Welke verhaallijn mag voor jou gauw ten einde zijn?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Het kinderverhaallijn van het klein kind dat door iedereen betuttelt en verwend moet worden.

Lowie en Viv , die kennelijk niet zonder elkaar kunnen of willen, maar twee verschillende visie hebben over hun eigen toekomst. En intussen maar blijven erover tegen anderen :roll:

Waldek die niet kan aanvaarden, dat hij niet die zowel de o zo onmisbare kracht op het werk, als de onweerstaanbare charmeur is die hij denkt te zijn.

De voorbereidingen van de trouw van Christine, die denkt dat iedereen een "once in a lifetime" gebeurtenis gaan meemaken. Maar goed, dat is hopelijk bijna voorbij.

Ilias die anderen maar blijft betrekken in zijn ellende en het vervolgens zelf laten oplossen.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Haha Thom, zo te lezen mogen voor jou alle verhaallijnen stoppen! Omdat ze kinderlijk, langdradig,....zijn. En weet je wat....ik kan je helemaal geen ongelijk geven! :problem: :shh:
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Klopt, geen enkele normale verhaallijn en dat laat zich duidelijk in de kwaliteit merken, met alle respect voor de acteurs en actrices.Maandag was het ultieme dieptepunt, wat mij betreft, dat was niet om aan te zien. :doh:
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

Ik ga mij aansluiten bij Thom. Het hele seizoen mag zo snel mogelijk voorbij zijn. Er is nu letterlijk nog niets aan bod gekomen wat interessant laat staan realistisch is. Enkel maar steeds verder groeiende ergernis (enfin, mijn idee). Dus, op naar september om een mooie frisse nieuwe start te nemen.
2 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Maar dan wordt die kleine pinda geboren :yup: en zijn we terug vertrokken. :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik sluit mij aan bij Thom en Heidi - er is niks wat mij nog boeit momenteel.
Alleen maar ellende en het moet blijkbaar elke week nog een stapje hoger. :thumbdown:
Ik hoop dat dit seizoen snel voorbij is, maar als ik de laatste jaren bekijk, vrees ik nu al voor het volgende, dus ik hoop dat de nieuwe scenarist soelaas brengt.
Hoewel ik me dan ook wel meteen afvraag of een 'misdaadauteur' het allemaal wat luchtiger en meer ontspannen zal maken. Ik vrees er wat voor.
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik sluit me daarbij aan. De overtrokken karikaturen die ze van de personages maken (de ene week doen ze zus, de andere zo: het is maar net naar gelang het uitkomt) en de onrealistische, sensatiebeluste verhaallijnen hebben het voor mij volledig verpest.
Er is letterlijk niks meer wat ik nog leuk vind om te volgen. :nope:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Bericht door heidiw »

martha schreef: do 23 mar 2023, 16:55 Maar dan wordt die kleine pinda geboren en zijn we terug vertrokken.
Dat staat nog niet vast he ;) en wat er gebeurt als die toch geboren wordt evenmin :nope: ik zie daar, heel ergens in de verte in mijn glazen bol, nog heel wat drama rond
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik zie pinda Linda nog bij Tamara en Bob blijven aangezien ze graag n dochtertje hadden gehad.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

3 weken na mijn post hier, lijkt het alleen maar erger te worden.

Ilias en zijn streken waar hij niet voor hoeft op te draaien, want kennelijk is het maar een bagatel en doet die jongen geen vlieg kwaad :roll: .

De hele Feniks situatie. Waldek die zijn strijd tegen "bitch" Karin voortzet en zelfs Femke en Rosa weer aan zijn kant lijkt te krijgen. Rosa die dus toch dom genoeg is om in Waldek zijn praatjes te trappen. Tamara die veel noten op haar zang heeft en alleen tevreden kan zijn als de dingen lopen zoals zij wil. En Karin wordt van sterke vrouw ook ineens weer neergezet als dat harteloze kreng dat om niemand dan zichzelf geeft. Femke die te pas en te onpas nu met Vince gaat liggen dollen wanneer het hun uitkomt.

:roll: :roll:
Laatst gewijzigd door Thom op wo 05 apr 2023, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
Jules Larocca
Nog geen rang
x 14
x 20

Bericht door Jules Larocca »

Thom schreef: wo 05 apr 2023, 15:33Ilias
Inderdaad, onnozele Ilias mag bvb een hele gevel bekladden en nonkel Dieter beslist zelf het voor één zo te laten
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Thom schreef: wo 05 apr 2023, 15:33 Tamara die veel noten op haar zang heeft en alleen tevreden kan zijn als de dingen lopen zoals zij wil. ineens
Dit is ze toch altijd al geweest, ook in de tijd dat ze nog in de frens werkte en in de withoeve :yup:

En Ilias :roll:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

De ongeloofwaardige carrièreswitches van veel personages. Viv die met de CEO's van multinationals samen zit om hun bedrijf meer eco friendly te maken, daarvoor net nog naar Duitsland moest, heeft tijd om samen met Tamara een webshop voor schoonheidsproducten op te starten. En gaat dit alles straks "on hold" zetten omdat ACE tijdelijk niet over Thilly kan beschikken??

Karin die vanwege haar passie voor advocatuur Kobe's volledige jonge leven heeft gemist, dan een nieuwe passie vond in lesgeven en dat plots laat schieten om voltijds wijnboerin (inclusief kruiwagens met koeiestront) te worden?

Lowie die getrouwd is met zijn werk, heeft ineens de "roeping" om voltijds vader te worden, maar heeft niet eens nagedacht over hoe dat aan te pakken & over de échte noden van een baby..

Ilias die in september besloot om verder te studeren, maar dat nooit in praktijk heeft gezet en daarna totaal ontspoord is, nu ineens (wellicht) zonder werk zit, want staat ook nog eens een rechtszaak te wachten...

Enz enz

Grrrr :doh:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En kapsters die sommelier worden.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

En een poolse loodgieter doe plots een eminente wijnteler is ...
1 x
Plaats reactie