Middag afleveringen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Middag afleveringen

Bericht door martha »

Rosa over Jacques "dat die een perfecte gentleman is" :lol:

En altijd verbaasd hoe de namiddagafleveringen matchen met de huidige avondafleveringen : in begin 2020 zijn we te weten gekomen wat Els allemaal met Peter als kind heeft uitgespookt en nu komt die "kindermisbruik" terug bovendrijven.
Ook begin 2020 is Thilly met pak en zak vertrokken en doet ze nu terug hetzelfde. Het valt iedere keer wel op als de dramaqueen vetrekt, het midden in de nacht is met achterlaten van een "brief" Ze heeft niet eens het lef om het rechtuit tegen de personen die ze verlaat te zeggen, de reden waarom ze vertrekt.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 186

Middag afleveringen

Bericht door apestaart »

martha schreef: wo 11 jan 2023, 14:15 Ze heeft niet eens het lef om het rechtuit tegen de personen die ze verlaat te zeggen, de reden waarom ze vertrekt.
Zij is eigenlijk een lafaard. :mad:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Middag afleveringen

Bericht door Tiboko »

Vanmiddag toevallig even kunnen kijken. Grappig hoe fris sommigen (Angèle, maar ook Tom en Waldek) er toen - in vergelijking met nu - nog uitzagen :smile:

Ook redelijk heftige scènes. Kobe die een afspraak met Karin vergeten was. Hij was op dat moment met een hoop gasten (waaronder Jacques) zijn verloving met Paulien aan het vieren. Karin (duidelijk niet uitgenodigd) klopt later aan terwijl hij thuis met Rosa en Jacques een etentje heeft. Ze vragen haar mee aan te schuiven, maar Karin loopt weg en gaat haar verdriet verdrinken in Bar Madame.

Was leuk om de 'oude' Kobe nog eens terug te zien.

Ook opvallend hoeveel beter de verhaallijnen toen waren in vergelijking met nu.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Middag afleveringen

Bericht door martha »

Als ik nu Jacques in het oog houd zie ik dat hij het één en ander aan het verbergen is. Die opdracht dat Reinhilde hem gaf om een klus af te werken in Spanje dat was de moord op haar echtgenoot zeker en toen Rosa aanbood om mee te gaan naar Spanje zag je duidelijk de verwarring op Jacques zijn gezicht.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Middag afleveringen

Bericht door martha »

Helemaal vergeten dat die supercreep Xander Robin heeft ontvoerd. :doh: Ik weet zelfs niet meer hoe dat afgelopen is, ja dat Ann die Xander met een schop de kop heeft ingeslagen maar hoe Robin ontsnapt is :denk: De middagafleveringen zijn momenteel spannender dan de reguliere afleveringen in de vooravond :mrgreen:

Chris was een creepy verschijning maar die Xander dat was ook memorabel. Heeft die acteur één seconde niet gebriest, getierd, gedreigd :eek:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Middag afleveringen

Bericht door Tiboko »

martha schreef: wo 17 mei 2023, 16:30 maar hoe Robin ontsnapt is :denk:
Niet teveel bij nadenken, want dat was nog ongeloofwaardiger dan dat Marthe, die ermee wegkwam dat ze die zak wiet in Robins tas stak, nu zomaar ineens out of the blue bekent dat zij het was :crazy:

Dus ze doet iets om geen ellende te krijgen met haar ouders, maar bezorgt zichzelf nu in ruil niet enkel ellende met haar ouders, maar ook met gladde Alexander én ook nog eens met de schooldirectie, want die gaan er niet mee kunnen lachen dat zij een klasgenoot voor dit misdrijf liet opdraaien. Ik vrees dat ze straks gewoon van school gegooid gaat worden. En waarom? Omdat Robin zo'n toffe pee is :doh:
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Middag afleveringen

Bericht door martha »

Eerde deze week Dries tegen Judith dat zij niet bang moet zijn dat hij iets zal beginnen met "jongere vrouwen" dat die hem niet interesseren en gisteren Bob tegen Dries "ik ben een realist"

Drie seizoenen later weten wij kijkers hoe die uitspraken geëvolueerd zijn. :lol:
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Middag afleveringen

Bericht door Christel »

:lol: :lol: :lol:
Ook zo typisch dat dat dan net toevallig synchroon loopt met de huidige onderwerpen. Ik kan me zo voorstellen dat je je dan even in je koffie verslikt :mrgreen: :lol:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie