Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Icarus123 schreef: vr 24 feb 2023, 23:01
De geniale discussie tussen Christine en Karin. Hoe Christine dacht dat het intrekken van de uitnodiging voor haar trouw ook maar enig effect zou hebben op Karin
Meer van dit, graag!
De zoveelste vergadering tussen Rosa, Femke en Karin.
Hoe beteuterd de eerste twee keken toen ze Karin opgetogen deelgenoot maakten dat Waldek eindelijk even "normaal" tegen hen doet, waarop die cynisch zegt "dat doet hij op vraag van Cosyns, zou ik hem ook aanraden als ik Waldeks advocaat was"
satine schreef: za 04 mar 2023, 10:01
De sixpack die Dries heeft volgens Silke...
Die heb ik niet gezien, jullie wel?
1 x
Zonder namen te noemen maar " zijn "sixpackhij deed mij even denken aan dat van een gekende figuur uit een "reality soap" over een bepaalde familie ....
martha schreef: ma 06 mar 2023, 16:54
Oei, ik heb alleen gekeken naar zijn boxershort
Ja, moet je nagaan... Die is Silke blijkbaar niet eens opgevallen. Misschien de volgende keer wel?
Of zou Dries inmiddels toch langzaamaan door beginnen te krijgen dat die "iemand anders" waar Silke volgens Judith mee in haar hoofd zit, over hem gaat?
Zou wel tijd worden inmiddels, vind ik.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Herman Brusselmans, om heel gewoon Herman te zijn. En om de elitaire koffieslurpende bejaarde Marianne duidelijk te maken dat er ook een publiek is voor "dergelijke schrijfsels" en haar en passant nog even in haar hemd te zetten betreffende de organisatie van de literaire avond.