Zo ja, zou die vrouw de opvolgster worden van Viv?

En wat gaat Viv doen? Het zou me niet verbazen dat zij iets met Joren zal beginnen nu dat hij geen relatie meer heeft met Niels.
Allee, de stoeltjesdans gaat beginnen.
Er is nog altijd de "babysit" in Thuis : nonkel Frank.Tiboko schreef: zo 04 sep 2022, 10:30 hoe gaat hij dat op zijn eentje (zonder netwerk van ouders etc) aanpakken en tegelijk ook nog blijven werken om de dagelijkse kosten te blijven betalen ?
Af en toe eens op Hannah letten is nog iets anders dan elke dag een baby in huis.
Na haar val is de baarmoeder van Paulien verwijderd.
Ik zie het ook eerder als een bevlieging van een twintiger.Tiboko schreef: zo 04 sep 2022, 10:30 Hij heeft al een aantal stappen gezet, maar over het belangrijkste heeft hij duidelijk nog niet nagedacht. En dat is hoe hij het - eens die baby er effectief zal zijn - dan allemaal praktisch gaat aanpakken? Voor een koppel met een pasgeborene is het al heel heftig en energie slopend, hoe gaat hij dat op zijn eentje (zonder netwerk van ouders etc) aanpakken en tegelijk ook nog blijven werken om de dagelijkse kosten te blijven betalen ?
Ik heb hem daarover nog geen woord horen uitbrengen en noch Bob, noch Paulien, noch Tamara vinden het blijkbaar nodig hem daarover vragen te stellen. Zeer verontrustend...
. Ik denk dat veel vrouwen gebruik zouden willen maken van z'n escape room, op het moment dat hij ze met z'n vraag overvalt!
Dat dus, inderdaad...satine schreef: do 15 sep 2022, 08:45 En ik moet altijd lachen als hij het heeft over 'een eitje' - denkt hij echt dat het met 1 eicel en van de eerste keer meteen lukt?![]()