Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik mis die zinnetjes wel hoor. "De snelweg naar het geluk" en dergelijke.
Af en toe eens gewoon lachen in Thuis kan ik best appreciëren.
Af en toe eens gewoon lachen in Thuis kan ik best appreciëren.
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Ik ook wel!Tiboko schreef: do 24 mar 2022, 10:19 Af en toe eens gewoon lachen in Thuis kan ik best appreciëren.
En dan liever met dit dan met Kampioenen toestanden.
Alleen worden we die paar zinnetjes na een tijdje ook wel een beetje gewoon.
Dat bedoelde ik toen ik zei dat ze niet constant nieuwe zinnetjes kan bedenken.
Maar ze waren inderdaad allemaal grappig.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Dat kleding kiezen niet haar sterkste punt is weten we al lang maar nu dacht ik gisteren toch echt dat Maya de Bij zich van opnamestudio had vergist 
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Ja, een bloempje, bolletje of streepje, het maakt niet uit! Wordt allemaal zorgeloos gecombineerd!heidiw schreef: vr 01 apr 2022, 08:29 Dat kleding kiezen niet haar sterkste punt is weten we al lang
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Ja, in de typische Nancystijl. Maar kun je haar ongelijk geven? Zij kent Stefaan niet zo goed en hij kan wel bij hoog en laag beweren dat Karin de enige was, maar het is toch ergens normaal dat er overal alarmbellen afgaan. Trouwens, Nancy was niet de enige. Ook Harry en Eddy hebben er een serieus woordje over geplaceerd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Je kan even een oogje in het zeil houden als je daar behoefte aan hebt, maar niet gaan brullen of die man kwijlend achter je dochter aan het rennen is..
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Ik ken niks van fusies en zo, maar misschien moest Nancy toch maar eens haar afkeer voor Karin opzijzetten.
Als die indertijd niet de aandelen van Peter had overgekocht, was er van de Withoeve misschien allang geen sprake meer geweest.
En het is mogelijk wel zo dat bij een fusie Karin de meerderheid van de aandelen in handen zou hebben, maar Karin is echt wel slim genoeg om niet in haar eigen voet te schieten. Die weet ook wel dat iemand anders dan Femke de Withoeve niet beter gaat laten draaien, ze gaat er zelf niet komen wonen en de zaak zelf runnen zie ik Karin al helemaal niet doen.
Karin gaat ook geen gekke dingen doen, zodat de fusie een flop wordt.
Als die indertijd niet de aandelen van Peter had overgekocht, was er van de Withoeve misschien allang geen sprake meer geweest.
En het is mogelijk wel zo dat bij een fusie Karin de meerderheid van de aandelen in handen zou hebben, maar Karin is echt wel slim genoeg om niet in haar eigen voet te schieten. Die weet ook wel dat iemand anders dan Femke de Withoeve niet beter gaat laten draaien, ze gaat er zelf niet komen wonen en de zaak zelf runnen zie ik Karin al helemaal niet doen.
Karin gaat ook geen gekke dingen doen, zodat de fusie een flop wordt.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
Maar dat is Nancy ten voeten uit, vind ik, inclusief haar weinig doordachte reactie.
Karin heeft ooit met Dieter gerommeld, en terwijl ze Dieter al lang vergeven heeft, blijft ze Karin als schuldige zien.
Beetje kortzichtig vind ik haar, maakt niet uit wie ze tegenover zich heeft. Vroeger was dat Marianne (soms had Nancy zeker gelijk, maar ze vergat ook regelmatig dat Marianne haar vaak uit de sores gehaald heeft en zoveel meer van haar geaccepteerd heeft dan menig ander zou doen), daarna is dat overgegaan op Karin. Ook hier geldt weer dat ze met recht en reden haar twijfels heeft aan Karin, maar tegelijkertijd wel eens verder mag kijken dan haar neus lang is, omdat Karin nooit de enige schuldige was en ook op dit moment alleen maar probeert de boel recht te houden. Ze heeft inderdaad geen reden om gekke dingen te doen, dus ja; misschien zou Nancy zich beter niet met dingen moeien als ze toch niet rationeel mee kan/wil denken.
Ik word soms echt een beetje moe van haar, inclusief haar paniekerig gedoe altijd...
Maar dat is Nancy ten voeten uit, vind ik, inclusief haar weinig doordachte reactie.
Karin heeft ooit met Dieter gerommeld, en terwijl ze Dieter al lang vergeven heeft, blijft ze Karin als schuldige zien.
Beetje kortzichtig vind ik haar, maakt niet uit wie ze tegenover zich heeft. Vroeger was dat Marianne (soms had Nancy zeker gelijk, maar ze vergat ook regelmatig dat Marianne haar vaak uit de sores gehaald heeft en zoveel meer van haar geaccepteerd heeft dan menig ander zou doen), daarna is dat overgegaan op Karin. Ook hier geldt weer dat ze met recht en reden haar twijfels heeft aan Karin, maar tegelijkertijd wel eens verder mag kijken dan haar neus lang is, omdat Karin nooit de enige schuldige was en ook op dit moment alleen maar probeert de boel recht te houden. Ze heeft inderdaad geen reden om gekke dingen te doen, dus ja; misschien zou Nancy zich beter niet met dingen moeien als ze toch niet rationeel mee kan/wil denken.
Ik word soms echt een beetje moe van haar, inclusief haar paniekerig gedoe altijd...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2573
Dat is inderdaad wel typisch voor Thuis: de partner wordt vergeven, maar degene waarmee 'het bedrog' gepleegd is, niet.
Zo ook bij Frank en Dirk, hoewel Simonne wel degene is die getrouwd is.
Maar dat paniekerige gedoe van Nancy is soms echt storend.
Ook hoe ze nooit haar mond kan houden als ze iets te weten komt. Ik hou mijn hart al vast voor vanavond, als ze Veerle opnieuw ziet.
Dieter had beter gezwegen, je zou toch denken dat hij zijn vrouw een beetje kent, na al die jaren.
Eigenlijk is het jammer dat de schrijvers van Nancy een karikatuur van zichzelf hebben gemaakt. Het is soms echt pijnlijk om te zien, vind ik.
Zo ook bij Frank en Dirk, hoewel Simonne wel degene is die getrouwd is.
Maar dat paniekerige gedoe van Nancy is soms echt storend.
Ook hoe ze nooit haar mond kan houden als ze iets te weten komt. Ik hou mijn hart al vast voor vanavond, als ze Veerle opnieuw ziet.
Dieter had beter gezwegen, je zou toch denken dat hij zijn vrouw een beetje kent, na al die jaren.
Eigenlijk is het jammer dat de schrijvers van Nancy een karikatuur van zichzelf hebben gemaakt. Het is soms echt pijnlijk om te zien, vind ik.
1 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Femke kan beter iemand anders dan haar moeder raadplegen als het om de Withoeve gaat. Wat heeft ze aan dat geklep van Nancy.
Het is alleen jammer voor Femke dat er weinig mensen zijn die met haar mee kunnen denken in deze kwestie.
Het is alleen jammer voor Femke dat er weinig mensen zijn die met haar mee kunnen denken in deze kwestie.
3 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook. Ze hebben haar hierdoor zo goed als buiten spel gezet in al haar interacties met mensen, als je het mij vraagt, want waar ze het ook met haar over hebben; Nancy komt alleen nog maar dom uit de hoek. Vroeger was ze inderdaad veel genuanceerder, maar die tijd is al lang voorbij.satine schreef: wo 12 okt 2022, 12:56 Eigenlijk is het jammer dat de schrijvers van Nancy een karikatuur van zichzelf hebben gemaakt. Het is soms echt pijnlijk om te zien, vind ik.
Ook haar relatie met Dieter komt hierdoor totaal niet meer geloofwaardig over, vind ik. Ik snap ook niet dat hij zijn mond niet gehouden heeft over Veerle
En hetzelfde geldt eigenlijk voor Femke, want een gesprek met Nancy dient eigenlijk totaal geen doel, en al zeker niet als het over zaken gaat. Ze kan het misschien eens kwijt gewild hebben, maar door de dingen die we de afgelopen jaren van Nancy gezien hebben, kan het iig niet zo zijn dat Femke ook maar enige nuttige bijdrage verwachtte verder. Ze had het er in feite letterlijk met iedereen beter over kunnen hebben, dan met haar moeder. Hoe triest dat ook is...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ze kon het toch met peter bespreken ...de verhouding is nu toch beter ?jessie V. schreef: wo 12 okt 2022, 13:08 et is alleen jammer voor Femke dat er weinig mensen zijn die met haar mee kunnen denken in deze kwestie
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
goed idee. Nancy lijkt me nu ook niet direct madam soleil die goede raad zal geven voor de toekomst!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Niet vergeten dat Karin bij Peter in de onderste schuif ligt, het is immers door hem dat Karin geen advocate meer is en natuurlijk zal hij Femke adviseren om niet met die fusie door te gaan.nounake schreef: wo 12 okt 2022, 16:14 Ze kon het toch met peter bespreken ...de verhouding is nu toch beter ?
Hij zou die fusie op zich wel aanraden maar als het met Karin is dan zou hij Femke afraden om met Karin in zee te gaan.
0 x