Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Beetje vreemde actie vanavond van Femke, die plots tot het besef komt dat het best wel koud kan zijn in die barrels en dat Vince dus beter in een van de vele leegstaande kamers in de Withoeve kan slapen.
Alsof het deze winter toevallig eens een keer koud is. Dat was zo de voorbije weken en zal ook de komende weken wel vaak zo zijn. Het is nu eenmaal winter hé Femke.
Wel cool de reactie van Vince. OK is goed, maar morgen slaap ik weer gewoon terug in mijn barrel
Weet iemand eigenlijk waarom Vince iemand doodgeslagen heeft? Voetbalhooligan, zelfverdediging bij een beroving, iemand anders verdedigd.... Het is mij niet duidelijk.
Christel schreef: do 26 jan 2023, 14:13
Had hij niet teveel gedronken waarna het uit de hand gelopen is na een voetbalwedstrijd of zoiets?
dacht ook zoiets gehoord te hebben. Gevecht tijdens voetbalmatch. Maar dat kan veel anten uit. Was het geklasseerd als moord, onvrijwillige doodslag?? Was het opzettelijk of een uit de hand gelopen vechtpartij met de dood tot gevolg. Eigenlijk weten we daar heel weinig over!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Ik vraag mij af hoeveel alimentatie Vince van plan is te betalen.
Hij heeft geen hoog loon, maar ook weinig kosten. Dus als hij een tweede job gaat zoeken om dat te kunnen bekostigen, moet hij toch een serieus bedrag in gedachten hebben.
Vince zit inderdaad nog steeds met Vicky in zijn kop, ze is dan ook de moeder van zijn kinderen.
Net zoals hij de vader is van haar kinderen - ik heb soms de indruk dat Vince haar niet helemaal koud laat.
Vince en Femke... het nieuwe koppel?? Ik heb zo de indruk dat Femke dat wel ziet zitten zoals ze haarzelf toch aanbiedt, en Vince, wat meer terughoudend en niet zelfzeker, maar hij komt langzaam ook tot het besef dat het iets kan worden. Maar ik denk dat Femke zich toch aan wat tegenwind mag verwachten als dat doorgaat!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes