Tamara Vereken (Tine Priem)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind dat de zwangerschap Tamara wel heel soft maakt.
Niet alleen wordt over de lage en kwetsende opmerking van Lowie alweer met graagte de spons geveegd, ze moet ook elke keer zijn aandacht trekken als het kleintje beweegt en dat vind ik opmerkelijk.
Het siert haar dat ze zich aan de afspraken houdt, maar het gedoe tussen haar en Lowie vind ik in deze omstandigheden soms toch wel heel intiem.
Niet alleen wordt over de lage en kwetsende opmerking van Lowie alweer met graagte de spons geveegd, ze moet ook elke keer zijn aandacht trekken als het kleintje beweegt en dat vind ik opmerkelijk.
Het siert haar dat ze zich aan de afspraken houdt, maar het gedoe tussen haar en Lowie vind ik in deze omstandigheden soms toch wel heel intiem.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Daar sluit ik me helemaal bij aan.
En daarbij lijkt ze geen kans onbenut te laten om Lowie in te lichten over de bewegende baby en hem eens te laten voelen, terwijl ze - volgens mij toch - echt wel zou moeten beseffen dat Bob niet alleen zo met zichzelf overhoop ligt vanwege Boowie. Hij heeft haar verschillende keren heel duidelijk gemaakt dat hij het lastig heeft met het feit dat hij Leo's zwangerschap gemist heeft en nu ook eigenlijk buitenstaander is, en hoewel ik vind dat hij dat 100% aan zichzelf te danken heeft, had Tamara daar geen commentaar op en gaf ze Bob totaal geen tegengas, dus dan zou ze nu op z'n minst een beetje rekening mogen houden met het feit dat die zwangerschap ook weer niet zo pontificaal in zijn gezicht gesmeerd hoeft te worden elke keer. Of het moet zijn dat ze geniet van Bob's gedrag en humeur, maar dat kan ik me toch niet voorstellen, eigenlijk.
Ik vind haar gedrag dus dubbelop verbijsterend; zowel richting Lowie als richting Bob...

En daarbij lijkt ze geen kans onbenut te laten om Lowie in te lichten over de bewegende baby en hem eens te laten voelen, terwijl ze - volgens mij toch - echt wel zou moeten beseffen dat Bob niet alleen zo met zichzelf overhoop ligt vanwege Boowie. Hij heeft haar verschillende keren heel duidelijk gemaakt dat hij het lastig heeft met het feit dat hij Leo's zwangerschap gemist heeft en nu ook eigenlijk buitenstaander is, en hoewel ik vind dat hij dat 100% aan zichzelf te danken heeft, had Tamara daar geen commentaar op en gaf ze Bob totaal geen tegengas, dus dan zou ze nu op z'n minst een beetje rekening mogen houden met het feit dat die zwangerschap ook weer niet zo pontificaal in zijn gezicht gesmeerd hoeft te worden elke keer. Of het moet zijn dat ze geniet van Bob's gedrag en humeur, maar dat kan ik me toch niet voorstellen, eigenlijk.
Ik vind haar gedrag dus dubbelop verbijsterend; zowel richting Lowie als richting Bob...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Hoofdpijn, duizeligheid, buikpijn, hoge bloeddruk..
Tamara zou toch beter onmiddellijk naar de gynaecoloog gaan. Raar ook dat Judith zich geen zorgen maakt want voor mij is dit geen rode vlag maar de afmetingen van een parachute.
Tamara zou toch beter onmiddellijk naar de gynaecoloog gaan. Raar ook dat Judith zich geen zorgen maakt want voor mij is dit geen rode vlag maar de afmetingen van een parachute.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, ik snap dat ook niet goed, eerlijk gezegd. Dat klinkt als zwangerschapsvergiftiging, en daar helpt thuis uitrusten met zo min mogelijk stress echt niet tegen. Je zou toch op z'n minst verwachten dat Tamara direct doorgestuurd zou worden naar het ziekenhuis voor een geduchte controle? 

1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Inderdaad. Onbegrijpelijk dat een spoedarts (in opleiding) dit wegwuift omdat ze volgende week een afspraak heeft bij de gynaecoloog.
2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Zo hoog was de bloeddruk nog niet (iets van 17/8)
Heb zelf zwangerschapsvergiftiging gehad, mijn bloeddruk was toen over de 20 en als gevolg het een spoed keizersnede werd maar dat was 41 jaar geleden, toen werden zwangere vrouwen nog niet zo nauwgezet gevolgd als heden te dage (herinner me nog ik alles mocht eten, alles mocht drinken ... ). Maar het ziet er naar uit dat linda de pinda er vlugger gaat zijn dan lowieke denkt.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Martha, een verhoogde bloeddruk op zich is niet abnormaal als je hoogzwanger bent. Je hart moet harder werken. Maar het gaat over de combinatie van alle symptomen die Tamara had.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Linda de Pinda zal wel sterven
. Dan zijn we ineens van die ruzies tussen Lowie en Bob verlost.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
nog niet zo zeker van. Er zit toch een geweldige verhaallijn aan te komen. Lowieke die z'n leven moet delen en voor eens en altijd niet egoistisch kan zijn. En dan sukkelen met pampers en flesjes...kijk daar al naar uit!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Een nieuw kindje is wschl te moeilijk, ze moeten daar veel jonge acteurs voor hebben omdat ze niet veel uren mogen werken. Febe zien we ook bijna nooit, zelfs Robin zien we zelden.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ergens heb ik heel erg met haar te doen.
Aan de andere kant:
Ze had beter en langer moeten nadenken; draagmoeder zijn voor iemand die onder hetzelfde dak woont - ook al is de privé gescheiden - is nooit een goed idee.
En liegen over je eigen niet meer bestaande kinderwens ook niet. Dan wil ik het nog niet hebben over de 'relatie' tussen de wensouders, wat ook een grove leugen was.
Iedereen knikte maar en wrong zich in bochten om Lowie toch maar zijn zin te geven.
Alleen al het feit dat Lowie haar cyclus bijhield toen ze zelf probeerde opnieuw zwanger te worden, alleen maar omdat hij dan peter mocht zijn, had alle alarmbellen moeten doen afgaan. En alle rode vlaggen ter wereld laten wapperen.
Maar nee, we gaan ons vriendeke eens een plezierke doen zie...
Ik heb op zich niks tegen Tamara en Bob, maar zoals het spreekwoord zegt: Karma is a bitch.
Aan de andere kant:
Ze had beter en langer moeten nadenken; draagmoeder zijn voor iemand die onder hetzelfde dak woont - ook al is de privé gescheiden - is nooit een goed idee.
En liegen over je eigen niet meer bestaande kinderwens ook niet. Dan wil ik het nog niet hebben over de 'relatie' tussen de wensouders, wat ook een grove leugen was.
Iedereen knikte maar en wrong zich in bochten om Lowie toch maar zijn zin te geven.
Alleen al het feit dat Lowie haar cyclus bijhield toen ze zelf probeerde opnieuw zwanger te worden, alleen maar omdat hij dan peter mocht zijn, had alle alarmbellen moeten doen afgaan. En alle rode vlaggen ter wereld laten wapperen.
Maar nee, we gaan ons vriendeke eens een plezierke doen zie...
Ik heb op zich niks tegen Tamara en Bob, maar zoals het spreekwoord zegt: Karma is a bitch.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Kan ik me alleen maar helemaal bij aansluiten.
Mijn medelijden is dan ook ver te zoeken, eerlijk gezegd, gewoon omdat ik de hele situatie te ridicuul voor woorden vind en Tamara en Bob wisten waar ze aan begonnen...
Mijn medelijden is dan ook ver te zoeken, eerlijk gezegd, gewoon omdat ik de hele situatie te ridicuul voor woorden vind en Tamara en Bob wisten waar ze aan begonnen...
2 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Goed dat een tv-personage eens NORMAAL wordt voorgesteld pas na een zwangerschap en niet met een strakke buik. Veel vrouwen denken nog steeds ten onrechte dat ze direct weer in hun skinny jeans kunnen, met de nodige frustraties vandien..
Over Tamara, echt medelijden heb ik ook niet. Ze had maar beter moeten nadenken. Toch hoop ik uit de grond van mijn hart dat ze zich bedenkt.
Over Tamara, echt medelijden heb ik ook niet. Ze had maar beter moeten nadenken. Toch hoop ik uit de grond van mijn hart dat ze zich bedenkt.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Mij lukte het wel, zelfs na mijn derde - maar ik geef meteen toe dat ik mijn buik dan wel eerst moest 'oprollen', voor ik de rits dicht kreeg.
Maar inderdaad, het buikje van Tamara is echt wel realistisch, zeker met losse kleding aan.
En ook al gun ik Lowie het kindje amper, als Tamara zich bedenkt, is het een uitnodiging om deze verhaallijn nog langer te rekken.
Met een proces (?), alle koerende mensen die Lowie nu al zo'n goede papa vinden die dan vuur gaan spuwen, Lowie nog meer in het middelpunt van de belangstelling...
Daar kijk ik ook niet naar uit.

Maar inderdaad, het buikje van Tamara is echt wel realistisch, zeker met losse kleding aan.

En ook al gun ik Lowie het kindje amper, als Tamara zich bedenkt, is het een uitnodiging om deze verhaallijn nog langer te rekken.
Met een proces (?), alle koerende mensen die Lowie nu al zo'n goede papa vinden die dan vuur gaan spuwen, Lowie nog meer in het middelpunt van de belangstelling...
Daar kijk ik ook niet naar uit.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
En ik leek nog 6 maand zwanger. Stond ik daar schoon in het moederhuis met al mijn gewone kleren. Toch maar iemand om een zwangerschapsoutfit naar huis gestuurd
Ik bedoel maar, het is voor iedereen anders en direct een platte buik is weinigen gegeven hoewel dat als de norm voorgesteld word in films en door grote sterren (die wellicht direct een buikwandcorrectie laten uitvoeren).

Ik bedoel maar, het is voor iedereen anders en direct een platte buik is weinigen gegeven hoewel dat als de norm voorgesteld word in films en door grote sterren (die wellicht direct een buikwandcorrectie laten uitvoeren).
0 x