Tamara Vereken (Tine Priem)

Gesloten
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Volledig met je eens, nounake. Ik zit niet op te wachten op een kind dat een kind gaat opvoeden. En intussen (bijna) iedereen op straat willen zetten omdat meneerke zonodig zijn rust wil , en dat nadat iedereen hem zo hard gesteund en vooral vertroeteld heeft :roll:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Och God och heere, was dát nu het vreselijke nieuws over die NIPT test? Dat ze het geslacht weet? Djeezes zeg, wat een wereldnieuws :crazy:
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: wo 01 mar 2023, 00:05 ch God och heere, was dát nu het vreselijke nieuws
Ja, wat was dat nu weer. Was alsof de wereld ging vergaan. En dat terwijl iedereen natuurlijk doodongerust was. Wat een drama queen voor zo'n detail! :clap:
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik zat er dan toch niet ver naast ergens, met de veronderstelling dat het over het geslacht van het kindje ging.
Het zoveelste dat niet klopt in Thuis dus... :whistle:
Maar inderdaad, om dan te doen alsof Baby Bomans nu al op sterven na dood is... :roll:

Zouden we nu allemaal nieuwsgierig moeten zijn, of mogen we gewoon verder hopen dat deze verhaallijn snel tot een einde komt?
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: wo 01 mar 2023, 09:35 Ik zat er dan toch niet ver naast ergens, met de veronderstelling dat het over het geslacht van het kindje ging.
Het zoveelste dat niet klopt in Thuis dus... :whistle:
Inderdaad :lol:
Ligt er natuurlijk ook wel aan of iemand het zelf ziet (er zijn ook mama's die de echo zelf goed genoeg kunnen beoordelen wat dat betreft, maar als je het pertinent niet wilt weten ga ik er toch wel vanuit dat je daar dan bewust niet naar gaat zoeken, eigenlijk :angel: :razz: ), of dat degene die de echo maakt zijn/haar mond voorbij praat, maar de ervaring leert toch wel dat die mensen daar bewust heel voorzichtig mee omspringen, dus dat zou me normaal gesproken ook echt verbazen. :mrgreen:

Hoe dan ook inderdaad wel belachelijk dat daar zo'n spel van gemaakt wordt. :-?

En dan wil Tamara het met echtgenoot Bob delen, want ze vindt het héél moeilijk om alleen op de hoogte te zijn van het geslacht, en dan krijgt ze toch wel het deksel op haar neus zeker! Dat hij zich achter kameraadje Lowie schaart omdat hij toch absoluut zijn mond niet voorbij wil praten tegen dat manneke... :roll: :crazy:

Echt...ik vraag me toch hoe langer hoe meer af met wie Bob nou eigenlijk getrouwd is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Ze gaat het tegen haar zoontje zeggen, die kan blijkbaar toch niet zwijgen in zijn klasje, dus iedereen weet het. En zelfs tegen Christine had ze bijna al haar mond voorbij gepraat.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Eindelijk gaat ze eens tegen Lowie in, daar is geen enkel woord van gelogen. En nu nog ophouden met hem zo te benaderen, hij doet toch alleen maar zijn eigen zin. Hopelijk besluit ze dat kindje zelf te houden, het is duidelijk dat ze niet op Lowies hoogste prioriteitenlijstje komt te staan. :boo:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik kan me vergissen, maar stonden er in verband met dat draagmoederschap geen afspraken op papier? Ik dacht dat het Dries was die dat alles had opgesteld :think:

Zou in ieder geval een puinhoop worden, met enkel verliezers. Bovendien heeft Tamara mee de boel belazerd in de gesprekken met de dienst die het draagmoederschap onderzocht. Want zei ze toen niet dat zij en Bob hun wens op een tweede kind opgeborgen hadden ??
2 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind wel dat Tamara gelijk heeft. Lowie en Viv gingen uit mekaar omdat Viv geen kinderen wou maar nu zijn ze weer samen, wetende dat Lowie vader wordt ... Niet leuk voor Tamara. Ik zie haar het kindje nog bijhouden ...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: za 18 mar 2023, 12:53 maar stonden er in verband met dat draagmoederschap geen afspraken op papier?
Je vergist je niet. Er staan inderdaad afspraken op papier. Maar wat is de waarde van dat papiertje als er niet eens een wettelijk kader is ivm draagmoederschap :denk: Lowie moet dat kindje adopteren en gezien Tamara voor de wet de biologische en dus wettelijke moeder is heeft zij na de geboorte dus 2 maanden tijd om hierop terug te komen.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat niet alleen, toen die documenten werden ondertekend, leefde Paulien nog.
In tegenstelling tot Lowie met zijn plotse ingeving, had zij al jaren lang een kinderwens.
En ook al was zij allesbehalve mijn favoriet, ze had toch een maturiteit die ik bij Lowie helemaal niet zie.
Dus de kaarten liggen nu helemaal anders.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Er is uiteraard geen wettelijk kader rond draagmoederschap, zoals het in Thuis wordt voorgesteld had het in real life nooit kunnen verlopen...

Maar, als we dit even vergeten, dan blijft Lowie toch de biologische vader van de baby, of werd de zaadbank ingeschakeld ? Dat zal sowieso - ook als Tamara & Bob tegen de afspraken in ineens besluiten dat kind voor zich te houden - voor altijd zo zijn en meteen ook een berg miserie geven. Boowie dat wellicht ophoudt te bestaan, een verhuis van Bob & Tamara of Lowie, want samenwonen zit er dan niet meer in, verder dikke ruzie met de familie Bomans (die Lowieke gaan steunen) enzovoort.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: zo 19 mar 2023, 17:26 ook een berg miserie geven.
Inderdaad, ze kijken bij thuis nu wel niet meteen op een potje miserie, maar ik denk niet dat ze dat zullen doen. Ook de eicel is niet van Tamara, dus de pinda heeft niks van Bob of van haar. Lowie is de zaadleverancier en dus ook de vader. Als ze dat zouden doen kunnen ze de Thuisboeken sluiten wegens ongeziene gevolgen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: zo 19 mar 2023, 17:26 dan blijft Lowie toch de biologische vader van de baby, of werd de zaadbank ingeschakeld ?
Wettelijk is hij helaas maar dat he.
En voor alles wat je daarna zegt "that's Thuis for you darling".
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: zo 19 mar 2023, 17:26 Maar, als we dit even vergeten, dan blijft Lowie toch de biologische vader van de baby, of werd de zaadbank ingeschakeld ? Dat zal sowieso - ook als Tamara & Bob tegen de afspraken in ineens besluiten dat kind voor zich te houden - voor altijd zo zijn en meteen ook een berg miserie geven. Boowie dat wellicht ophoudt te bestaan, een verhuis van Bob & Tamara of Lowie, want samenwonen zit er dan niet meer in, verder dikke ruzie met de familie Bomans (die Lowieke gaan steunen) enzovoort.
Maar als je het omdraait en Tamara gaat door met het afstaan van de baby, dan is die miserie er toch net zo goed? Dan worden Tamara en Bob dagelijks geconfronteerd met het kind wat zij 9 maanden lang gedragen heeft en (tegen haar uiteindelijke zin) heeft afgestaan. Lowie zal met Viv moeten breken om de situatie toch nog een beetje houdbaar te maken, maar wat nou als hij dat gewoon niet doet?
En wat nou als Tamara en Bob dadelijk zelf ook nog eens geen kind meer (kunnen) krijgen?
Dat zijn maar enkele voorbeelden die de situatie extra op scherp zouden kunnen zetten.
De toekomst van Boowie zie ik sowieso als "om zeep" na dit alles, hoe het ook uitdraait allemaal en wie er ook aan het langste eind trekt...

Die situatie is - in mijn ogen toch - op geen enkele manier meer fatsoenlijk te redden. Echt onbegrijpelijk dat ze dit ooit zo opgezet hebben :crazy: :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten