Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Goed dat Tom zich niet 'in het zak' laat zetten door Ilias en die zijn fiets moet terugnemen en het geld terugbetalen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Straf dat Tom zich als advokaat laat vangen door dat zielige verhaaltje van die reis van Febe. Ilias moet zijn geld maar beter beheren. Als hij alles wat hij verdient, direct uitgeeft, kan hij bv toch ook geen onderdelen voor fietsen kopen ? Of zelfs nieuwe fietsen ? Hij moet toch n reserve hebben ? En dan die fiets proberen verpatsen aan Dries. Gelukkig is die slimmer en laat zich niet vangen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Nee hoor dat is geen zielig verhaaltje. Tegenwoordig zijn dergelijke onzinreisjes realiteit in veel scholenjohan1969 schreef: wo 28 dec 2022, 09:23 Straf dat Tom zich als advokaat laat vangen door dat zielige verhaaltje van die reis van Febe.

1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat klopt en dat is erg, maar Tom zal als advokaat wel meer verhalen gehoord hebben. En uiteindelijk probeert Ilias hem 'in t zak' te zetten en is dat toch geen goede reclame voor zijn winkel.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Tommeke tommeke, geniet nog maar efkens over het feit dat je Alexander in de rechtbank hebt afgedroogd. Want wat je niet weet (en wij kijkers wel
) is de info die Alexander via Vince gekregen heeft mbt Robin en de joint. Vrees dat dat vroeg of laat in je aangezicht gaat ontploffen.
Trouwens wat ik me afgevraagd heb : van wie is die joint eigenlijk die door Zihame gevonden werd in de toiletten van bar madam ?

Trouwens wat ik me afgevraagd heb : van wie is die joint eigenlijk die door Zihame gevonden werd in de toiletten van bar madam ?

1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
martha schreef: wo 18 jan 2023, 14:52 van wie is die joint eigenlijk die door Zihame gevonden werd in de toiletten van bar madam ?
Dat werd nooit gezegd hé - mogelijk is die van Thilly, nooit vies van zoiets

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, dat zit nog in de pijplijn! of liever om in het thema te blijven: in de drugslijn! Maar Vince zal wel z'n lesje geleerd hebben zeker na het voorval met Peter? Alexander zal wel een andere spreekbuis moeten vinden. Daar zal hij wel geen problemen mee hebben!martha schreef: wo 18 jan 2023, 14:52 is de info die Alexander via Vince gekregen heeft mbt Robin en de joint. Vrees dat dat vroeg of laat in je aangezicht gaat ontploffen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602

Echt hè... Ik moest meteen aan Bigbird denken

Maar hij was wel goed zichtbaar inderdaad!

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Zijn les geleerd wel, maar dat van die drugs heeft hij al verteld aan Alexander he, dus die kemel is al geslagen!daffy duck schreef: wo 18 jan 2023, 17:35 Ja, dat zit nog in de pijplijn! of liever om in het thema te blijven: in de drugslijn! Maar Vince zal wel z'n lesje geleerd hebben zeker na het voorval met Peter? Alexander zal wel een andere spreekbuis moeten vinden. Daar zal hij wel geen problemen mee hebben!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik stel mij nu gewoon in zijn plaats hé, dus eerste vraag aan Waldek in de rechtbank: "meneer Kosinsky, heeft u zelf uw advocaat gezocht of heeft hij u benaderd omdat hij een vete met nevrouw Baert heeft"?
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vraag me af of het voor de rechtbank relevant is waarom Waldek die of die advocaat heeft gekozen ??
En de vete was toch met Tom (het kantoor Dedecker), die er via Dries voor gezorgd heeft dat hij zijn job als rechter verloor, of heeft Karin voordien ook al met hem een conflict gehad? Wat confused nu.
Ik vermoed ook dat dit voor de arbeidsrechtbank komt, een conflict tussen twee mede-eigenaars/werknemers van een bedrijf. En of - maar daar ben ik al helemaal niet beslagen in - de rechter niet eerst bemiddeling tussen de partijen zal voorstellen, alvorens het tot een échte zaak komt.
En de vete was toch met Tom (het kantoor Dedecker), die er via Dries voor gezorgd heeft dat hij zijn job als rechter verloor, of heeft Karin voordien ook al met hem een conflict gehad? Wat confused nu.
Ik vermoed ook dat dit voor de arbeidsrechtbank komt, een conflict tussen twee mede-eigenaars/werknemers van een bedrijf. En of - maar daar ben ik al helemaal niet beslagen in - de rechter niet eerst bemiddeling tussen de partijen zal voorstellen, alvorens het tot een échte zaak komt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
heidiw schreef: di 21 feb 2023, 16:56 insky, heeft u zelf uw advocaat gezocht of heeft hij u benaderd omdat hij een vete met nevrouw Baert heeft"?

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
In het geval van een conflict wat voor de rechtbank wordt uitgevochten, maakt de motivatie achter bepaalde beslissingen toch wel degelijk uit lijkt me. Waarom willen beide partijen niet (meer) plooien? Waarom wilde Waldek zijn aandelen eerst verkopen en vervolgens absoluut niet meer? Hoe gedragen beide partijen zich als er overlegd moet worden? Waar komt de meeste weerstand vandaan? En vooral: waarom heeft Waldek besloten om de gang naar de rechtbank te maken, want had het conflict niet zonder rechter opgelost kunnen worden?Tiboko schreef: di 21 feb 2023, 17:55 Ik vraag me af of het voor de rechtbank relevant is waarom Waldek die of die advocaat heeft gekozen ??
Dat laatste is toch wel een belangrijk punt volgens mij, want rechtbanken hebben het wat dat betreft al druk genoeg. Dan sta je toch best wel met je mond vol tanden als je eerlijk zou moeten toegeven dat je zelf eigenlijk alleen de bokkenpruik op hebt omdat de vrouwen om je heen je niet meer collectief vereren, maar dat je vervolgens door je eigen advocaat in de kroeg geronseld bent om er een zaak van te maken.

Ik ga er niet vanuit dat zoiets eerlijk toegegeven wordt door de heren Cosyns/Kosinski, hoor, maar ik denk dat een rechter daar anders zijn wenkbrauwen behoorlijk bij op zou trekken, en dat het ook echt wel invloed zou hebben op de uitspraak

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..