Heeft Harry gelijk en is Chris terug ?

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Ik zet dit onder speculaties om eens te peilen hoe er gedacht wordt over het feit of chris al dan niet nog leeft en terug is

Ik weet het niet. Wordt Harry paranoïde of heeft hij gelijk :denk: . Weet er iemand of die chauffeur van de ijskreemkar die Hannah ontvoerde opgepakt werd ? Misschien is die al terug vrijgelaten. Want er klopte iets niet aan die hersteller van de juke-box. Hij leek een beetje op die ijskreemman. Ook het feit dat Harry verbaasd reageerde toen hij van angèle hoorde dat de hersteller van de juke-box al was geweest terwijl harry die slechts in de namiddag verwachtte.

Worden wij kijkers op het verkeerde spoor gezet ? Of is het allemaal toeval :denk:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Mijn buikgevoel zegt ja (maar ik kan me natuurlijk grandioos vergissen :mrgreen: )

Waarom?

1) Het was teveel een open einde met Chris vorig seizoen, konden ze nog alle kanten mee uit..
2) Er is nog geen andere slechterik in het spel
3) De nieuwe hoofdscenarist is misdaadauteur en wil Thuis spannender maken
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Ik denk ook dat Chris nog leeft maar Harry ziet wel spoken soms.
1 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Langs de andere kant is er ook een reële kans dat er zich een drama gaat voordoen door het wapenbezit en de paranoia van Harry.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Denk dat hij nog leeft en de subtiele suggesties in het brein van Tim en Harry reëel zijn. Er zijn toch al wat signalen geweest die in die richting doen vermoeden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Denk het wel, die Thaise muntjes die overal opduiken, dat met die hersteller van de Juke-Box, die vroeger was dan verwacht, en ik dacht paar weken terug, toen Harry op politiebureau was, ivm dat telefoontje, dat ze toen lieten zien dat dit ook een Thais nummer was.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ook al ben ik helemaal geen fan van Chris, hij mag nu wel gaan opduiken, zodat we van dat opgefokte gedoe en de (niet altijd subtiele) hints af zijn.
Het wordt allemaal wat te hard benadrukt om nog toeval te zijn.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

satine schreef: vr 07 apr 2023, 10:17 Chris, hij mag nu wel gaan opduiken
Je bede werd verhoord :mrgreen: .

Die teddybeer die Chris aan Veerle kadoo gaf, is dat dezelfde teddybeer die Hannah mee had, de dag toen ze ontvoerd werd door de ijskreemvent (vorige seizoensfinale) ? :denk: Indien ja, dan kan, nadat hij Harry aan het stapelzot heeft gemaakt nu Tim stapelzot maken. Gaat dat spelleke nog 2,5 maanden duren ? :denk:

En wat is de rol van Maité ? :denk:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Mja, ik hoopte van dat opgefokte gedoe af te zijn, maar daar zitten we nog steeds mee.
En met Chris - hopelijk niet tot het einde van het seizoen.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

martha schreef: wo 12 apr 2023, 14:37 Die teddybeer die Chris aan Veerle kadoo gaf, is dat dezelfde teddybeer die Hannah mee had, de dag toen ze ontvoerd werd door de ijskreemvent (vorige seizoensfinale) ?
Dacht ik dus ook, maar blijkbaar toch niet, want noch Sam, noch Tim, noch Hannah herkenden die beer
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik heb dat stukje even herbekeken en dat was een veel grotere knuffel, zeker niet Meneer Beremans.

Maar als ik er aan denk hoe Chris indertijd toch wel wat camera's en zo had hangen in zijn magazijn, zou het mij niet verwonderen dat hij deze beer ook niet 'zomaar' gegeven heeft.
Tenzij het alleen zijn bedoeling is om Sam en Tim te doen geloven dat ze van wat Veerle vertelt nu best helemaal niks meer geloven, omdat ze nu al realiteit en fantasie niet meer uit elkaar kan houden.
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

martha schreef: wo 12 apr 2023, 14:37 En wat is de rol van Maité ?
Het lijkt mij zo klaar als een klontje dat zij onder één hoedje speelt met Chris. Aanwijzingen heb ik daar nog niet voor, maar het zou verhaalgewijs wel mooi uitkomen. Ik zie het nog gebeuren dat we dit de vrijdag voor de seizoensfinale te weten komen.

Ik blijf me wel afvragen wat Chris via Veerle wenst te bereiken dat hij niet rechtstreeks met Tim kan afhandelen. Ik neem aan dat we gaan naar een seizoensfinale waarin Chris wraakt neemt op Tim (herhaling van vorig jaar dus) en Harry. Ik hoop dat het niet gewoon 'wraak nemen om wraak te nemen' is, maar dat er ook een beetje inhoud te bespeuren valt naast het vuurgevecht dat ons mogelijks te wachten staat.

Ik ben benieuwd en ik hoop nog verrast te worden door deze verhaallijn.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Icarus123 schreef: vr 14 apr 2023, 00:02 Het lijkt mij zo klaar als een klontje dat zij onder één hoedje speelt met Chris. Aanwijzingen heb ik daar nog niet voor, maar het zou verhaalgewijs wel mooi uitkomen.
Oei, zover had ik niet gedacht; heb je daar aanwijzingen voor gezien? Ja, hoop ook dat het spannend en verrassend wordt. Zou inderdaad een denkpiste kunnen zijn die interessant is om te volgen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Dat is een van de dingen die gezegd worden in de FB-groep van Thuis.
Dezelfde groep waar gezegd werd dat Dirk in opdracht van Chris de wijn had laten mislukken. Want Dirk is de vader van Chris.
Waar gezegd wordt dat Katrien bezoekrecht gaat eisen voor 'haar' kindje. En dat Viv wel zwanger zal zijn of worden van Lowie en dat het dus niet erg is als Bob en Tamara de Pinda gewoon houden.
Waar ook gesuggereerd wordt dat Silke nu niet alleen in het kantoor van Alexander gaat werken, maar ook nog zwanger zal blijken te zijn van Dries.

Naar mijn mening vallen ze allemaal onder dezelfde noemer: vergezocht.

Chris is er al in geslaagd om 'tuinman' te worden in een dagcentrum waar Veerle nog maar pas naartoe gaat.
Hij kan ook op verschillende plaatsen (laten) inbreken om muntjes achter te laten of een handwapen weg te nemen, zonder dat er alarmen afgaan.
En dan zou hij het ook nog klaar spelen om zijn handlanger (die ook nog eens zijn dochter is en dus de kleindochter van Dirk) uitgerekend naar het politiekorps waar Tim en Dieter werken, te laten overplaatsen?
Volgens sommige mensen in die groep zou ook de korpschef betrokken zijn in het complot.
Ik vind dat persoonlijk allemaal nogal onwaarschijnlijk
Maar het is Thuis natuurlijk. Daar worden de dingen soms flagrant met de haren erbij getrokken, bij gebrek aan beter. :mrgreen:
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

satine schreef: vr 14 apr 2023, 09:48 Volgens sommige mensen in die groep zou ook de korpschef betrokken zijn in het complot.
Want heel de wereld is corrupt en ze werken allemaal samen om Dieter/Tim/Harry naar het hiernamaals te sturen, een motief is daarbij absoluut niet nodig :lol:

Serieus. Als de korpschef in het complot zat, had ze toch nooit die trouwzaal laten ontruimen, dan had ze gewoon op "accidentjes" gewacht. En dan was Tim - na zijn toeren uit afgelopen seizoen - niet alleen gedegradeerd, maar ook overgeplaatst naar een ander politiekantoor.

Nee - hier geloof ik nu eens absoluut niks van.
2 x
Gesloten