Seizoensfinale 2022

Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Seizoensfinale 2022

Bericht door Icarus123 »

Goede finale. Niet de beste inderdaad, maar ik betwijfel of we ooit nog de beste seizoensfinale aller tijden gaan meemaken :denk: .

Toen Chris Tim dwong om Dieter neer te schieten, moest ik net niet met mijn ogen rollen. Gelukkig was het zodanig goed geacteerd dat het toch spannend was. De emoties van Tim, het schot zonder kogel richting John, de zucht van Dieter: dat was een heel intense scene. Heel goed gedaan! En dan een zalige nuchtere reactie van Chris ('Ik ben niet achterlijk he!'), dat zie ik graag. De schuur in brand steken is wel wat vergezocht, ik wist niet dat Chris dat type slechterik was.

Ik vond het jammer dat het Undercover-verhaal niet verder uitgediept werd. De ervaring leert mij dat Tim en Dieter in september zullen kunnen ontsnappen, dat Chris vlak erna wordt opgepakt en dat de verhaallijn dan na één week al doodbloedt (zoals bij Jacques vorig jaar). Laten we hopen dat het niet zo is en dat ze volgend seizoen hun verhaallijnen wél mooi afronden. Ik zou graag meer informatie hebben over hoe Chris te werk gaat. Harry zegt wel vaak vage dingen als 'gij kent Chris niet, die is tot alles in staat', maar concreet hebben we nog niets gezien. Hoe zit dat precies met die drugs? En hoe zit het met Anouk? Nog iets: dat accident van Zihame, daar weten we nog altijd het fijne niet van. Joren en Eddy hebben zichzelf de schuld gegeven, zonder zelfs maar te weten of Zihame op de plaats is gevonden waar zij dachten dat het was. Hopelijk krijgen we hier volgend seizoen antwoorden op.

Waldek en Kobe: onverwachte wending voor mij, zou ik op voorhand nooit gedacht hebben. Maar tijdens de aflevering was het natuurlijk al meteen duidelijk. Ik kan alleen maar hopen dat ze niet 'toevallig' op de ijskar botsen. Dat zou weer een tenenkrullend toeval zijn.

Frank en Simonne: erg mooie scene.
Tiboko schreef: za 25 jun 2022, 17:21 Marianne, die als enige Thuis-topper niet in de finale zat. Jammer.
Inderdaad. Ook al heeft ze niets te doen, laat haar toch op zijn minst een mooie scene spelen in de seizoensfinale.

Hoe ik het beleefd heb tijdens het kijken: een goede finale, bij de beste van de afgelopen vijf jaar. Ik geef het een 7/10.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Seizoensfinale 2022

Bericht door satine »

Een verhaallijn die netjes wordt afgerond, dat zou tof zijn.
Een nieuwigheid in Thuis! :D
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Seizoensfinale 2022

Bericht door Tiboko »

Inderdaad Satine, dat zou een primeur zijn :lol:

Reseda schreef: za 25 jun 2022, 19:09 De politie valt binnen in gevechtskledij en met getrokken wapens, maar blijkbaar kan een van de criminelen nog rustig een telefoontje plegen.
Misschien was de persoon die het telefoontje pleegde niet in het gebouw, maar zat die verscholen achter een muurtje of zo? Tenslotte vermoedde Chris al dat die inval er ging komen, hij had immers én uur én locatie van de levering aan Tim "gegeven"...

Verder zal Chris vanop zijn smartphone ook wel toegang hebben tot de massa's camera's die in zijn bedrijf hangen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Seizoensfinale 2022

Bericht door daffy duck »

Dan ook nog even terugkomen op Judith...denk dat we volgend jaar toch een tijdje in de rechtbank zullen doorbrengen ook! Proces waarin het advocatenkantoor van Tom een belangrijke rol zal spelen en dat versus de rechter Alexander. Zal de vriendschap tijdens het golfen wat afbrokkelen?? :crazy: Was toch blijkbaar een koude douche voor Judith toen ze hoorde wat haar te wachten staat in de nabije toekomst :problem: :eek:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Seizoensfinale 2022

Bericht door Tiboko »

Nog meer rechtbank stories? Mag hopen van niet.

Maar nu we het toch over Alexander hebben. Toen Harry arriveerde werd er al snel een love interest voor hem gezocht. Nu ze Peter min of meer aan Paulien gekoppeld hebben, zou het mij niet verbazen dat Alexander toevallig zijn oog op Femke laat vallrn.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Seizoensfinale 2022

Bericht door johan1969 »

Ja, er zou maar eens iemand een paar weken single moeten zijn, wat n ramp.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 950
x 1517

Seizoensfinale 2022

Bericht door heidiw »

Johnny schreef: za 25 jun 2022, 18:53 Maar het was ook wel verwonderlijk dat Chris nog tijdens de overval door iemand (van zijn medewerkers?) daarvan op de hoogte gebracht werd.
Die zal ergens in het struikgewas op wacht hebben gestaan :yup:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Seizoensfinale 2022

Bericht door jessie V. »

Wat ik niet helemaal begrijp is de ontvoering van Hanna. Je ontvoert iemand om iemand anders op de knieën te krijgen, maar doordat Tim al in de val was gelopen was zo'n ontvoering toch overbodig? Of begrijp ik alles weer verkeerd?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Seizoensfinale 2022

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: zo 26 jun 2022, 14:13 Je ontvoert iemand om iemand anders op de knieën te krijgen, maar doordat Tim al in de val was gelopen was zo'n ontvoering toch overbodig? Of begrijp ik alles weer verkeerd?
Denk dat het eerder een wraakactie is omdat Tim hem bedrogen heeft. Ook wel een machtsvertoon om aan te geven tot wat hij in staat is Harry had gelijk. Die Chris gaat over lijken!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten