Hadden ze dat deel toen niet uitbesteed?Tiboko schreef: vr 30 dec 2022, 21:51 Nu doe je hem toch oneer aan hoor, het seizoen ervoor was de oogst wel gelukt en het wijn maken gebeurde op prima wijze, waarbij ik niet denk dat kok Kobe de grote kenner was, die reed meer rond met de tractor enzo.

Ik meen me dat te herinneren, of dat ze er iig hulp bij hadden, maar toegegeven; zeker ben ik daar niet meer van.
Daar moet ik je een zeker antwoord ook schuldig blijven (dat krijg je dus als je niet aandachtig elke dag meer kijktTiboko schreef: vr 30 dec 2022, 21:51 Ik herinner het mij niet meer zo precies, maar was het niet de bedoeling dat hij op tijd ging terug zijn om het wijnmaak proces in gang te zetten? Of was het echt zo dat er vooraf afgesproken was dat Rosa maar haar plan moest trekken met Niels?

Nou nemen ze het in Thuis nooit zo nauw met werktijden en vakanties, dus veel kun je daar eigenlijk niet over zeggen, maar goed... Al bij al vind ik het al vanaf het begin af aan apart dat mensen die nét een beetje interesse in wijn begonnen te ontwikkelen, met een cursusje hier en daar, al meteen met een wijngaard en bijbehorende winkel startten.
En dan heb ik het over de hele club.
Tot op de dag van vandaag, vind ik nog altijd dat geen van allen echt professioneel overkomt op dat vlak, en om het allemaal nog wat erger te maken, laten ze ook nog eens constant hun privé overlopen in de zakelijke kant.