Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dieter. Dat hij zijn zus en haar kinderen wil beschermen is volledig te begrijpen. Maar Ilias is meerderjarig en kan zijn vader zien als hij dat wil (of niet natuurlijk). En zolang het niet duidelijk is of Vince uit zijn ouderlijk gezag is gezet (wat me sterk lijkt gezien de feiten geen betrekking hebben op Febe, en wat Eddy ook niet gebeurde) heeft ook zij recht op contact met haar vader. Dieter is een flik, geen jeugdrechter en moet dus zwijgen. Voor hetzelfde geld kan Vince hem aanklagen voor intimidatie. En wat gaat de superflik dan doen?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Waldek wil dat zijn 2 vriendinnen 'overeenkomen' zodat hij uiteindelijk niet moet kiezen. Heel rare situatie en geen van beide dames stelt zich er vragen bij.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Waarschijnlijk doen ze dat in stilte wel, maar zeggen ze het niet hardop omdat ze schrik hebben dat ze Waldek dan kwijtraken.johan1969 schreef: zo 13 nov 2022, 16:22 Heel rare situatie en geen van beide dames stelt zich er vragen bij.
Van mij dus een dikke lap voor zowel Rosa als Nora, om zich zo wanhopig en naïef op te stellen voor een kerel die duidelijk van 2 walletjes probeert te eten.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Flink wat lappen voor Frank.
Als je niet een paar dagen weg kan (of wil) omdat de hond van iemand anders aan jou gewoon is, dan verdien je die.
Hij is al lang vergeten waarom Simonne voorgoed wou vertrekken.
Een andere part-time job en een cursus pottenbakken is volgens hem blijkbaar genoeg.
En hij kan zijn boosheid op Dirk niet van zich afzetten, maar hij duwt wel zijn vrouw terug in diens richting, want Simonnes gevoelens zijn nog helemaal niet weg.
Als je niet een paar dagen weg kan (of wil) omdat de hond van iemand anders aan jou gewoon is, dan verdien je die.
Hij is al lang vergeten waarom Simonne voorgoed wou vertrekken.
Een andere part-time job en een cursus pottenbakken is volgens hem blijkbaar genoeg.
En hij kan zijn boosheid op Dirk niet van zich afzetten, maar hij duwt wel zijn vrouw terug in diens richting, want Simonnes gevoelens zijn nog helemaal niet weg.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 3
Hier ook een mep voor Frank. Ziet hij het probleem echt niet, of wil hij het niet zien? (Ik bedoel dan dat zijn 'relatieproblemen' grotendeels door zijn eigen houding komt). Soms, als er onoverbrugbare meningen/visies zijn moet men elkaar kunnen loslaten. Simonne wilt duidelijk nog van alles ondernemen, terwijl Frank in mijn ogen genoeg heeft aan zijn televisie en af en toe een wandelingetje met Pips. Blijven ze samen uit 'gewoonte'? Want die indruk krijg ik wel... Ik zie niet bijzonder veel dingen die Frank en Simonne nog binden, en dit gevoel heb ik al bijna twee seizoenen. 

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Dieter, hij vraagt aan Femke en Karin om Vince te ontslaan en met welk recht doet hij dat?
Hij wil absoluut Vince van zijn familie weghouden alsof hij een seriemoordenaar is of een psychopaat à la Freddy Horion.
Ik hoop dat Dieter Vince niet zal wegpesten want anders kan deze laatste klacht indienen wegens pesterijen.

Hij wil absoluut Vince van zijn familie weghouden alsof hij een seriemoordenaar is of een psychopaat à la Freddy Horion.
Ik hoop dat Dieter Vince niet zal wegpesten want anders kan deze laatste klacht indienen wegens pesterijen.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Waldek Kosinski...
Aan Rosa vragen of zij vindt dat hij Nora moet vertellen van die kus ? Wat een oelewapper
Aan Rosa vragen of zij vindt dat hij Nora moet vertellen van die kus ? Wat een oelewapper

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, Sam vindt Tim een bangerik, omdat hij niet op het free podium wil spelen, maar dat is echt niks in vergelijking met Waldek.Tiboko schreef: do 17 nov 2022, 23:17 Waldek Kosinski...
Aan Rosa vragen of zij vindt dat hij Nora moet vertellen van die kus
Ik vond dat ronduit laf. De beslissing moet bij hem liggen, niet bij haar.
En een lapje voor Angèle, kan die nu echt nooit mensen hun privéleven gunnen?
O ja, en nog eentje voor Femke. Ze weet heel goed dat er spanningen zijn tussen Tamara en Karin.
Dan Tamara toestemming geven om naar het ziekenhuis te gaan tijdens de werkuren en Karin daar niet van op de hoogte brengen, was echt niet slim.
Ze zaten daar al met 3 aan tafel voor Tamara binnen kwam, dus ze had tijd en kans genoeg.
Want verder was er - zoals vaak - geen volk in de zaal.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Waldek. Professioneel ja, hij weet wat hij doet in de wijngaard (voordien bij de Kabouters ook) en hij gaat er ook volledig voor. Maar privé? Die ben je toch liever kwijt dan rijk. Meneer pastoor spelen tegenover anderen maar de schijnheiligheid zelf zijn. Of is dat niet de definitie van een pastoor 

2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
* Frank - die alweer een nieuw record in "onder de ondergrens gaan" vestigt...
* Simonne die dat zomaar blijft pikken.
* Rosa & Waldek. De ene omdat ze extreem overdrijft in haar zorg, de andere omdat hij haar (of Nora ??) totaal voor de gek houdt.
* Marianne. Waar moeit ze zich eigenlijk mee? Soms vergeet ze dat ze gewoon "een gast" is in het huis van Karin.
* Angèle. Mensen koppelen of over anderen "roddelen" - houdt het nooit op ?
* Simonne die dat zomaar blijft pikken.
* Rosa & Waldek. De ene omdat ze extreem overdrijft in haar zorg, de andere omdat hij haar (of Nora ??) totaal voor de gek houdt.
* Marianne. Waar moeit ze zich eigenlijk mee? Soms vergeet ze dat ze gewoon "een gast" is in het huis van Karin.
* Angèle. Mensen koppelen of over anderen "roddelen" - houdt het nooit op ?
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Vicky is maar een kuisvrouw volgens Marianne, dat is wel waar maar zij spreekt dat met volle minachting.Tiboko schreef: za 19 nov 2022, 13:38 * Marianne. Waar moeit ze zich eigenlijk mee? Soms vergeet ze dat ze gewoon "een gast" is in het huis van Karin.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ze schijnt te vergeten dat ze wel oke vindt als Nancy haar "haar beste vriendin" noemt ...Nancy was toch ook een werkvrouw ...en met 0% classe dan nog !apestaart schreef: zo 20 nov 2022, 23:01 Vicky is maar een kuisvrouw volgens Marianne, dat is wel waar maar zij spreekt dat met volle minachting.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Thilly, die wéér met vuur speelt en straks wellicht op de blaren moet zitten...
Britney. Ziet dat Thilly zomaar de pa van haar beste vriendin heeft bedrogen en vindt het nodig die vriendin meteen op de hoogte te brengen...
Had wellicht beter eerst Thilly hierop aangesproken. Weet zij immers veel dat die twee mensen al dan niet een vrije relatie hebben...
Britney. Ziet dat Thilly zomaar de pa van haar beste vriendin heeft bedrogen en vindt het nodig die vriendin meteen op de hoogte te brengen...
Had wellicht beter eerst Thilly hierop aangesproken. Weet zij immers veel dat die twee mensen al dan niet een vrije relatie hebben...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Britney is 16 en kent Thilly amper. Ik kan me voorstellen dat ze daarover niet meteen tegen Thilly wil over beginnen.
Er zijn veel volwassenen die dit delicaat zouden vinden, zelfs als ze de persoon in kwestie beter kennen.
En dan toch beter tegen Zihame dan tegen Nancy...
Van mij een lap voor Waldek.
Ik vind het een beetje misselijkmakend hoe hij van beide dames profiteert.
Hoe langer hoe zwijgt, hoe meer ze allebei hun best gaan doen om bij hem in de bovenste schuif te liggen en hoe beter voor hem?
Waar is de tijd dat nonkel pater alleen maar het juiste wou doen?...
Er zijn veel volwassenen die dit delicaat zouden vinden, zelfs als ze de persoon in kwestie beter kennen.
En dan toch beter tegen Zihame dan tegen Nancy...

Van mij een lap voor Waldek.
Ik vind het een beetje misselijkmakend hoe hij van beide dames profiteert.
Hoe langer hoe zwijgt, hoe meer ze allebei hun best gaan doen om bij hem in de bovenste schuif te liggen en hoe beter voor hem?
Waar is de tijd dat nonkel pater alleen maar het juiste wou doen?...

5 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Rosa die zich voortdurend bemoeit met de relatie van "hare" Waldek en die onnozelaar geeft haar dan nog gelijk ook 

0 x