Denk dat dat vooral om praktische redenen is: als Pips op de grond staat, is hij niet in beeld, of ze moeten Frank de hele tijd ten voeten uit filmen.satine schreef: za 22 okt 2022, 10:49 En laat alstublieft dat hondje eens los - moet dat echt ALTIJD gedragen worden?
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Reseda
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Nog een geluk dat Pips een kleine hond is, als het een Duitse herder was geweest dan had hij hem op zijn nek moeten dragen met een kans dat hij een schot in zijn rug zou krijgen. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Nooit gedacht dat het ooit zo ver zou komen , maar nu geef ik Frank Bomans toch een groot compliment. En waarom?
Omdat hij het op nam voor Veerle terwijl Sam weer tegen haar stond te blaffen.
Omdat hij het op nam voor Veerle terwijl Sam weer tegen haar stond te blaffen.
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
En Frank had gelijk : niet alleen mensen zoals Veerle zijn slachtoffer van phishing mails, het kan iedereen overkomen.
Iedere week krijg ik wel ergens een mail in mijn mail-box dat ik zogezegd een teruggave ga krijgen
Die gaan gewoon de prullenmand in. Wie weet hoeveel centen ik daardoor al mis gelopen ben
Iedere week krijg ik wel ergens een mail in mijn mail-box dat ik zogezegd een teruggave ga krijgen
2 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik vond het mooi hoe Frank haar (inderdaad terecht) verdedigde en dus eigenlijk het protest van Sam zo goed als meteen in de kiem smoorde

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Toen Frank zei 'Er is niks dat ons nog uit mekaar kan krijgen' dan wisten we al dat dit niet waar is. De toekomst zal wel anders zijn.
En daar kunnen geen kettinkjes iets aan veranderen.
En ook de belofte van de reis niet. Want die is nog niet geboekt, dus of die doorgaat?
Want het is overduidelijk dat Simonne met haar verstand voor Frank heeft gekozen, maar dat haar hart nog altijd bij Dirk ligt.
Trouwens, dat kettinkje was op zich een mooi gebaar, maar dit was in mijn ogen toch eerder iets dat 16-jarigen aan elkaar geven.
Moest hij daar echt Sam voor meenemen, om dan met dit thuis te komen?
En daar kunnen geen kettinkjes iets aan veranderen.
En ook de belofte van de reis niet. Want die is nog niet geboekt, dus of die doorgaat?
Want het is overduidelijk dat Simonne met haar verstand voor Frank heeft gekozen, maar dat haar hart nog altijd bij Dirk ligt.
Trouwens, dat kettinkje was op zich een mooi gebaar, maar dit was in mijn ogen toch eerder iets dat 16-jarigen aan elkaar geven.
Moest hij daar echt Sam voor meenemen, om dan met dit thuis te komen?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Frank heeft toch legendarische vliegangst?satine schreef: wo 28 dec 2022, 09:08 En ook de belofte van de reis niet. Want die is nog niet geboekt, dus of die doorgaat?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Hij is toch mee gegaan om Robin te gaan halen in Marokko?
Naar La Palma is hij ook niet met de auto geweest, veronderstel ik en is hij indertijd ook niet in de VS geweest om de as van Luc uit te strooien?
Naar La Palma is hij ook niet met de auto geweest, veronderstel ik en is hij indertijd ook niet in de VS geweest om de as van Luc uit te strooien?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Ja hij is idd wel meegeweest. Maar ik herinner mij toch dat hij voorafgaand toch een serieus aantal keer op de pot gezeten heeft
Nu ja, hij zou ver van de enige zijn. Er zijn heel veel mensen met vliegangst.
Nu ja, hij zou ver van de enige zijn. Er zijn heel veel mensen met vliegangst.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Is dat niet een beetje heel vroeg om nu al kleertjes voor de baby cadeau te doen?
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Voor Robin, zodat die zijn klein halfzusje die bij zijn tante Aischa is achtergebleven te bezoeken.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Het dochtertje van Bianca en Mo dan? Hoe heet ze? En waarom hebben Frank en Simonne daar nooit naar omgekeken?
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Ik geloof dat zij Jenny heet, genoemd naar haar overleden grootmoeder Jenny Verbeek.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146