Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ilias, Chris en Alexander.
Niet noodzakelijk in die volgorde.

Om eerlijk te zijn: momenteel kijk ik echt uit gewoonte, hopende op betere tijden.
2 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ilias omwille van zijn ondankbaarheid tgo Peter.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ilias, vanwege zijn zelfmedelijden. Heeft die kerel nu echt geen zelfinzicht :roll:

En Waldek die de zaak naar zijn kant toe wilt trekken.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

- Ilias, vanwege zijn zelfmedelijden en structurele ondankbaarheid. Die reactie op Peter gisteren... :sick: :boo:
- Bob, omdat hij Tamara zelf dat traject rond het draagmoederschap in gemanoeuvreerd heeft maar nu niet mee naar de echo wilde, omdat hij het toch zo verschrikkelijk moeilijk heeft met de hele situatie. :roll: Fijne steun en toeverlaat is dat voor z'n vrouw :thumbup: , om nog maar te zwijgen over het feit dat hij kennelijk nu pas na begint te denken over alles.
- Lowie, omdat ik me voor kan stellen dat hij bezorgd is om de baby, maar zich gisteren naar mijn mening eerder gedroeg alsof hij zijn dochter retour wilde sturen voor garantie als er iets "aan" blijkt te zijn. Er worden niet alleen maar gezonde kindjes geboren, Lowie! Schokkend dat dat gegeven nu pas in hem op lijkt te komen :boo:
- Femke die als een dolverliefde puppy achter Vince aanhobbelt en hem het liefst de hele dag aan zich vast zou plakken. Ik vind het bijna een beetje pijnlijk, eigenlijk.
- De hele bende bij Feniks, die niks, maar dan ook helemaal niks zakelijk bekijken. Het is daar een smeltkroes van persoonlijke meningen, gunsten en "vetes", en het lijkt me dan ook gewoon een kwestie van tijd voordat het hele gebeuren (opnieuw) als een kaartenhuis in elkaar zakt.
Speciale vermelding voor flemende Rosa hier, die als een soort "opperscout" de vergaderingen in goede banen wil leiden, maar op mij echt overkomt als iemand die maar met de wind meewaait en eigenlijk totaal niet weet waarmee ze bezig is. En dat voor iemand die al jaren eigen baas is en verschillende zaken geleid heeft.
- Het politiekorps dat bijna lachwekkend incompetent (en ook niet bepaald onzichtbaar :roll: ) op iemand staat te wachten die daar toch nooit van z'n leven zo snel zijn gezicht weer laat zien, en daar op de koop toe een demente bejaarde vrouw verward en verdrietig uren aan een stuk voor op een bankje laat zitten. Ik had echt zo te doen met Veerle gisteren, met haar koptelefoon op... :cry:
Dat had echt op een heel andere manier aangepakt kunnen, én moeten worden. :thumbdown:
satine schreef: vr 21 apr 2023, 09:42 Om eerlijk te zijn: momenteel kijk ik echt uit gewoonte, hopende op betere tijden.
Denk dat ik me daar maar gewoon volledig bij aansluit... ;)
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Christel schreef: vr 21 apr 2023, 10:46 Het politiekorps dat bijna lachwekkend incompetent (en ook niet bepaald onzichtbaar ) op iemand staat te wachten
En ik blijf daar bij, er zit een mol in dat politiekorps, die weet goed genoeg wat er allemaal gebeurt.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Als daar een informant zou zitten, waarom moest Chris dan vorig seizoen Tim chanteren om erachter te komen wanneer er wegcontroles en druginterventies gepland stonden :denk:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: wo 26 apr 2023, 09:39 Als daar een informant zou zitten, waarom moest Chris dan vorig seizoen Tim chanteren om erachter te komen wanneer er wegcontroles en druginterventies gepland stonden
Ons nieuw lid van het korps, Maité, was er toen nog niet, dus die kan echt de mol zijn, en zoals al eerder aangegeven, de korpschef, waarom zou Chris dan niet mogen chanteren, anders viel het wel te fel op he!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

vdbemdsa schreef: wo 26 apr 2023, 10:53 Maité, was er toen nog niet, dus die kan echt de mol zijn...
Zou natuurlijk kunnen, maar wat valt er nu nog aan informatie te geven? Dat de politie op uitkijk stond in het WZC ? Dat kon Chris ook wel weten zonder informant hé, gezien Veerle die revolver enkel uit het WZC kon meegenomen hebben en ze al dagenlang over haar enige vriend daar sprak. Verder "loopt" het onderzoek nog, maar dat weet Chris toch ook, vermoed ik :)
vdbemdsa schreef: wo 26 apr 2023, 10:53 de korpschef
Heb ik veel twijfels over, was het niet de korpschef die de operatie in de trouwzaal goedkeurde? Waarom zou ze dat doen als ze een "mol" was in dienst van Chris, ook weer omdat het anders te fel opvalt?

Klinkt allemaal mooi, die tig mensen die hem helpen, maar hoe betaalt hij die allemaal? Zijn drugsbedrijfje is opgedoekt, hij heeft dus geen inkomsten meer, enkel uitgaven. En zijn rekeningen waren bevroren, dus daar kan (kon) hij ook niet aan zonder prijs te geven dat hij nog leeft. De piste van een informant lijkt me dan ook zo vergezocht dat ik het doodjammer zou vinden als ze dit ineens opvoeren.
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: wo 26 apr 2023, 11:34 Klinkt allemaal mooi, die tig mensen die hem helpen, maar hoe betaalt hij die allemaal?
Zoals nog al gesuggereerd werd, omdat dit misschien allemaal familie van hem is, of dat hij deze mensen ook afdreigt.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Silke
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

frankeneddy1 schreef: wo 26 apr 2023, 17:26Silke
Heb je gelijk in. Heb tegenwoordig iets van: oh nee als ik dat gezicht zie. :nope: Er zit niks van warmte in die houding, de stem, om nog maar te zwijgen over de wijze waarop ze zich nu laat manipuleren door Alexander. Zo doorzichtig en toch loopt ze er met haar ogen open in.
Ook Niels, die toch wat arrogant reageerde en partij koos voor z'n zus.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ilias nog maar eens: hij stopt er niet mee met zich nog dieper in nesten te werken. :mad: :mad:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Op dit moment Christine. Ze kan het goed bedoelen, maar om nou bij iemand die net ligt te bekomen van een motorongeluk zo te staan jammeren en mekkeren is toch niet erg verstandig
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Er zijn er diverse...

-Silke: evident waarom
-Waldek: gedraagt zich weer als een kleuter
-Bob: die "werkissues" gebruikt om zijn ware gedachten te maskeren, zijnde "ik wil dat kind houden" vertaald in "ik wil die tiny houses niet".
-Frank: blijft Ilias maar de hand boven het hoofd houden, zo leert die jongen het nooit
-Karin: beslist eenzijdig dat ze voltijds voor Feniks gaat werken en verkoopt dit als een "goede zaak" voor het bedrijf. Niemand van de vennoten denkt ook maar na over de impact van die beslissing op (1) de werksfeer (Karin zal constant op ieders vingers kijken, ook bij Rosa en Femke) en (2) het kostenplaatje - wat gaat dit qua loon extra aan het bedrijf kosten? En wat staat daar tegenover inzake return?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Gisteren mzt stip: Bob.
Sorry man, maar ge zijt een bleiter, zet uw zelfmedelijden aan de kant en gooi eruit wat u dwars zit!
3 x
Plaats reactie