Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Veerle. Wat en hoeveel heeft ze nog achtergehouden en voor Joren beslist in zijn plaats nadat ze hem bij Sam gedumpt had? Het is niet omdat ze dementerend is dat ze moet bepamperd worden en er zullen nog wel wat lijken uit de kast vallen waardoor ze niet meer dat lieve oma'tje lijkt
Inderdaad Veerle. Ze moest Joren laten beslissen hoe hij tegenover zijn mama stond. Niet zij. Ze had het recht niet om in de weg te staan tijdens een mogelijke hereniging tussen hen. Weet wel dat het misschien beschermend bedoeld was, maar het is toch foute boel om zo dominant die beslissing te nemen.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Dieter. Vince heeft een grote fout begaan en zijn straf uitgezeten. Er is geen enkel lopend onderzoek naar Vince dus moet Herr Flik zich koest houden voor hij een klacht wegens intimidatie aan zijn been heeft.
En als hij het maar niet in zijn hoofd haalt Nancy in te schakelen
Ik dacht dat ik te streng voor hem was, maar ik zal dan ineens ook erop lappen Bij Eddy kan hij wel normaal omgaan , maar bij Vince verandert hij in een pestende bullenbak , qua neerbuigendheid moet hij niet onderdoen voor Alexander.
Dat zijn Dieter en Ilias. Wat een bevooroordeelde figuren zijn dat. Ja, er zijn waarschijnlijk heel wat negatieve ervaringen geweest met Vince, maar toch... hun brein is duidelijk geïnfecteerd met houtworm, waardoor logica zoek is en luisteren naar argumenten zit er al helemaal niet meer in. Vicky heeft gelijk om er tegenin te gaan en zich niet te laten afblaffen als een klein kind.
1 x
Ik begrijp dat ze boos is en dat ze Joren wil beschermen, maar overdrijven is ook een kunst.
Waar er altijd tot vervelens toe gezegd wordt 'Geef het wat tijd', moet Veerle nu halsoverkop buiten.
Maar daarbij fietst ze dan vlotjes voorbij het feit dat Joren geen kind meer is. Die kan echt wel even bij zijn vriend logeren om alles op een rijtje te zetten.
De vriend die aan de overkant woont. Joren staat niet op straat, dus er hoeven niet per se overhaaste beslissingen genomen worden.
Na het overlijden van Bill werd Joren overspoeld door schuldgevoelens, nu Elke gestorven is, nog een keer.
Moet het dan echt drie keer gebeuren??? Want er komt een tijd dat Veerle niet meer aanspreekbaar zal zijn en dan is het te laat.
Want iets uitpraten is niet nodig, is dat wat zij de 'kinderen onder haar hoede' wil bijbrengen?
Even iedereen hier betrokken wat tot rust laten komen, zou hier geen kwaad kunnen.
Maar misschien komt ze dan tot het besef dat alles hier niet zo zwart-wit is als zij hier denkt.
En dat haar nijdig gedrag tegenover haar moeder misschien wel een beetje overdreven zou kunnen zijn, want veel respect zie ik daar niet in.
En verder inderdaad Dieter en Ilias.
Vicky is geen kind en achterlijk is ze ook niet.
Absoluut ! In Thuis zijn het altijd extremen : nancy , Angèle en Eddy zijn extreem dom opgevoerd en Cosyns, totaal overmatig slecht ...en zo zijn er nog geweest .
Vince omdat hij nog altijd dat liegenbeest van een Cosyns de voorkeur van de twijfel geeft. Zo riskeert hij wel z'n positie die hij kreeg van Vicky om tot een betere band met z'n dochter te komen. Vond het wel chique van Peter dat hij die stap zette.
2 x
daffy duck schreef: zo 18 dec 2022, 17:41
Vond het wel chique van Peter dat hij die stap zette.
Ik weet niet of Peter daar goed aan deed, hij was Vince beter op de wijngaard gaan opzoeken. Nu heeft hij net het tegenovergestelde gekregen van wat hij wilde, want mogelijk gaan andere ouders hem nu ook scheef bekijken.