Christine Leysen (Daphne Paelinck)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Reseda
Nog geen rang
x 13
x 26

Bericht door Reseda »

Christel schreef: do 08 sep 2022, 15:26 Ja, ik ook.
Mochten Lowie en Thilly ver van haar af staan, dan zou ze haar tijd en energie beter niet steken in het zich moeien met die situatie, maar vermits ze Thilly en Lowie goed kent, vind ik ook eigenlijk wel dat ze er een mening over kan en mag hebben. En ik ben het ook volledig met Christine eens, eerlijk gezegd. Zelfs met haar ergernis die ze duidelijk aan Lowie's drammerige houding heeft, want ik vind hem ook overkomen alsof hij weer toegeeft aan zijn zoveelste gril. Kinderen zijn geen speelgoed, maar zo lijkt hij er wel naar te kijken...
Inderdaad, kan geen kwaad dat iemand Lowieke wat weerwerk geeft. Dankzij Christine zit er af en toe nog wat pit in Thuis.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christine, nieuwsflash!!!
De evenaar loopt niet door jouw g*t en je bent niet de meest belangrijke persoon in het leven van Viv.
De enige reden waarom die jou niet laat vallen is omdat ze beleefd is. Niet omdat jij haar beste vriendin bent.

Dat Adil het met haar uithoudt en altijd zo laconiek en vriendelijk blijft, verbaast mij elke keer opnieuw.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: di 04 okt 2022, 10:15 Dat Adil het met haar uithoudt en altijd zo laconiek en vriendelijk blijft, verbaast mij elke keer opnieuw.
Precies dat zat ik gisteravond ook te denken toen ik de interacties tussen die 2 en de rest van de mensen zag. Eerst al bij Bowie, en vervolgens tijdens het "gesprek" met Viv en daarna die hele discussie over Jaan... Ik vraag me alleen maar meer en meer af waar Adil precies op valt als het om Christine gaat. Er zit zo goed als geen greintje vriendelijkheid of warmte aan die hele vrouw... :sick:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: di 04 okt 2022, 10:40 Er zit zo goed als geen greintje vriendelijkheid of warmte aan die hele vrouw...
1 x
En dan nog haar egocentrisch eerlijkheidsgevoel. Ik durf erop wedden dat ze stokken in de wielen zal steken i heel die adoptiekwestie.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: do 06 okt 2022, 22:54 Ik durf erop wedden dat ze stokken in de wielen zal steken i heel die adoptiekwestie.
Als ze ruzie wil krijgen met Lowie en Paulien wat zeg ik als zij oorlog wil hebben dan moet ze vooral dat doen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

apestaart schreef: vr 07 okt 2022, 01:39 Als ze ruzie wil krijgen met Lowie en Paulien wat zeg ik als zij oorlog wil hebben dan moet ze vooral dat doen.
Ja, oorlog. Maar haar kennende zal dit zelfs haar koude kleren niet raken! Zij zal als argument hebben dat het kind op de eerste plaats komt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

daffy duck schreef: vr 07 okt 2022, 08:17 Zij zal als argument hebben dat het kind op de eerste plaats komt.
Als dat haar argument is, dan kan ik haar daar niet echt ongelijk in geven.
Als dit kindje er ooit komt, mogen we nog dikke ruzies verwachten, vrees ik.
Met het kindje als inzet.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

satine schreef: vr 07 okt 2022, 08:50 Met het kindje als inzet.
Ja, zou wel eens kunnen! Kinderen zijn vaak de dupe van eigenzinnige en teveel aan zichzelf denkende ouders. De stabiliteit die ze nodig hebben is soms ver te zoeken. Hier mogen we dus nog een staartje aan het verhaal van dit draagmoederschap verwachten. En 't zal kletteren! :crazy:
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

:lol: Huwelijk met marokaanse invloeden : misschien kan zij Alexander als hoofdgast uitnodigen :lol:
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Denk dat zij gaat vertellen dat Lowie en Paulien geen koppel zijn
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als ik heel eerlijk moet zijn: ik zou het haar niet eens kwalijk nemen.
Als mensen met liegen en bedriegen hun zin proberen te krijgen, dan heb ik het daar moeilijk mee.
Jammer voor Paulien, maar als ik zie hoe ze zich soms in het verleden al gedragen heeft - hoe ze Tamara van het ene moment op het andere buiten zwierde omdat die zwanger was en zij niet meer.. Dan begrijp ik echt niet dat Tamara nu draagmoeder zou willen zijn.
En ook niet voor Lowie, die is nog geen 27 en doet alsof kinderen krijgen al 15 jaar het hoofddoel is in zijn leven - terwijl het nog geen jaar is.
Die heeft gewoon geen geduld.

Dus ergens begrijp ik Christine heel goed - ook al is het niet echt aan haar om dat naar buiten te brengen.
Ik hoop dat het iets is waar de commissie over valt.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: vr 07 okt 2022, 14:21 Dus ergens begrijp ik Christine heel goed - ook al is het niet echt aan haar om dat naar buiten te brengen.
Ik hoop dat het iets is waar de commissie over valt.
Inderdaad... :yup:
Eigenlijk is het inderdaad niet iets waar Christine zich mee te moeien heeft. Maar van de andere kant worden er ook andere mensen bij die hele toestand betrokken die daar eigenlijk geen zaken mee hebben, maar van wie die bemoeienis wel geaccepteerd wordt omdat zij met Lowie en Paulien meepraten.

Als er over het leven van een toekomstig kind beslist moet worden, vind ik wel dat dit zonder leugens en bedrog zou moeten gebeuren. Er zijn al genoeg akelige situaties met kinderen die niet op voorhand te voorspellen waren, laat staan dat je dan ook nog eens bewust de hele boel bij elkaar gaat zitten liegen gewoon om je zin door te drijven.

Uiteindelijk gaat het iig om het welzijn van het kind, en als dat welzijn niet in het gedrang zou zijn bij Paulien en Lowie, zouden ze niet hoeven liegen.

Dus mocht Christine een (eerlijke) duit in het zakje doen bij die commissie, heb ik daar persoonlijk ook geen problemen mee.
Dan wordt de uiteindelijke beslissing iig ingelicht en weloverwogen genomen...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

martha schreef: vr 07 okt 2022, 13:59 Huwelijk met marokaanse invloeden
Ja, met als hoofdschotel: vergeten dat het Ramadan is! Ze leeft precies toch ook niet teveel mee in de wereld van haar toekomstige schoonouders. Eerst misschien wat dieper ingaan op hun cultuur voor je een feest wilt organiseren waar Adil een beetje van z'n achtergrond in terugvindt in plaats van er een circus van te maken.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Christine heeft Tamara zogezegd proficiat gewenst met dat draagmoederschap maar somt toch meteen de nadelen ervan op, sterker nog zij zaait twijfels op bij Tamara.
Echt een subtiele manier om Tamara dat draagmoederschap uit haar hoofd te zetten.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

apestaart schreef: do 13 okt 2022, 09:42 Echt een subtiele manier om Tamara dat draagmoederschap uit haar hoofd te zetten.
Was weer haar eigen Christine manier van doen. Slaan en zalven tegelijk! Ze had wel wat argumenten die aanvaardbaar zijn, :yup: maar het is de manier waarop ze weer haar eigen strategie uitspeelt is verwerpelijk :shock: . Eerst iemand uitnodigen voor een rustig kopje thee of koffie en dan, haar gedachtengang opdringen. En ze zal het daar niet bij laten! :eek:
0 x
Plaats reactie