Vince Pauwels (Gert Winckelmans)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Vince Pauwels (Gert Winckelmans )
Hij heeft Vicky toch aan het twijfelen gebracht en het was jammer dat ze niks gevraagd heeft aan Femke toen ze daar de gelegenheid toe kreeg. Zal Alexander hem weer op het slechte pad helpen met die leugen. Schone manier om je klant te verdedigen. Hij helpt hem eerder de dieperik in!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ik heb al hetzelfde gedacht, want o wee als Femke te lang single is he
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
En ook hoe ze naar hem kijkt ... Peter zal blij zijn als ze n koppel worden !!!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
moeilijk wordt het als ze toch weet wat hij Peter aangedaan heeft. Hoe hij z'n reputatie ondermijnt heeft aan de schoolpoort. Met zo iemand in zee gaan lijkt me toch niet wenselijk. Vuile ononderbouwde kletspraat van z'n advocaat gebruiken. Ergerlijk!
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 122
- x 146
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ilias heeft gefilmd hoe Vince Toms fiets 'stal'. Wschl gaat hij dat aan nonkel Didi vertellen en blijkt het loos alarm te zijn. Vince mocht Alexanders fiets blijkbaar lenen. Ilias weet wschl niet dat Tom die fiets verkocht heeft. Alexanders plan is geslaagd, maar wat heeft hij tegen Ilias ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Vince had beter zijn mond gehouden over het hoe en waarom van de straf van Robin.
1 x
-
jeff
- Nog geen rang
- x 48
Nope, want dat is de brandstof om de verhaallijn met Cosyns, die op oorlogspad is tegen al wie bij het advocatenkantoor De Decker betrokken is, op gang te houden, zelfs te laten escaleren en wie weet tot welke climax dat over enige tijd zal leiden.
Overigens, Vince had het tegen Cosyns over Robin die door zijn vader betrapt was op het roken van een joint terwijl dat helemaal niet het geval is. Maar dat heeft Vince gemaakt van wat Robin er tegen hem over heeft gezegd. En zo ontstaan van in de wereld gestuurde leugens "waarheden".
Vince maakt er nu weeral een heel ander verhaal van dan wat het in werkelijkheid is/was.
Mijn voorlopige conclusie over hem: een olifant in een porseleinenkast die dus zonder dat jij er zelf enig besef van heeft bij anderen heel wat schade berokkent.
Overigens, Vince had het tegen Cosyns over Robin die door zijn vader betrapt was op het roken van een joint terwijl dat helemaal niet het geval is. Maar dat heeft Vince gemaakt van wat Robin er tegen hem over heeft gezegd. En zo ontstaan van in de wereld gestuurde leugens "waarheden".
Vince maakt er nu weeral een heel ander verhaal van dan wat het in werkelijkheid is/was.
Mijn voorlopige conclusie over hem: een olifant in een porseleinenkast die dus zonder dat jij er zelf enig besef van heeft bij anderen heel wat schade berokkent.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Hij is de gewillige spreekbuis van een haatdragende advocaat die hoognodig moet gestopt worden. Zoveel miserie dat dit bij zoveel mensen kan teweegbrengen. Ik denk.dat hij maar al te graag die onbetrouwbare informatie verspreidt ook uit frustratie uit het verleden en om iets volgens hem, interessants te verspreiden.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering naar Thuis, dus ik weet ondertussen wel waarom zoiets gezegd wordt en waar dit naartoe zou kunnen leiden.jeff schreef: wo 11 jan 2023, 01:49 Nope, want dat is de brandstof om de verhaallijn met Cosyns, die op oorlogspad is tegen al wie bij het advocatenkantoor De Decker betrokken is, op gang te houden, zelfs te laten escaleren en wie weet tot welke climax dat over enige tijd zal leiden.
Maar vermits het hier de topics van de personages zijn, lijkt het mij logisch dat hier gepraat wordt over wat een personage doet of zegt en wat wij daarvan vinden.
daffy duck schreef: wo 11 jan 2023, 08:04 Ik denk.dat hij maar al te graag die onbetrouwbare informatie verspreidt ook uit frustratie uit het verleden en om iets volgens hem, interessants te verspreiden.
Ik denk dat die man ook veel te veel alleen zit, meer dan goed is voor hem. Dus als die al eens een klankbord heeft dan is hij blij dat hij iets kan vertellen.
En Alexander weet dit, die weet ook precies welke vragen hij moet stellen.
1 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zou Vince misschien niet stilaan doorkrijgen dat die Cosyns enkel op roddels op uit is ?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Dat denk ik niet. Hij is nog maar een aantal weken vrij na een gevangenisstraf van 10 jaar. In die tijd zat hij in een spreekwoordelijke cocon en is de maatschappij heel erg geëvolueerd, om niet te zeggen doorgeslagen. Het zal dus wel een tijd duren eer hij eraan gewend is dat zelfs zijn advocaat het niet altijd goed met hem voor heeft.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, dat denk ik ook.satine schreef: wo 11 jan 2023, 08:44 Ik denk dat die man ook veel te veel alleen zit, meer dan goed is voor hem. Dus als die al eens een klankbord heeft dan is hij blij dat hij iets kan vertellen.
En Alexander weet dit, die weet ook precies welke vragen hij moet stellen.
Cosyns heeft waarschijnlijk meer dan genoeg ervaring met eerder vrijgekomen gedetineerden.
Die zitten inderdaad in een cocon als ze vastzitten, om vervolgens door veel mensen scheef bekeken te worden als ze vrij komen. Ik kan me wel voorstellen dat iemand als Vince koste wat kost toch wat aansluiting zoekt, en daar maakt Cosyns handig misbruik van.
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Vince zal Alexander wel vertellen dat hij moet stoppen met die stomme vete. Maar ja, of die er zich iets van aantrekt ? Femkes babbel zal Vince wel tot inkeer doen komen. Ik denk trouwens dat het wel iets wordt tussen Femke en Vince, Femke is al te lang single naar Thuis-normen.
0 x