Britney Van Notegem (Apollonia Sterckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Wellicht denkt ze dat Nancy minder op haar zal focussen als Dieter daar weer rondloopt en wellicht heeft ze gelijk.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het was wel lachen toen bleek dat Gaby geen truttig nerd-meisje was maar n knappe jongeman. Britney kan haar ogen niet van hem af houden haha.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Persoonlijk vind ik dat er van Britney ook een caricatuur wordt gemaakt ...Zo "ijverig" is toch geen enkele jonge mens meer tegenwoordig !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Klopt, welke tiener zit er nu heel t Paasverlof te studeren voor n toelatingsexamen binnen n jaar of langer (ze is nog maar 16).
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Goh, die zijn er wel hoor! Britney weet al jaren heel goed wat ze wil en is daar heel gedreven in, dat heeft ze al op zoveel verschillende manieren laten merken, dat ik haar studiehouding geen verrassing of overdreven vind.johan1969 schreef: di 11 apr 2023, 11:43 Klopt, welke tiener zit er nu heel t Paasverlof te studeren voor n toelatingsexamen binnen n jaar of langer (ze is nog maar 16).

Ze heeft het niet makkelijk met die studie, wat haar alleen maar krampachtiger maakt om het te halen. Dat kan heel goed uitpakken, met een heel enthousiaste en gedreven studente en later arts als gevolg.
Of het kan haar ontzettend lauw op haar dak vallen als blijkt dat ze de druk niet aankan.
Ik hoop voor Britney op het beste, maar ik vind het in elk geval wel mooi dat ze in Thuis laten zien dat dat soort studenten ook bestaan

2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Misschien heeft u wel gelijk maar , moest ik nu tiener zijn, ik zou dit belachelijk vinden . ( Ik was nochtans een goeie studente maar heb me ook zo geamuseerd !!!Christel schreef: di 11 apr 2023, 12:55 Ik hoop voor Britney op het beste, maar ik vind het in elk geval wel mooi dat ze in Thuis laten zien dat dat soort studenten ook bestaan

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
nounake schreef: di 11 apr 2023, 13:24 Ik was nochtans een goeie studente maar heb me ook zo geamuseerd !!!![]()
![]()
![]()
![]()

Maar het is maar om aan te geven dat dergelijke studenten wel degelijk bestaan, en die verdienen - in mijn ogen toch - alle steun die ze maar kunnen krijgen. Het zijn vaak niet de populairste mensen, en er wordt nogal eens mee gelachen door hun klas-/leeftijdgenoten, maar ik heb er enorm veel respect voor.
En dan niet alleen voor het feit dat ze hun stinkende best doen voor hetgeen ze willen worden, maar vooral ook voor het feit dat ze zijn zoals ze zijn en laten zien wat ze belangrijk vinden, ook al zullen er een hoop nogal wat commentaar krijgen van hun omgeving dat ze "saai" zijn.

1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Om terug te komen op Britney, je hoeft geen helderziende te zijn om te zien dat ze binnen de kortste keren smoorverliefd zal zijn op haar dixit Nancy "trutor"...
Cliché cliché
Cliché cliché

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Het feit dat Britney een pioniersstudent wordt, maakt het voor haar niet makkelijk.
Ze heeft thuis geen voorbeelden, qua hogere studies.
Ze wil graag goed voorbereid zijn tegen dat ze haar proeven moet gaan afleggen. Daar is niks mis mee.
Dat ze af en toe eens zou moeten ontspannen, daar ben ik wel akkoord mee. Maar dat hoeft ook niet per se 'feesten' te zijn.
Ik ging ook amper naar fuiven toen ik die leeftijd had, dat zei me gewoon niet veel.
Ze heeft thuis geen voorbeelden, qua hogere studies.
Ze wil graag goed voorbereid zijn tegen dat ze haar proeven moet gaan afleggen. Daar is niks mis mee.
Dat ze af en toe eens zou moeten ontspannen, daar ben ik wel akkoord mee. Maar dat hoeft ook niet per se 'feesten' te zijn.
Ik ging ook amper naar fuiven toen ik die leeftijd had, dat zei me gewoon niet veel.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 577
Helemaal gelijk Christel. Er wordt altijd gefocust op de negatieve kant van de jeugd en hun oppervlakkigheid dat men vergeet dat er ook een deel bestaat die wel hersens hebben en die willen gebruiken. Het is als bij kleine kinderen, het zijn niet allemaal krijsende superverwende en overbepamperde klein grut die op de zenuwen van andere mensen werken (bvb in een supermarkt of op restaurant), je hebt ook welgemanierde stille kinderen maar helaas die vallen natuurlijk niet op.Christel schreef: di 11 apr 2023, 15:59 Maar het is maar om aan te geven dat dergelijke studenten wel degelijk bestaan, en die verdienen - in mijn ogen toch - alle steun die ze maar kunnen krijgen. Het zijn vaak niet de populairste mensen, en er wordt nogal eens mee gelachen door hun klas-/leeftijdgenoten, maar ik heb er enorm veel respect voor.
En dan niet alleen voor het feit dat ze hun stinkende best doen voor hetgeen ze willen worden, maar vooral ook voor het feit dat ze zijn zoals ze zijn en laten zien wat ze belangrijk vinden
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Als middelbare student was ik zo ijverig niet, alles ging vanzelf, in het hoger onderwijs wel menige verlofdag van s ochtends tot s avonds gestudeerd.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Vond ik toch wel een rare move gisteren. In plaats van Thuis rustig voor haar examens te studeren (tenslotte woont zus Femke daar ook op de Withoeve en is er daar altijd eten) vraagt ze haar vader of ze twee weken bij hem en Angèle op dat piepkleine appartementje kan gaan wonen, waar ze de hele tijd door - ik verveel mij - Eddy zal lastig gevallen worden met idiote vragen.
Had ze beter niet gedaan.
Had ze beter niet gedaan.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 577
Ik ging helemaal hetzelfde posten Tiboko. Het is niet dat Britney helemaal alleen thuis moet zijn, ze heeft Femke en er is nog de wijnbar en wijnshop waar ook wel altijd iemand aanwezig is als ze eens nood heeft aan een babbel en wat gezelschap.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet zo bij stilgestaan had, vooral ook omdat ik Eddy en Angèle zo aandoenlijk vond reageren op de vraag van Britney om daar te mogen logeren, maar jullie hebben eigenlijk groot gelijk. In feite is het alleen maar nadelig voor Britney zelf én voor haar studies om daar te gaan logeren.
Heel onlogisch...
Heel onlogisch...

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1720
- Contacteer:
Ja, dit is wel waar, maar zou Nancy Paniek daar voor niets tussenzitten? Britney= heeft lief...zij ziet de sexmomenten al voor zich! en bij haar vader is het gegarandeerd= kop eraf als er maar iemand Britney zou willen kwetsen. Die zekerheid heeft Nancy dan voor ze op reis vertrekt. Want het is zoals ze zelf zegt: met taxi Nancy, voor Britney geen fancy!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes