Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik had de indruk dat dit al was afgesproken, dat Bob niet mee ging, want hij wist blijkbaar wel waar ze naartoe gingen maar keek pas bedenkelijk toen Tamara al weg was.
Ik vind dat hij op zijn minst tegen Tamara mag zeggen wat hem dwars zit.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: vr 09 jun 2023, 08:49 Ik vind dat hij op zijn minst tegen Tamara mag zeggen wat hem dwars zit.
Maar eigenlijk heeft hij haar dat ook al een paar keer gezegd, toch? Al dan niet via 5 omwegen...

Ik vind het zo vreemd dat die 2 eigenlijk niet met elkaar lijken te praten. Ze zeggen allebei van alles tegen elkaar, maar de ander lijkt er vervolgens niks mee te doen. :-?

Ik heb totaal geen medelijden met-, of respect voor Bob met alles wat hij nu aan het doen is. Ik vind het zelfs op het grove af, dat hij alleen maar met zichzelf en zijn plotselinge afkeer van Lowie bezig is.
Hij trekt zijn vrouw mee in een avontuur waarvan de uitkomst eigenlijk vanaf het begin af aan al duidelijk had moeten zijn, maar Tamara's bedenkingen werden volledig genegeerd alsof ze moest gaan dienen als broedmachine, niet als levend mens wat een levend kind 9 maanden moest gaan dragen.

En Tamara had hier natuurlijk ook niet mee akkoord hoeven gaan, want normaal gesproken leen je je lijf toch niet klakkeloos uit natuurlijk, ook al zou je man bij wijze van spreken op z'n kop gaan staan.
Maar Tamara keek Bob & Lowie weer eens naar hun ogen waardoor ze nu met de gebakken peren zitten, en als klap op de vuurpijl laat ze nu blijkbaar ook nog eens geen kans onbenut om Bob constant met zijn neus op de feiten te drukken en Lowie aan haar buik te laten zitten, terwijl Bob hoe langer hoe meer als een gefrustreerde, triestige plant rondloopt.

Dat ziet ze zelf toch ook wel?

Ik vind het zo'n verschrikkelijk ergerlijk stel... :sick: :crazy:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Maak daar maar een trio van, want Lowie heeft óók nul empathie. Zelfs Viv gedraagt zich in deze situatie compleet raar met uitspraken als "Waarom zou je niet meemogen naar de echo, het is toch uw kindje".

Nee Viv, het is Tamara's kindje, toch minstens tot aan de geboorte. Wat er daarna komt, ik vrees het ergste :think:
2 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: do 08 jun 2023, 23:12 Lowie krijgt zelfs nog het ultieme plezier over de zwangerschap dat hij gemist heeft bij z'n eerste keer.
Die eerste keer dat hij het gemist heeft, is ook volledig zijn schuld, hij was degene die toen weggegaan is en Tamara in de steek liet.
daffy duck schreef: do 08 jun 2023, 23:12 Eindelijk! Hij is eindelijk eens eerlijk met zichzelf en durft het uitspreken. Lowie komt z'n oren uit.
Maar hij zegt dit enkel tegen Judith, waarom bespreekt hij dit niet met Lowie en Tamara zelf? Het is nu toch al volop ambras tussen Lowie en hem, dus beter gewoon eerlijk en open zijn tegen elkaar.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik begrijp Bobs uitval tegen Lowieke niet. Peter worden is toch n goeie zaak ? Er is iets mis met Bob, wschl burnout of depressie ?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Maar allez Johan. Bob wil AFSTAND uit zelfbescherming. En dan komt Lowie vragen om Peter te worden van een kind waar Bob moeite mee heeft om het af te staan. Voor Bob moet dat toch zijn om stenen kl.... van te krijgen.
Dus 👏👏👏 Bob om eindelijk te zeggen waar het op staat.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het moet idd niet gemakkelijk zijn voor Bob maar ik denk dat er iets anders speelt dan het afgeven van het kindje en Bowie. Ms n depressie, burnout of is zijn kanker teruggekomen zonder dat we het weten ? Hij doet heel vreemd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Logisch gezien vind ik dat ook goed van Bob, want wie vraagt er inderdaad nou om peter te worden van een kind wat door iemands vrouw gedragen is en wat diegene eigenlijk niet wil afstaan. Lowie zou dat in principe kunnen verwachten en had zo'n stomme vraag dan ook niet moeten stellen.

Maar...

Bob heeft zelf een groot aandeel gehad in deze regeling en was helemaal voor dat draagmoederschap. Hij heeft zowat hemel en aarde bewogen om dat kind voor Lowie mogelijk te maken en hij heeft op geen enkel moment tegen Lowie gezegd dat hij problemen voorzag in het afstaan van dat kind, het hechten aan dat kind, of het feit dat hij het moeilijk had met de zwangerschap omdat hij dat kind liever zelf had gekregen.

Ik weet dat de hele situatie te idioot voor woorden is en Lowie normaal gesproken zelf zoveel verstand en inzicht had moeten hebben om dit te beseffen, maar aangezien je niks meer logisch kunt benaderen aan dit hele proces (in feite reageert iedereen daar naar mijn mening vanaf dag 1 al compleet verbijsterend op), kan ik me voorstellen dat Bobs "uitbarsting" tegenover Lowie als een soort klap in zijn gezicht kwam. Eerst zijn plotselinge ommezwaai wat betreft Boowie, en nu dit weer...

Ik vind Bob dan ook compleet waardeloos bezig. Dit hele gebeuren speelt nou al maanden en hij loopt maar tegen alles en iedereen aan te trappen en moeilijk te doen, maar op geen enkel moment zegt hij eens wat hem daadwerkelijk dwars zit. Iedereen moet dat maar raden of zo?

En wat ik misschien nog wel het aller ergerlijkste vind - net als tijdens de zwangerschap van Leo - draait alles weer eens om HEM... :sick: :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Christel schreef: ma 19 jun 2023, 11:33 En wat ik misschien nog wel het aller ergerlijkste vind - net als tijdens de zwangerschap van Leo - draait alles weer eens om HEM...
Inderdaad, Lowie had nu niet nagedacht ivm dat peterschap, maar hij dacht dat hij dit wel moest doen ten opzichte van zijn beste vriend, had dat zelfs met Viv besproken. De manier hoe Bob reageerde vond ik echt er over, die zit inderdaad met veel grotere problemen dan wat ze laten uitschijnen, die wil daar weg uit dat huis, want als de pinda dan eenmaal geboren is, wordt hij er nog meer mee geconfronteerd. Exit Bob van Thuis misschien?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: ma 19 jun 2023, 11:33 Hij heeft zowat hemel en aarde bewogen om dat kind voor Lowie mogelijk te maken en hij heeft op geen enkel moment tegen Lowie gezegd dat hij problemen voorzag in het afstaan van dat kind..
Dit dus maakt het een beetje moeilijk voor Lowie om Bob's reactie correct in te schatten hé.

vdbemdsa schreef: ma 19 jun 2023, 13:12 maar hij dacht dat hij dit wel moest doen ten opzichte van zijn beste vriend, had dat zelfs met Viv besproken
En hier gaat Lowie ook wel in de fout, want Viv had hem duidelijk gezegd dat dit niet zo'n goed idee was. Maar zoals gewoonlijk legde ons koleriek baasje die raad gewoon naast zich neer.
1 x
Greet_62
Nog geen rang
x 2

Bericht door Greet_62 »

Bob was vroeger zelf de meest tactloze persoon ooit, hield zelden rekening met de emoties van anderen en gaat nu opeens Lowie de huid vol schelden? Ik snap dat hij het moeilijk heeft en dat Lowie in dit geval ook zeker in fout was, maar op deze manier is hij zo ondraaglijk!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik krijg zo het idee dat Bobbie wel eens een onderwijscarrière aan het overwegen is.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

heidiw schreef: ma 19 jun 2023, 23:46 Ik krijg zo het idee dat Bobbie wel eens een onderwijscarrière aan het overwegen is.
Zou goed uitkomen, Christine die directrice zal worden en haar plaats als onderwijzeres kan dan ingenomen door Bob dus een stoeltjesdans als het ware.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Alleen geeft Christine Frans en Bob is goed in Fysica etc
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, Christine is leerkracht lager onderwijs, zesde leerjaar.
Ze geeft bijles Frans, dat is iets anders. En dan waarschijnlijk ook alleen aan Zihame.

Ik zie Bob nog niet meteen voor een klas staan of het moeten heel brave kindjes zijn. Maar dit is Thuis natuurlijk.
0 x
Gesloten