Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Aangezien Thuis altijd vol rare kronkels heeft gezeten en nog, zal er nog wel wat bedacht worden om die zaak van Marianne positief voor haar te laten
aflopen. Als het uit komt dat zij die man vermoord zou hebben komt ze in de gevangenis terecht en dat is einde Marianne en dus ook einde Leah (wat ik niet hoop).
Zoals de zaken nu staan zal het toch niet kunnen blijven. De bewijzen tegen Ilias zijn me nog niet doorslaggevend.
Bovendien als Marianne zich aan gaat geven zal dat toch ook niet zonder slag of stoot door de rechter aangenomen worden.
aflopen. Als het uit komt dat zij die man vermoord zou hebben komt ze in de gevangenis terecht en dat is einde Marianne en dus ook einde Leah (wat ik niet hoop).
Zoals de zaken nu staan zal het toch niet kunnen blijven. De bewijzen tegen Ilias zijn me nog niet doorslaggevend.
Bovendien als Marianne zich aan gaat geven zal dat toch ook niet zonder slag of stoot door de rechter aangenomen worden.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Marianne heeft ongetwijfeld die 1500 € gestort voor de crowdfunding van Ilias.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Dieter begint door te krijgen dat Marianne Cosyns heeft vermoord dus het zal een kwestie van tijd zijn dat Marianne (eens en voor altijd) achter de tralies zal verdwijnen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat zou me toch verwonderen ; ik vraag me nu echt af hoe Tom hier zal proberen uit te komen ...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Die brief was natuurlijk niet handgeschreven, hoe gaan ze ooit bewijzen dat die van haar komt?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Een printer laat blijkbaar voor het oog onzichtbare maar toch te traceren unieke sporen na.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Als wij dat weten, zal Tom dat ook wel weten zeker?
Wellicht ligt die printer dus nu al in het containerpark.
Wellicht ligt die printer dus nu al in het containerpark.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Weet Tom eigenlijk dat die brief van Marianne komt? En voor de rest weet ik niet wat hij eigenlijk wel weet want soms is het toch niet bepaald een groot licht.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hetzelfde geldt dan toch ook voor Marianne?
Dat ze in een vlaag van razernij Cosyns vermoordde, tot daar aan toe. Dat ze daarna (weer tot haar zinnen gekomen) heel koelbloedig en slim het "moordwapen" dumpte, strookt met haar intelligentie. Maar dat ze daarna "domme dingen" (vanuit haar oogpunt dan) gaat doen als "een anonieme brief sturen over waar het moordwapen ligt" en bovendien ook nog eens "anoniem" 1500 euro storten - dat is toch een contradictie voor iemand als zij.
Dat Tom haar inpepert om zo weinig mogelijk met Vicky & co in contact te komen (daarom dat ze niet meer komt kuisen) snapt ze, dan is het wel heel apart dat ze even later de nieuwe advocaat van Ilias bij haar thuis zomaar binnen laat om over "de zaak Cosyns" te komen praten.
Sorry - maar dit is niet de Marianne die ik ken, altijd sluw en doordacht
Dat ze in een vlaag van razernij Cosyns vermoordde, tot daar aan toe. Dat ze daarna (weer tot haar zinnen gekomen) heel koelbloedig en slim het "moordwapen" dumpte, strookt met haar intelligentie. Maar dat ze daarna "domme dingen" (vanuit haar oogpunt dan) gaat doen als "een anonieme brief sturen over waar het moordwapen ligt" en bovendien ook nog eens "anoniem" 1500 euro storten - dat is toch een contradictie voor iemand als zij.
Dat Tom haar inpepert om zo weinig mogelijk met Vicky & co in contact te komen (daarom dat ze niet meer komt kuisen) snapt ze, dan is het wel heel apart dat ze even later de nieuwe advocaat van Ilias bij haar thuis zomaar binnen laat om over "de zaak Cosyns" te komen praten.
Sorry - maar dit is niet de Marianne die ik ken, altijd sluw en doordacht

3 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Is het niemand opgevallen hoe subtiel de maquillage van marianne werd aangepast aan haar "moordenaars-schap ? Zo'n heel zwarte wenkbrauwen en een heel fel rode mond ...Ze zag er echt gevaarlijk uit .Enfin, mijn opinie ...
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat viel inderdaad op, Nounake!
Het was wel niet echt subtiel, vond ik. Normaal ziet ze er altijd netjes uit, nu had ik bij het eerste beeld bijna de indruk dat ze haar wenkbrauwen had laten verven, maar dan met een kleur die totaal niet bij haar past.
Ze leek wel op oorlogspad
Het was wel niet echt subtiel, vond ik. Normaal ziet ze er altijd netjes uit, nu had ik bij het eerste beeld bijna de indruk dat ze haar wenkbrauwen had laten verven, maar dan met een kleur die totaal niet bij haar past.
Ze leek wel op oorlogspad

2 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ja, het woord subtiel was echt slecht gekozen want het sprong in ' oog ...
1 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Misschien omdat zij haar wel wil aangeven, en zoontje lief haar constant probeert af te stoppen, ik denk als Dieter haar gaat ondervragen, dat ze alles gaat opbiechten.Tiboko schreef: wo 11 okt 2023, 10:29 Sorry - maar dit is niet de Marianne die ik ken, altijd sluw en doordacht
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik weet het niet zo zeker, ze is nu afgeschrikt door die advocaat die blijkbaar (ondanks dat hij pochte dat hij met 8 medewerkers voltijds aan die zaak werkt) alle vuile klusjes zélf opknapt, inclusief bij collega's thuis gaan aankloppen voor een ondervraging 
En dat zoontje zal natuurlijk aanwezig zijn bij het verhoor door Dieter.

En dat zoontje zal natuurlijk aanwezig zijn bij het verhoor door Dieter.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wat ik tijdens de ondervraging van Marianne hoop te vernemen, is waarom ze dat hele eind van het kantoor van Cosyns tot aan die beek met die golfstick heeft gelopen, alvorens die te dumpen. Waarom mocht van haar het moordwapen niet gevonden worden? Ze had haar vingerafdrukken toch verwijderd, dus of die golfstick nu op de plaats delict of elders gevonden werd maakte voor de dader toch niet meer uit?
Want staat nu wel in contradictie. Ze doet al die moeite om die stick heel clever op een niet te vinden plaats te dumpen, om daarna (weer thuis en dus in staat na te denken) een anonieme brief te schrijven met de exacte locatie van waar ze hem heeft gedumpt.
Vreemd bizar en onbegrijpelijk voor iemand met het IQ dat zij normaal bezit.
Want staat nu wel in contradictie. Ze doet al die moeite om die stick heel clever op een niet te vinden plaats te dumpen, om daarna (weer thuis en dus in staat na te denken) een anonieme brief te schrijven met de exacte locatie van waar ze hem heeft gedumpt.
Vreemd bizar en onbegrijpelijk voor iemand met het IQ dat zij normaal bezit.
0 x