Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

daffy duck schreef: za 10 dec 2022, 16:10 The Intervention band oom zo kinderachtig te reageren op de kritiek die ze kregen van Christine.
Op zich ben ik het er mee eens, maar het is de manier waarop het weer moest gebeuren . Al bij tenenkrommend om onze kleuters/zelfverklaarde rocksterren in wording bezig te zien.

Verder horen ook Waldek, Lowie, ,Sam en Christine bij mijn ergernissen van de voorbije dagen. Op dagen als deze mis ik toch de vrolijke nuchterheid van o.a Tania en Kaat die nog enigszins konden relativeren :cry:
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Thom schreef: za 10 dec 2022, 16:30 vrolijke nuchterheid van o.a Tania en Kaat die nog enigszins konden relativeren
Ooooh ja, zo jammer dat beide eruit zijn. Hopelijk kunnen ze Viv nog wat meer in die richting bewegen.

Ik erger mij aan het Rosa - Waldek - Nora verhaal.
Gun Rosa even rust zonder man of crush in haar leven
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Kleuter Waldek.

En Sam, op wat sloeg dat weer allemaal op :roll:
3 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Waldek. Blijkbaar kan het schijnheilig paterke er maar moeilijk mee om dat "zijn" Rozitska bevriend is met Dirk.
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: di 13 dec 2022, 01:18 Blijkbaar kan het schijnheilig paterke er maar moeilijk mee om dat "zijn" Rozitska bevriend is met Dirk.
En dat ze samen gaat wonen met Viv :shock:
En dat ze hem bij Stevensson niet zo verschrikkelijk gemist hebben als hij wel gehoopt had :-?
En dat Rosa niet smachtend aan zijn voeten blijft liggen, maar door gaat met haar leven :(

Waldek had duidelijk een zwaar leven gisteren, en ik heb hardop zitten lachen toen hij daar op zijn lage stoeltje in een hoek gepropt zat terwijl de dames op hoge krukken zaten te vergaderen en niks met zijn suggesties deden. :mrgreen: :twisted: :lol:
Maar wat een ergerlijke, zielige vertoning is die man toch. En het lijkt alleen maar erger te worden... :thumbdown:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Christel schreef: di 13 dec 2022, 11:24 en ik heb hardop zitten lachen toen hij daar op zijn lage stoeltje in een hoek gepropt zat terwijl de dames op hoge krukken zaten te vergaderen en niks met zijn suggesties deden. :mrgreen: :twisted: :lol:
Helemaal akkoord Christel :lol: Was van plan dit te posten is het rubriekje 'wat doet je lachen" maar je bent me voor :lol: Toen waldek op dat stoeltje zat leek hij precies iemand die voor de jury moest verschijnen. :lol:
2 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Dieter en zijn giftige houding als het over Vince gaat.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

De namen die Eddy geeft aan Dirk. o.a. de dekzwabber! :lol: Hij is zo goed in het verzinnen van exclusieve benamingen en het is er altijd boenk op!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Sam.

Herinnert zich Elke pas nadat haar demente moeder Simonne een paar keer voor Elke aanziet. Voordien dacht ze er nooit over na - zelfs niet bij de begrafenis van Bill - om die vrouw eens te contacteren. Vroeg Joren na de dood van zijn vader - wat bij hem schuldgevoelens opleverde - nooit eens of dit niet het moment was om contact op te nemen met zijn moeder. Nee. De vrouw werd tot voor twee weken doodgezwegen. Want liever speelt ze zélf de rol van moederkloek. Tot in het extreme. En Joren zélf stelde zich nooit vragen... tot het te laat was...
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Helemaal mee eens...
En als klap op de vuurpijl drijft ze de hele situatie nu ook nog eens op het spits, waardoor de grond onder de voeten van haar demente moeder weggevaagd wordt, want al die door haar net opgedane contacten met mensen in hun omgeving (Frank, de boekenclub) vallen weg en Veerle kan wéér opnieuw beginnen.
Voor mensen met Alzheimer zijn dergelijke veranderingen funest.
Terwijl Joren niet op straat staat. Hij zit voorlopig prima bij Niels, dus waarom laat Sam de hele situatie niet even bedaren om dan te bekijken wat ze in de toekomst gaan doen?
3 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Thilly. Kan die nu nooit eens tevreden zijn met wat ze heeft? Harry draagt haar op handen, zou zijn jas over een plas leggen opdat haar schoenen niet nat worden, hij bedriegt haar niet of maakt haar geen blaaskes wijs, hij heeft een vast en goed inkomen, er zit anders geen haar in de boter.... Alleen is het weer niet spannend genoeg :crazy: Het volwassenen leven is NIET spannend, tenzij je Euromillions wint misschien. Het volwassen leven is werken en zorgen dat je gezin en relatie draaien. En na een tijdje kruipt daar gewoonte of zelfs sleur in ja. Maar dat is nu éénmaal het leven. En als dat je niet aanstaat blijf je beter eeuwige vrijgezel om dan later in het rusthuis depressief te zitten denken over alles wat je weggegooid hebt om spannender oorden op te zoeken.
2 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Waldek en Thilly. Eigenlijk passen die twee perfect bij elkaar. Allebei denken zoveel mogelijk wat hun meeste oplevert en denken dat de hele wereld om hun draait.
3 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ze waren dan ook ooit een koppel he ... En beiden kunnen ze niet kiezen en willen van 2 walletjes eten.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Waldek en Lowie, ze zijn intussen mijn dagelijkse ergernissen geworden :lol:

Oh en Thilly, kan Waldek haar niet ineens meenemen en in de bergen droppen?
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Thom schreef: wo 04 jan 2023, 20:59 Oh en Thilly, kan Waldek haar niet ineens meenemen en in de bergen droppen?
Precies! Dat ze maar snel haar nieuwe rugzak inwijdt... :bye:
En ook hier staan Waldek en Lowie vast op mijn lijstje. En Bob ook wel, eigenlijk.
2 x
Plaats reactie