Christine Leysen (Daphne Paelinck)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk dat Christine in de eerste plaats denkt aan Yasmine, die duidelijk haar moeder mist.
Ze zal er van uitgaan dat een andere 'moederfiguur' het voor het meisje allemaal wat gemakkelijker zal maken.
Of Peter daar al dan niet klaar voor is, of eerder - zoals de meeste mensen - liever zelf iemand kiest, of dat het wel eens zou kunnen dat het met de nieuwe 'moederfiguur' niet klikt, dat is van ondergeschikt belang.
Als ze haar willetje maar kan doordrijven, zoals bij 'watje papa Adil'.
Ze zal er van uitgaan dat een andere 'moederfiguur' het voor het meisje allemaal wat gemakkelijker zal maken.
Of Peter daar al dan niet klaar voor is, of eerder - zoals de meeste mensen - liever zelf iemand kiest, of dat het wel eens zou kunnen dat het met de nieuwe 'moederfiguur' niet klikt, dat is van ondergeschikt belang.
Als ze haar willetje maar kan doordrijven, zoals bij 'watje papa Adil'.
4 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, het is zielig zoals ze denkt en handelt en nooit rekening houdt met iemand anders gevoelens of wensen. En altijd zo vlug gekrenkt als ze haar fantastische ideeën gekelderd ziet! Soms wel een beetje triest!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
En om nog even op die bemoeienis om voor Peter een vrouw te zoeken terug te komen. Hoe oppervlakkig: op welk type vrouw val jij?? Alsof dat van enig belang is!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Straks gaat ze nog tegen Femke zeggen dat die dringend terug naar Peter moet omdat zijn dochter een moeder nodig heeft... 

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Wat betreft Joren en Eddy: moest het aan haar liggen dan lagen die twee met hun klieken en klakken buiten bij ACE, die twee mogen hun pollekes kussen dat Adil niet in meegaat en hen nog één kans geeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Aan de andere kant: Christine mag ook blij zijn dat Adil hier niet in mee gaat.apestaart schreef: wo 27 apr 2022, 19:41 die twee mogen hun pollekes kussen dat Adil niet in meegaat
Ik run geen firma en ben niet samen met haar, maar ze had van mij zelf twee nieuwe goede werkkrachten mogen zoeken.
En als ze die gevonden had, mocht ze zelf Joren en Eddy ontslaan.
Benieuwd of ze ver zou geraakt zijn, goeie vakmensen liggen niet zomaar voor het oprapen.
En iemand anders de hete kolen uit het vuur laten halen is altijd makkelijker dan het zelf doen.
Ze is ook 'baas', toch?
2 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Christine haar bedilzucht begint me ook een beetje de keel uit te hangen. Hoe idioot kun je zijn?
In alle zaken waar ze mee te maken krijgt speelt ze absoluut de baas.
Er zijn van die mensen die zich geroepen voelen het leven van anderen naar hun eigen hand te zetten. Christine is daar een voorbeeld van.
In alle zaken waar ze mee te maken krijgt speelt ze absoluut de baas.
Er zijn van die mensen die zich geroepen voelen het leven van anderen naar hun eigen hand te zetten. Christine is daar een voorbeeld van.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
man, man, wat een belachelijk klein kind is dit toch! In Oostende zeggen we: een bedorven scheet!
sorry als het wat platvloers klinkt!
die reactie tegenover Lowie! zou je nog iets persoonlijks vertellen waar dat vrouwmens bijzit. Fijngevoelig klinkt net iets anders. En dan dat vergelijkingsprobleem en zich tekort gedaan voelen als het over Jaan gaat. Ook vreemd dat dat kindje zo weinig gemeen heeft met Adil qua uitzicht.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als ik eerlijk moet zijn: zo werd hier ook gereageerd toen hij daar vorig seizoen mee aan kwam zetten.
Hij heeft amper een jaar een kinderwens en opeens kan het allemaal niet snel genoeg gaan.
Ik hoop dat hij beseft dat als alleenstaande een kind opvoeden wel iets meer is dan de plezante nonkel spelen.
Hij heeft natuurlijk altijd nog wel labiele Paulien om hem te helpen...

Om maar te zwijgen over het feit dat draagmoederschap hier in België nog steeds niet wettelijk geregeld is.
Dus ik kijk niet echt uit naar deze verhaallijn.
En verder, ik vind ook wel dat Christine overdrijft wat Jaan betreft.
Leo leek mij gisteren ook maar sloom en suf, dus of ze per se die twee moet vergelijken???
Maar ze is en blijft Christine natuurlijk.

1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ze moet altijd alles van iedereen weten. Als er een gerucht de ronde doet gaat ze er achteraan.
En zal ze haar mening zeggen. Maar het is natuurlijk ook een rare situatie. Out of the blue wil hij opeens een kind. Dat meteen al een soort obsessie wordt.
Maar ik vraag me ook af hoe hij dat allemaal gaat doen. Hij heeft tenslotte zijn werk ook nog.
Maar om op Christine terug te komen: Ze heeft gelijk maar misschien had ze beter haar mond kunnen houden.
En zal ze haar mening zeggen. Maar het is natuurlijk ook een rare situatie. Out of the blue wil hij opeens een kind. Dat meteen al een soort obsessie wordt.
Maar ik vraag me ook af hoe hij dat allemaal gaat doen. Hij heeft tenslotte zijn werk ook nog.
Maar om op Christine terug te komen: Ze heeft gelijk maar misschien had ze beter haar mond kunnen houden.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inderdaad, geen logische situatie en keuze. Maar er zijn manieren om erop te reageren. Ende ordinaire lach vod ik er toch een beetje over. Maar ja, zo is ze nu eenmaal en wat tact zou misschien welkom zijn in haar situatie.satine schreef: za 03 sep 2022, 12:18 Als ik eerlijk moet zijn: zo werd hier ook gereageerd toen hij daar vorig seizoen mee aan kwam zetten.

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Iedereen gaat mee in de plannen van Lowie om alleenstaande vader te worden maar Christine blijkt enige bezwaren te hebben althans aan haar blik te zien.
Kijk, ik heb het niet zo voor Christine maar op dat punt geef ik haar gelijk, ik vind die plannen van Lowie ook maar niks.
Kijk, ik heb het niet zo voor Christine maar op dat punt geef ik haar gelijk, ik vind die plannen van Lowie ook maar niks.
3 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, apestaart!
Ik vind dat iedereen daar heel licht overgaat, dat niemand - zoals al gezegd werd - zich afvraagt hoe Lowie dit praktisch ziet.
Want iedereen wil wel 'helpen als het nodig is', tot het zover is.
Alle mensen die nu enthousiast zijn, werken ook. En Nonkel Frank zie ik niet full time een baby verzorgen.
En Christine brengt de dingen soms te fel en te bits, maar in deze heeft ze zeker niet helemaal ongelijk.
Ik vind dat iedereen daar heel licht overgaat, dat niemand - zoals al gezegd werd - zich afvraagt hoe Lowie dit praktisch ziet.
Want iedereen wil wel 'helpen als het nodig is', tot het zover is.
Alle mensen die nu enthousiast zijn, werken ook. En Nonkel Frank zie ik niet full time een baby verzorgen.
En Christine brengt de dingen soms te fel en te bits, maar in deze heeft ze zeker niet helemaal ongelijk.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik ben geen fan van Christine en zal het nooit worden, maar met wat ze tegen Tilly zei ben ik het toch helemaal eens.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ja, ik ook.
Mochten Lowie en Thilly ver van haar af staan, dan zou ze haar tijd en energie beter niet steken in het zich moeien met die situatie, maar vermits ze Thilly en Lowie goed kent, vind ik ook eigenlijk wel dat ze er een mening over kan en mag hebben. En ik ben het ook volledig met Christine eens, eerlijk gezegd. Zelfs met haar ergernis die ze duidelijk aan Lowie's drammerige houding heeft, want ik vind hem ook overkomen alsof hij weer toegeeft aan zijn zoveelste gril. Kinderen zijn geen speelgoed, maar zo lijkt hij er wel naar te kijken...

Mochten Lowie en Thilly ver van haar af staan, dan zou ze haar tijd en energie beter niet steken in het zich moeien met die situatie, maar vermits ze Thilly en Lowie goed kent, vind ik ook eigenlijk wel dat ze er een mening over kan en mag hebben. En ik ben het ook volledig met Christine eens, eerlijk gezegd. Zelfs met haar ergernis die ze duidelijk aan Lowie's drammerige houding heeft, want ik vind hem ook overkomen alsof hij weer toegeeft aan zijn zoveelste gril. Kinderen zijn geen speelgoed, maar zo lijkt hij er wel naar te kijken...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..