Heeft Harry gelijk en is Chris terug ?

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Ja maar .... ik herinner me nog dat Maité vroeg aan Tim wanneer ze naar een optreden van de intervention kon gaan en dat Tim zei dat ze gingen optreden op het huwelijk van vrienden. En Maité was er gisteren ook bij de huiszoeking, ik dacht nog dat ze triomfantelijk uit de keuken ging komen met het pistool.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Daar was Dieter ook twee keer bij betrokken, misschien zit die ook nog mee in het complot? ;)
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

daffy duck schreef: vr 14 apr 2023, 08:04 Oei, zover had ik niet gedacht; heb je daar aanwijzingen voor gezien? Ja, hoop ook dat het spannend en verrassend wordt. Zou inderdaad een denkpiste kunnen zijn die interessant is om te volgen.
Ik heb daar tot nu toe geen enkele aanleiding voor. Maar het zou gewoon heel mooi uitkomen in het verhaal.
martha schreef: vr 14 apr 2023, 15:49 Ja maar .... ik herinner me nog dat Maité vroeg aan Tim wanneer ze naar een optreden van de intervention kon gaan en dat Tim zei dat ze gingen optreden op het huwelijk van vrienden. En Maité was er gisteren ook bij de huiszoeking, ik dacht nog dat ze triomfantelijk uit de keuken ging komen met het pistool.
Exact, zij is de perfecte persoon om informatie door te spelen naar Chris. De korpschef en Dieter zijn personages die al langer meegaan, terwijl Maité pas sinds kort meedoet. Zij is de ideale handlanger, ik twijfel er zelfs niet meer over.

En ja, ik heb ooit gedacht dat Dirk de vader was van Chris, maar nu denk ik dat ik echt gelijk heb ;)
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

^ Allé, 3 slechteriken in Thuis die samenspannen, Chris, Dirk en Maité. Met ongelofelijk toevallige vaste posities in het verhaal allemaal, en allemaal om Harry en Tim te treffen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

satine schreef: vr 14 apr 2023, 09:48 Waar ook gesuggereerd wordt dat Silke nu niet alleen in het kantoor van Alexander gaat werken, maar ook nog zwanger zal blijken te zijn van Dries.
Allez, ze is er toch al geen solliciteren.
Maar dat wil niet zeggen dat de rest ook klopt. Eerst zien en dan geloven. ;)
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

catherine schreef: vr 14 apr 2023, 21:24 Allé, 3 slechteriken in Thuis die samenspannen, Chris, Dirk en Maité.
Dirk niet natuurlijk. Dat lijkt me gewoon een aardige man. Alleen Maité is handlanger van Chris. Maar we zullen moeten zien of het waar is.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Na de aflevering van vrijdag begin ik mij toch ook vragen te stellen bij de eventuele betrokkenheid van Maité.
Tot hiertoe ontging de logica mij compleet - hoe zou Chris erin geslaagd zijn om ofwel zijn handlanger in het korps van het Thuisdorp te laten terechtkomen, of Maité te benaderen om hem te helpen. En waarom zou zij dat doen. :denk:
Maar nu de onlogische dingen zich opstapelen, zou het niet meer verwonderlijk zijn.

Wat er ook beweerd wordt over Thuis, dat de schrijvers altijd zo nauwkeurig mogelijk de realiteit willen benaderen, dit is er allemaal zo over dat het me zelfs niet meer zou verwonderen als zelfs Dieter een handlanger is van Chris.
Of Nancy, of Vince, of zelfs Gaby, wat mij betreft... :D
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Eerlijk ? Ik zit ook te twijfelen aan Gaby. Die kan de GSM van Zihame gestolen hebben want Zihame "dacht" die vergeten te hebben op school en wie zegt dat Gaby die niet ontfutseld heeft terwijl Zihame rond hem hing als een verliefde puber (want dat is zij ).

En Maité ? Volgens mij wordt ze gechanteerd door Chris. Met de affaire op haar eerdere dienst ? :denk: En wat was dat met die mail onlangs die ze verwijderde op haar pc ? Het ging zo vlug dat ik niet heb kunnen zien waarover die ging. Er werd op het einde van de aflevering de GSM getoond. Misschien kunnen de supermannen Tim & Dieter die nog uitlezen ? :denk:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

martha schreef: zo 30 apr 2023, 16:06 Ik zit ook te twijfelen aan Gaby. Die kan de GSM van Zihame gestolen hebben want Zihame "dacht" die vergeten te hebben op school en wie zegt dat Gaby die niet ontfutseld heeft terwijl Zihame rond hem hing als een verliefde puber (want dat is zij ).
Hoe is de gsm dan tot bij Chris geraakt? Of heeft Gaby die berichten naar Harry verstuurd terwijl hij met Britt aan het wandelen was?
martha schreef: zo 30 apr 2023, 16:06 En Maité ? Volgens mij wordt ze gechanteerd door Chris. Met de affaire op haar eerdere dienst ?
Dat is toch geen geheim? Iedereen weet toch dat ze daarvoor is overgeplaatst?
martha schreef: zo 30 apr 2023, 16:06 En wat was dat met die mail onlangs die ze verwijderde op haar pc ? Het ging zo vlug dat ik niet heb kunnen zien waarover die ging.
Dat was de verklaring van Thilly ivm die Thaise munten. Die mocht Tim niet zien, Dieter wou niet dat Tim hierover ongerust zou worden.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

martha schreef: zo 30 apr 2023, 16:06 Eerlijk ? Ik zit ook te twijfelen aan Gaby. Die kan de GSM van Zihame gestolen hebben want Zihame "dacht" die vergeten te hebben op school en wie zegt dat Gaby die niet ontfutseld heeft terwijl Zihame rond hem hing als een verliefde puber (want dat is zij ).

En Maité ? Volgens mij wordt ze gechanteerd door Chris. Met de affaire op haar eerdere dienst ? En wat was dat met die mail onlangs die ze verwijderde op haar pc ? Het ging zo vlug dat ik niet heb kunnen zien waarover die ging. Er werd op het einde van de aflevering de GSM getoond. Misschien kunnen de supermannen Tim & Dieter die nog uitlezen ?
Ik denk nu ook dat ze gechanteerd wordt door Chris. Een evenwaardige handlanger is ze niet denk ik, na vanavond. Het kan natuurlijk nog steeds dat ze volledig onschuldig is. In dat geval kan ze op lange termijn een nieuw personage worden, zoals Lexi ooit was.
Harry heeft altijd al beweerd dat Chris 'overal mannetjes heeft', dus allicht ook bij de politie. En we weten dat Maité is overgeplaatst vanwege een affaire met een collega. Moet dan wel net lukken dat ze wordt overgeplaatst naar Thuisdorp.

En Gaby heeft er waarschijnlijk helemaal niets mee te maken, maar er is de laatste week natuurlijk wel veel de nadruk gelegd op smartphones...
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Ik geloof wel dat Chris terminaal is met zijn hersentumor, en dat hij daardoor zijn 'zwanenzang' doet want niks meer te verliezen heeft. Vandaar die 2 spuitjes op tafel... Hij wil er een einde aan maken en Harry meenemen in de dood. Vandaar zijn drinken... Hij lijkt zich moed in te drinken. Dat maakt natuurlijk dat hij een fout zou kunnen maken. Laat ons hopen dat hij die fout maakt. Vandaag is er er een 'een sprankeltje hoop' voor Harry..
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Nu dat Chris effectief dood is verklaard, maak ik me de volgende bedenking : de vingerafdrukken van Harry staan op de dodelijke spuit. Vraag me af of dit nog een gerechtelijk staartje zal krijgen ? :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Denk niet dat ze daar nog iets mee gaan doen hé, vermits Harry zelf ook dood is.
0 x
Gesloten