Hannah Cremers
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Hannah Cremers
Omdat zij nog geen topic had 
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
sien
- Nog geen rang
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Hannah Cremers
Die kleine kan wel heel vlug rechtop zitten 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Ze zat wel goed ondersteund in de kussens, de meeste kindjes van 3 maanden zitten op die manier goed rechtop.Crackers schreef:Die kleine kan wel heel vlug rechtop zitten
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

- Flower-Power
- Poster rang 2

-
tvx1
- x 435
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Hannah leek gisteren toch wel enorm gegroeid. Ik weet wel dat een baby snel groeit maar dit kind leek toch wel een stukje ouder dan Hannah.
Het is natuurlijk ook wel al een eindje geleden dat we ze echt gezien hebben natuurlijk. Het kan dus ook daar aan liggen dat het zo hard opviel.
Het is natuurlijk ook wel al een eindje geleden dat we ze echt gezien hebben natuurlijk. Het kan dus ook daar aan liggen dat het zo hard opviel.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

voor de rol van Hannah hebben ze op dit moment een kindje nodig van ongeveer 17 maanden oud ( want geboren Kerst 2015), dit kindje zal misschien een beetje ouder zijn geweest, maar toch niet zoveel... ik denk dat het niet simpel is om elke keer een kindje van de juiste leeftijd te vinden!pnele schreef:Hannah leek gisteren toch wel enorm gegroeid. Ik weet wel dat een baby snel groeit maar dit kind leek toch wel een stukje ouder dan Hannah.
0 x
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Ja, en dat begrijp ik ook wel. Maar het eerste wat bij mij opkwam toen ik die zag was 'Amai die is gegroeid', maar zoals ik al zei is die reactie puur omdat het al een tijdje geleden was dat we ze nog eens zagenannekeHU schreef:voor de rol van Hannah hebben ze op dit moment een kindje nodig van ongeveer 17 maanden oud ( want geboren Kerst 2015), dit kindje zal misschien een beetje ouder zijn geweest, maar toch niet zoveel... ik denk dat het niet simpel is om elke keer een kindje van de juiste leeftijd te vinden!pnele schreef:Hannah leek gisteren toch wel enorm gegroeid. Ik weet wel dat een baby snel groeit maar dit kind leek toch wel een stukje ouder dan Hannah.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Op mijn werk heb ik kindjes van 17maanden die er groter uitzien dan hun maandgenootjes, maar ook 17maanden oude kindjes die er een pak jonger uitzien.. Dus het kan best. 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Hannah Cremers
Ik mag hopen van niet. Dan stop ik met kijken. Als men op lange termijn de toekomst van Thuis wil veilig stellen, moet men voldoende kinderen en kleinkinderen van de originele oerpersonages (Simonne in dit geval) in de serie houden. In dat opzicht was de dood van Sandrine een grote vergissing.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551