Speculaties aan de hand van de finale/spoilers seizoen 29
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Bedenkingen, speculaties, even doorbomen over spoilers die je leest, post het hier.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
wat zou er kunnen gebeuren in de finale eind juni
Mijn gedacht...
-Marianne gaat bekennen, maar met hulp van Tom en Dries wordt de kaart gespeeld van onweerstaanbare drang. Resultaat de fiere schrijfster krijgt Eddy's enkelband. Hierdoor durft ze het huis niet meer uit en ze vereenzaamt...
-Tamara overleeft, de pinda haalt het niet. Lowie is radeloos van verdriet en geraakt totaal op de dool.
-Dieter laat Maité gaan, maar na verloop van tijd duiken er beelden op van zijn slippertje met Maité. Grote relatiecrisis.
-Marianne gaat bekennen, maar met hulp van Tom en Dries wordt de kaart gespeeld van onweerstaanbare drang. Resultaat de fiere schrijfster krijgt Eddy's enkelband. Hierdoor durft ze het huis niet meer uit en ze vereenzaamt...
-Tamara overleeft, de pinda haalt het niet. Lowie is radeloos van verdriet en geraakt totaal op de dool.
-Dieter laat Maité gaan, maar na verloop van tijd duiken er beelden op van zijn slippertje met Maité. Grote relatiecrisis.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Tamara die gaat een spoed keizersnede krijgen en linda de pinda in de couveuze (hoe oud is die foetus al ? ) ik heb zelf 41 jaar door zwangerschapsvergiftiging een spoed keizersnede moeten krijgen, gelukkig was ik toen 8 maanden zwanger .
Tom gaat in het politiekantoor binnenstormen net op het moment dat Marianne een verklaring wil afleggen (tegen wie ? Tim noch Didi zijn er momenteel niet
) en roept uit "stop moeder !!!!".
En wat Didi en Maité betreft, dat weet ik niet maar vorige week liet de actrice toch uitschijnen (in een artikel in humo) dat zij nog altijd op de set van Thuis staat (dus de huidige opnames zullen we maar zien ergens in oktober/november).Didi kan Maité nog altijd onderbrengen in het opvanghuis "de withoeve"
Tom gaat in het politiekantoor binnenstormen net op het moment dat Marianne een verklaring wil afleggen (tegen wie ? Tim noch Didi zijn er momenteel niet
En wat Didi en Maité betreft, dat weet ik niet maar vorige week liet de actrice toch uitschijnen (in een artikel in humo) dat zij nog altijd op de set van Thuis staat (dus de huidige opnames zullen we maar zien ergens in oktober/november).Didi kan Maité nog altijd onderbrengen in het opvanghuis "de withoeve"
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Een maand of 7. Op het forum zie ik berichten van 4 november dat Katrien beslist om er toch mee door te gaan. En 20 december is Paulien gestorven, toen wisten ze al dat Tamara zwanger is.
0 x
Sanne
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Betwijfel dit, Marianne gaat een attaque krijgen vooraleer ze iet kan vertellen, en zo een hele tijd in coma belanden.ThuisfanNL schreef: vr 30 jun 2023, 21:47 Mijn voorspelling voor begin van seizoen 29:
- Ik denk dat Marianne zich gaat aangeven en dat Ilias vrij gaat komen. Misschien zou hierdoor de vriendschap van Tom en Peter op het spel komen te staan.
0 x