Cast seizoen 27

Gesloten
Lucske_Bomans
Nog geen rang
x 2
x 9

Cast seizoen 27

Bericht door Lucske_Bomans »

Op de personagepagina van een.be is er sinds deze week een update van de castleden/personages: Harry, Nora en Zihame zijn toegevoegd met een portretfoto en link naar een eigen pagina (die nog niet actief is). Gek genoeg is Jacques nog niet verwijderd van de personagepagina... :think:

Ook hebben een aantal personages een nieuwe portretfoto gekregen, en lijkt het er daarmee op dat we een update van de generiek mogen verwachten: Judith en Dries hebben een nieuwe foto op dezelfde locatie, evenals Lowie en Viv, Thilly en Harry lijken ook een generiek-duo te gaan vormen en ook Nora en Zihame zullen waarschijnlijk een plaatsje krijgen in de generiek. Tevens heeft ook Britney een nieuwe foto op de site, maar kan ik de achtergrond niet linken aan een eventueel duo/trio-shot voor in de generiek.

Ik ben wel benieuwd, het gescheiden gezin Peeters-Amrani lijkt mij wel een goede toevoeging in het Thuisdorp :razz:
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Cast seizoen 27

Bericht door jeff »

Dit topic is "cast seizoen 27" maar ik wil hier iets melden betreffende dit seizoen (28) en vond niet direct een ander passend topic.

Het betreft de begingeneriek. Elders (ik weet zelfs niet meer waar) werd al gemeld dat Paulien er nog inzit, maar ook Harry en Thilly lopen er nog als koppel in rond.
Een aanpassing van de begingeneriek dringt zich dus op, of gaan ze terug samen komen? Wat anders met Harry want die heeft voor de rest nog nauwelijks een verhaal in Thuis. Gaat hij nog lang in de serie blijven?

Er is ook al lang geen actualisering meer van de Thuispagina op vrtmax. Bij de personages staan Tania en Kobe nog steeds (resp. al bijna een jaar en een half jaar weg), maar ook nog geen achtergrondbio van personages die nu toch al wat langer meedoen (Dirk, Vicky, Vince en ook Silke, Niels en Ilias (die al ca. 1,5 jaar meedoen) nog steeds niet. Besparingen op personeel zodat er niemand er nog toe komt om hiervoor te zorgen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Cast seizoen 27

Bericht door satine »

jeff schreef: do 22 dec 2022, 00:00 Harry en Thilly lopen er nog als koppel in rond.
Een aanpassing van de begingeneriek dringt zich dus op, of gaan ze terug samen komen?
Gisteravond zag het er naar uit dat Thilly toch niet direct het gevoel heeft dat dit haar beste beslissing ooit was.
Ik denk wel dat ze na een paar omzwervingen terug samen komen en dat Thilly - allround woman als ze is - wel weer iets zal bedenken waar ze ontzettend goed gaat in blijken te zijn, waardoor er opnieuw 'spanning en uitdaging' in haar leven in.

Maar inderdaad, de pagina van de personages op de VRT Max-site mag wel eens een update krijgen.
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Cast seizoen 27

Bericht door jeff »

Vandaag was de begingeneriek wel al aangepast: geen Paulien meer terwijl Thilly en Harry nu alleen "marcheren".
0 x
Gesloten