Ik weet het niet. Wordt Harry paranoïde of heeft hij gelijk
Worden wij kijkers op het verkeerde spoor gezet ? Of is het allemaal toeval

Je bede werd verhoord

Dacht ik dus ook, maar blijkbaar toch niet, want noch Sam, noch Tim, noch Hannah herkenden die beermartha schreef: wo 12 apr 2023, 14:37 Die teddybeer die Chris aan Veerle kadoo gaf, is dat dezelfde teddybeer die Hannah mee had, de dag toen ze ontvoerd werd door de ijskreemvent (vorige seizoensfinale) ?

Het lijkt mij zo klaar als een klontje dat zij onder één hoedje speelt met Chris. Aanwijzingen heb ik daar nog niet voor, maar het zou verhaalgewijs wel mooi uitkomen. Ik zie het nog gebeuren dat we dit de vrijdag voor de seizoensfinale te weten komen.

Oei, zover had ik niet gedacht; heb je daar aanwijzingen voor gezien? Ja, hoop ook dat het spannend en verrassend wordt. Zou inderdaad een denkpiste kunnen zijn die interessant is om te volgen.Icarus123 schreef: vr 14 apr 2023, 00:02 Het lijkt mij zo klaar als een klontje dat zij onder één hoedje speelt met Chris. Aanwijzingen heb ik daar nog niet voor, maar het zou verhaalgewijs wel mooi uitkomen.

Want heel de wereld is corrupt en ze werken allemaal samen om Dieter/Tim/Harry naar het hiernamaals te sturen, een motief is daarbij absoluut niet nodigsatine schreef: vr 14 apr 2023, 09:48 Volgens sommige mensen in die groep zou ook de korpschef betrokken zijn in het complot.