laten gaan? Ik gok op het tweede, zodat ook deze verhaallijn in september nog uitgebreid kan verder gezet worden..
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Aan de andere kant was Dieter wel degene die bleef herhalen dat Chris een handlanger had, iets waar Tim altijd heel licht over ging.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Persoonlijk stel ik deze (gedurfde) lange-termijn-verhaallijn voor: kies voor een open einde: Dieter laat haar gewoon gaan, zij verdwijnt voor goed en ze blijven allebei zwijgen. Maar ze houden dan wel jaarlijks contact om te praten over hun kind en wij kijkers krijgen dat jaarlijks te zien, zodanig dat we niet vergeten dat Dieter nog ergens een kind van een crimineel heeft rondlopen. Maité kan dan binnen zeven jaar terug voor de deur staan met gemeenschappelijk kind, waarna Nancy ontploft.Tiboko schreef: za 01 jul 2023, 12:06 Dieter staat intussen voor een onmogelijke keuze. Maité doodschieten en zijn laatste kans op een eigen kind daarmee opbergen of haar zomaar laten gaan? Ik gok op het tweede, zodat ook deze verhaallijn in september nog uitgebreid kan verder gezet worden..
Voordeel is dan dat wij kijkers dan niet kunnen zagen dat de schrijvers achteraf weer vanalles hebben zitten bij te verzinnen (laten we het een achterafverhaallijn noemen: zoals Nina die plots een dochter van Peter bleek te hebben of Simonne die plots een dochter bleek te hebben; zonder dat we daar ooit iets van hadden vernomen).
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Mo how zeh, superflikkemans heeft het opgelost
Nu nog verkocht krijgen aan Sterckens en de onderzoeksrechter.

Nu nog verkocht krijgen aan Sterckens en de onderzoeksrechter.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dieter heeft dit weekend goed doorgewerkt. Daar waar hij vrijdag nog dacht dat Dries de dader was, komt hij vandaag meteen met de oplossing...
Nu nog ff snel de onderzoeksrechter bellen om de zaak te heropenen, dan Marianne (laten) oppakken et voilà - case closed.
Daarna kan hij zich focussen op wat écht telt, zijn toekomstig kind. Zo worden op een paar dagen tijd twee te lang aanslepende zaken opgelost (de moord op Cosyns + Dieters overspel).
Bravo filou
Nu nog ff snel de onderzoeksrechter bellen om de zaak te heropenen, dan Marianne (laten) oppakken et voilà - case closed.
Daarna kan hij zich focussen op wat écht telt, zijn toekomstig kind. Zo worden op een paar dagen tijd twee te lang aanslepende zaken opgelost (de moord op Cosyns + Dieters overspel).
Bravo filou

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond dat je Dieter de klik zag maken toen Sterckens vrijdag zei dat ze moesten zoeken richting 'een vertrouwenspersoon van Dries, iemand die zijn of haar hand in het vuur steekt voor Van Aken', nadat hij het eerst even over Tamara had gehad.Tiboko schreef: di 10 okt 2023, 00:14 Dieter heeft dit weekend goed doorgewerkt. Daar waar hij vrijdag nog dacht dat Dries de dader was, komt hij vandaag meteen met de oplossing...
Maar toen kwam een berichtje op Dieters smartphone en is hij vertrokken.
Daarna zei hij in Bar Madam tegen Tim dat ze aan de onderzoeksrechter moesten vragen om het moordonderzoek opnieuw te openen. Dan zal hij al wel een vermoeden hebben gehad wie die 'andere vertrouwenspersoon' was.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
heeft ergens het licht zien branden
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik ben geen enkel geloof genegen, hoewel ik naar een katholieke school moest. Iets staat mij bij dat er in de Bijbel iets staat over zonde en stenen werpen. Misschien kan hij deze passage eens te goei lezen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb iets gemist denk ik, hij geeft zijn fout toch toe, al was het veel te laat?
En het enige dat hij als excuus probeerde te gebruiken, was dat hij zat was.
En het enige dat hij als excuus probeerde te gebruiken, was dat hij zat was.
0 x