Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vdbemdsa schreef: do 08 jun 2023, 11:03 Ja en neen, hij heeft nu het voorbeeld dat een vriendschap niet genoeg is om een bedrijf staande te houden
volledig mee akkoord, maar zo hoeft het ook niet te zijn. Je moet vriendschap en zaken kunnen gescheiden houden. Enkel professioneel samenwerken en elkaar daarin steunen is genoeg. Lowie had toch al dat project samen met Viv rond die Tiny houses uitgewerkt en Adil zit te roepen achter werk. Maar deze samenwerking moet zeker niet gebaseerd zijn op vriendschap, enkel professionalisme en een goede verstandhouding en afspraken. Altijd gevaarlijk met vriendschappen. Altijd wordt er iemand gekwetst als het slecht gaat
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: do 08 jun 2023, 17:13 volledig mee akkoord, maar zo hoeft het ook niet te zijn. Je moet vriendschap en zaken kunnen gescheiden houden. Enkel professioneel samenwerken en elkaar daarin steunen is genoeg. Lowie had toch al dat project samen met Viv rond die Tiny houses uitgewerkt en Adil zit te roepen achter werk. Maar deze samenwerking moet zeker niet gebaseerd zijn op vriendschap, enkel professionalisme en een goede verstandhouding en afspraken. Altijd gevaarlijk met vriendschappen. Altijd wordt er iemand gekwetst als het slecht gaat
Ik veronderstel, als Adil het nu gaat opbiechten dat ze failliet moeten verklaard worden, dat Lowie toch gaan investeren, mede op aandringen van bv Viv
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

vdbemdsa schreef: vr 09 jun 2023, 14:51 Ik veronderstel, als Adil het nu gaat opbiechten dat ze failliet moeten verklaard worden, dat Lowie toch gaan investeren, mede op aandringen van bv Viv
Het zou zomaar kunnen (in Thuis kan alles), maar ik hoop voor Lowie toch dat hij meer verstand heeft dan dat.
Blijkbaar zijn er helemaal geen mogelijkheden meer om uit de penarie te komen na de tegenslag met de zonnepanelen, wat eigenlijk wil zeggen dat ACE daarvoor dus ook al niet goed (genoeg) draaide. Anders hadden ze echt wel een buffer opgebouwd om die tegenslag zo te boven te komen, of hadden ze nu in elk geval cijfers kunnen overleggen om een overbruggingskrediet aan te vragen, bijvoorbeeld.
Aan een dood paard kun je beter niet trekken... :nope:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Hoe lang gaat het nog duren voor Bob totaal ontploft? Elke keer hij zijn woonkamer binnen komt staat Lowie daar aan de bolle buik van zijn vrouw te voelen. En Tamara moedigt het nog aan ook :doh:

De plot rond de schoenen van Ilias. Toevallig staat Viv daar voor het eerst in jaren weer in de afvalbakken te neuzen en plots heeft ze bebloede schoenen vast, die ze dan ook nog eens toevallig bijna voor de neus van Tim op de toonbank van Bar madame had gezet.

O zo geloofwaardig :nope:
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: di 13 jun 2023, 08:46 De plot rond de schoenen van Ilias. Toevallig staat Viv daar voor het eerst in jaren weer in de afvalbakken te neuzen en plots heeft ze bebloede schoenen vast, die ze dan ook nog eens toevallig bijna voor de neus van Tim op de toonbank van Bar madame had gezet.
PRECIES dat dus!
En het is niet alleen dat Viv ineens weer de neiging voelde om in die afvalbakken te gaan staan ploegen, en alle andere rest inderdaad, maar ook nog dat ze niet eens beseft dat het niet persé in de haak is dat je daar een paar zo goed als nieuwe Nike Air Max's aantreft die rond de €120,- gekost hebben. Als die tussen het vuilnis liggen, dan is dat niet "zomaar" het geval.
Zo'n schoenen neem je toch niet klakkeloos mee zonder je daar ook maar enigszins vragen bij te stellen? :crazy: :-?

Wat Bob, Tamara en Lowie betreft, ben ik afgehaakt. Tijd voor de afwas als dat trio in beeld komt. :thumbup:
Wat een idiote toestand is en blijft me dat toch, en dan besteden ze ook nog aflevering na aflevering om dat (ook nog elke keer zowat op dezelfde manier) in de mensen hun gezicht te smeren. Lowie zit nog nét niet aan Tamara's buik vastgeplakt tegenwoordig... :doh: :lol:
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Christel schreef: di 13 jun 2023, 11:07 Wat Bob, Tamara en Lowie betreft, ben ik afgehaakt.
Idem dito!! Die ballon die ze onder het kleed van Tamara gestopt hebben en pinda noemen geeft me evenveel frustratie als Jaan indertijd! Dus de fles staat te koelen! Wat een pover schermvullingsmomenten!

En dan die schoenen! Zie Lowie al lopen ermee en dan op de koop nog eens beschuldigd worden van moord als Jansen en Janssens 🧐(oh nee daar zit nu toch wat variatie in) ze aan z'n voeten zien! Een spannender moment kon ik me niet voorstellen! 😤
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Ik vond het eigenlijk een geniale afsluiter van de aflevering over 'AC Eddy'. Na twee jaar komt er een einde aan deze running gag. Ik weet niet echt waarom, maar ik geniet echt wel van dit soort kleine rode draadjes.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het wel erg voor Eddy. Waarvoor stond ACE ? Airconditioning and environment ?
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

johan1969 schreef: za 17 jun 2023, 11:45 Ik vond het wel erg voor Eddy. Waarvoor stond ACE ? Airconditioning and environment ?
Ik dacht Adil Christine Environment.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik geloof niet dat de namen van de werknemers/eigenaars oorspronkelijk gebruikt werden. En Christine heeft maar later beginnen investeren.
0 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

Bericht door bragolin-01 »

johan1969 schreef: ma 19 jun 2023, 11:10 Ik geloof niet dat de namen van de werknemers/eigenaars oorspronkelijk gebruikt werden
Dat was net vorige week in de middagaflevering, zie op vrtmax S26 Afl.4875, min. 6:50 tot 7:45 en 9:33 tot 10:00
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

johan1969 schreef: ma 19 jun 2023, 11:10 Ik geloof niet dat de namen van de werknemers/eigenaars oorspronkelijk gebruikt werden. En Christine heeft maar later beginnen investeren.
Dacht toch wel, was net als Christine ook in de zaak stapte, en ze gaven uitleg, waarop Eddy direct insprong dat die E zeker voor hem was.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Het misverstand ontstond toen Eddy zo over enthousiast reageerde dat dit hem zo raakte dat hij zei dat hij zich voortaan driedubbel ging inzetten. Er zat ook nog Joren bij, die net was komen zeggen dat hij de jobaanbieding bij ACE ging aannemen. Christine & Adil hebben het dan maar zo gelaten.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Onze naarstige fliksjes! Die moeten toch doodmoe zijn van hun zenuwachtig heen en weer geloop voor al die interviews! Soms heb ik het gevoel dat ze totaal onvoorbereid bij iemand binnenvallen, helemaal niks van vooruitgang boeken en dan voor de aardigheid nog enkele keren dezelfde gaan uithoren! En dan komt Tim thuis en zegt: ik heb een vermoeiende dag gehad! Je zou van minder uitgeput geraken.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Nog iemand die gisteren de kriebels kreeg van die Arjan ? :angry-screaming:
2 x
Plaats reactie