Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik zou het toch maar fatsoenlijk vinden moest hij één fiets terugnemen al is het maar voor zijn reputatie.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Je zou verwachten dat hij intussen een soort webshop uitgewerkt heeft, maar blijkbaar verkoopt hij enkel aan mensen die hij kent en mensen die via via van hem gehoord hebben - met name 3 klanten tot nog toe, allemaal uit zijn directe omgeving.
Lijkt me toch ambitieus om dan meteen tien nieuwe fietsen te bestellen, wie gaat die allemaal kopen.
Redelijk zure Waldek bezig gezien vandaag, niet echt mee met het concept van "samen beslissen" blijkbaar. Wellicht wordt het tijd dat hij uit de zaak stapt en weer eens iets anders gaat doen, want dit zie ik niet echt werken.
Lijkt me toch ambitieus om dan meteen tien nieuwe fietsen te bestellen, wie gaat die allemaal kopen.
Redelijk zure Waldek bezig gezien vandaag, niet echt mee met het concept van "samen beslissen" blijkbaar. Wellicht wordt het tijd dat hij uit de zaak stapt en weer eens iets anders gaat doen, want dit zie ik niet echt werken.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Dat zal waarschijnlijk ook gebeuren: indien Nora naar Zwitserland zal verhuizen en Waldek met haar zal meegaan in dat geval zullen er dan 2 personages uit de serie verdwijnen.Tiboko schreef: do 29 dec 2022, 23:27 Wellicht wordt het tijd dat hij uit de zaak stapt en weer eens iets anders gaat doen, want dit zie ik niet echt werken.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Die meetings van Feniks zijn wel fun, de drie dames stemmen altijd tegen Waldek zijn plannen
. De meerderheid wint.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik vraag mij af of Tamara en Bob een nog zachtere en warme mantel gaan vinden om het gedrag van Lowieke met liefde te bedekken.
Echt, elk normaal mens zou dat puberaal ventje er op wijzen hoe fout zijn gedrag is, maar nee... Niet de jonge Bomans.
Die moet met fluwelen handschoentjes aangepakt worden.
Verder vond ik de scène in Bar Madam heel langdradig en het gedrag van Angèle...
Zelfs Carmen Waterslaeghers zou zich niet zo gedragen en die vrouw was al een karikatuur van zichzelf.
En dan de pruillip van Simonne erbij, ze struikelde er nog net niet over.
Nee, daar vond ik nu eens echt niets aangenaams aan, ik voelde eerder plaatsvervangende schaamte.
Ik dacht zelfs dat Angèle ging opstijgen, zo vol was ze van zichzelf...
Echt, elk normaal mens zou dat puberaal ventje er op wijzen hoe fout zijn gedrag is, maar nee... Niet de jonge Bomans.
Die moet met fluwelen handschoentjes aangepakt worden.
Verder vond ik de scène in Bar Madam heel langdradig en het gedrag van Angèle...
Zelfs Carmen Waterslaeghers zou zich niet zo gedragen en die vrouw was al een karikatuur van zichzelf.
Nee, daar vond ik nu eens echt niets aangenaams aan, ik voelde eerder plaatsvervangende schaamte.
Ik dacht zelfs dat Angèle ging opstijgen, zo vol was ze van zichzelf...
4 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik vond het ook een beetje vreemd dat Angèle zomaar besloot het café te sluiten voor een privé-feestje, zonder haar baas Sam uit te nodigen of toch minstens om toestemming te vragen. Nee dus. Gratis drinken op kosten van de zaak en dat wellicht op een moment dat er behoorlijk wat klanten nog even op café hadden kunnen komen (lijkt me dat dit voor hen toch oudejaarsavond was?)
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Leek me niet het ideale moment en Sam zal waarschijnlijk hierover niet de meest happy gerante zijn. Maar dan dat gedrag van Angèle. Een klein kind is er niks bij! Ze had precies een lekstok gekregen toen ze Rosa en haar zeekapitein zag dansen.Tiboko schreef: vr 30 dec 2022, 23:37 Ik vond het ook een beetje vreemd dat Angèle zomaar besloot het café te sluiten voor een privé-feestje
Ook het gedrag van Lowie ten opzichte van Tamara.... hoeveel keer zal hij nog So sorry zeggen! Hij meent het denk ik niet echt is diep vanbinnen nog altijd overtuigd van z'n gelijk. Juist wachten op het volgende moment dat hij weer eens iets zal meemaken dat net niet zijn gedacht is!
4 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik denk dat de kampioenen hier zelfs om gelachen zouden hebben ! Hoe wereldvreemder kan het nog worden ? En sorry voor M.Merckx, maar hier was haar acteerprestatie ver onder nul , zoals die van Angèle trouwens ! Wat een karikaturen hebben ze hier opgevoerd !satine schreef: vr 30 dec 2022, 23:11 Verder vond ik de scène in Bar Madam heel langdradig en het gedrag van Angèle...
Ik dacht zelfs dat Angèle ging opstijgen, zo vol was ze van zichzelf...![]()
4 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Het was de grote Angèle show
Ergerlijk vond ik het, en dat ordinair mens heeft duidelijk geen ellebogen
En voor Dirk ging het licht uit
maar wel eerst nadat "beer" Eddy de rits van zijn broek had dichtgerist 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Het blijft mij verbazen dat iedereen het overlijden van Paulien zo snel een plaats heeft kunnen geven, ze huppelen allemaal gewoon verder alsof er niks gebeurd is.
Behalve Lowie dan.
Verder vraag ik mij af waar de verhaallijn met de fietsen naartoe gaat.
Ilias heeft blijkbaar nog steeds niets geregeld om zijn waren officieel te verkopen en Alexander leent de fiets een dagje uit aan Vince omdat...???
En ik had niet verwacht dat Angéle de klap van Eddy moest incasseren.
En nog minder dat de kin van Simonne nog verder kon zakken dan ze vrijdagavond al deed.
Ik heb haar altijd een ok personage gevonden, maar deze verzuring begint echt ongemakkelijk te worden.
Het maakt haar echt voortijdig oud.
Behalve Lowie dan.
Verder vraag ik mij af waar de verhaallijn met de fietsen naartoe gaat.
Ilias heeft blijkbaar nog steeds niets geregeld om zijn waren officieel te verkopen en Alexander leent de fiets een dagje uit aan Vince omdat...???
En ik had niet verwacht dat Angéle de klap van Eddy moest incasseren.
En nog minder dat de kin van Simonne nog verder kon zakken dan ze vrijdagavond al deed.
Ik heb haar altijd een ok personage gevonden, maar deze verzuring begint echt ongemakkelijk te worden.
Het maakt haar echt voortijdig oud.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Wschl wil Alexander Ilias treffen, omdat hij de 'stiefzoon' van Peter is ? Wel wat vergezocht.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Inderdaad wat vergezocht, vooral omdat die twee amper met elkaar optrekken.johan1969 schreef: di 03 jan 2023, 11:02 Wschl wil Alexander Ilias treffen, omdat hij de 'stiefzoon' van Peter is ? Wel wat vergezocht.
En het is niet Peter die ervoor gezorgd heeft dat Alexander in opspraak kwam, maar Dries.
Alexander wil vooral het kantoor van Tom treffen.
Misschien heeft hij door dat hij Vince niet meer voor zijn kar kan spannen nu die een (voorlopige) overeenkomst heeft met Vicky over zijn bezoekrecht en wil hij zo Vince paaien en aan zijn kant houden.
Want het ziet er niet naar uit dat het daar voorlopig tot een rechtszaak zal komen.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat denk ik ook.satine schreef: di 03 jan 2023, 11:07 Misschien heeft hij door dat hij Vince niet meer voor zijn kar kan spannen nu die een (voorlopige) overeenkomst heeft met Vicky over zijn bezoekrecht en wil hij zo Vince paaien en aan zijn kant houden.
Er lijkt hem alles aan gelegen om de boel (dus Vicky, Peter, Vince) verdeeld te houden, zodat hij daar zijn voordeel mee kan doen.
Misschien om alles verder op 't spits te kunnen drijven als de kans zich weer voordoet?
Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aannounake schreef: za 31 dec 2022, 12:52 Ik denk dat de kampioenen hier zelfs om gelachen zouden hebben ! Hoe wereldvreemder kan het nog worden ? En sorry voor M.Merckx, maar hier was haar acteerprestatie ver onder nul , zoals die van Angèle trouwens ! Wat een karikaturen hebben ze hier opgevoerd !
Ik heb zelfs echt met verbazing naar Simonne zitten kijken. Wat een triest en zielig type is dat tegenwoordig...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Jules Larocca
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
Wanneer gaat dat eens gedaan zijn
met die onnozele liedjes en dat karaoke-gedoe minuten lang ... bijna elke aflevering
met die onnozele liedjes en dat karaoke-gedoe minuten lang ... bijna elke aflevering
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
misschien is dat het luchtige gedeelte dat erin gebracht wordt...voor mij: pure vulling van de tijd!Jules Larocca schreef: za 07 jan 2023, 13:41 dat karaoke-gedoe minuten lang ... bijna elke aflevering
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes