Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ik sluit aan bij Satine.
Pas volé, vélo! Mijn partner kent geen half woord Frans maar dat had hij wel verstaan
En inderdaad ook de bordendans van Eddy. Jongens toch, iedere keer is hij zelf slachtoffer van zijn fratsen.
satine schreef: vr 06 jan 2023, 20:58
En Eddy met zijn pikante kruiding - wie een put graaft voor een ander...
Ik dacht nog : angéle gaat daar van eten en dan is het kot te klein Helaas, dat werd ons kijkers onthouden
Maar heb toch moeten grinnikken bij het ogen rollen en smoelen trekken door eddybeer toen kapitein haddock en zijn rooske binnenkwamen en vaselineke probeerde de perfecte gastvrouw uit te hangen ik (herkende mij daar een beetje in, heb ook nog in dergelijke situaties gezeten )
"Dansende" Peter , "lezende" Marianne en "blije" Nancy met haar boek voor Marianne.
Maar ook Robin die de joints weer uit de vuilbak gevist had en nee die waren niet vuil want ze zaten in een plastiek zakje
Lowie: "Vind je het goed wat ik aanheb? Ik wil een goede indruk maken".
Viv: "Ah, maar die kleine die kan u niet zien hè. Dat is een echo, da's andersom".
heidiw schreef: wo 11 jan 2023, 23:09
"lezende" Marianne
Ja...en haar snoetje toen ze te weten kwam dat de suggestie voor dat boek eigenlijk van Karin kwam
Ik ben eens benieuwd wat we daar nog van gaan horen...
satine schreef: wo 11 jan 2023, 23:42
Viv: "Ah, maar die kleine die kan u niet zien hè. Dat is een echo, da's andersom".
En dat kwam er zo geweldig droog uit ook!
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
De verongelijkte Christine die weer volgens haar vriendinnenloos is, wel vergeten dat Viv daar wel naast haar zit. Haar gezicht alsof ze nu alleen op de wereld is!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes