Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wat klopt er niet : dat er zo weinig singles zijn in Thuis (buiten de tieners en Marianne), laat staan gelukkige singles. Blijkbaar wordt het als iets zieligs of tijdelijks gezien, of geen eigen keuze. Anderzijds zijn de koppels ook geen voorbeeld, ofwel passen ze niet bij mekaar, beliegen of bedriegen mekaar of blijven bij mekaar uit gemakzucht.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Gesprekje tussen Tom en Peter.
Peter: Volgende week verhuis ik.
Tom: Oh heb je nu al iets gevonden?
Peter: Ja en mijn huisbaas was heel blij dat ik die flat zo snel kon vrijmaken...
Zou Peter écht vergeten zijn dat hij in een huurhuis met tuin woonde, dicht bij de school van Vic? Bizar
Peter: Volgende week verhuis ik.
Tom: Oh heb je nu al iets gevonden?
Peter: Ja en mijn huisbaas was heel blij dat ik die flat zo snel kon vrijmaken...
Zou Peter écht vergeten zijn dat hij in een huurhuis met tuin woonde, dicht bij de school van Vic? Bizar

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ja daar heb ik ook op gelet.
En wat er in een aflevering van vorige week ook bizar was : Silke komt als een wervelstorm de bar madam binnen en roept dat haar gsm plat is en of ze dat bij Sam kan opladen. Zo gebeurt, Sam steekt de oplader in het contact en direct ziet Silke dat er gepoogd is te bellen naar haar, ze trekt die stekker die er nog maar juist inzat uit het contact en stormt al telefonerend bar madam uit en even later zien we haar nog altijd aan haar telefoon bezig in het ziekenhuis. Dat moet wel een heel straffe oplaadbeurt geweest zijn in bar madam
Als mijn GSM plat is doet die daar wel wat langer over 

En wat er in een aflevering van vorige week ook bizar was : Silke komt als een wervelstorm de bar madam binnen en roept dat haar gsm plat is en of ze dat bij Sam kan opladen. Zo gebeurt, Sam steekt de oplader in het contact en direct ziet Silke dat er gepoogd is te bellen naar haar, ze trekt die stekker die er nog maar juist inzat uit het contact en stormt al telefonerend bar madam uit en even later zien we haar nog altijd aan haar telefoon bezig in het ziekenhuis. Dat moet wel een heel straffe oplaadbeurt geweest zijn in bar madam

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Christine 'Paulien is een aantrekkelijke vrouw die niet lang single zal blijven' ... No comment
. Ik vind de enige knappe vrouw in Thuis trouwens Judith.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat een krant een interview in een ophefmakende zaak zou laten afnemen door een flatmate van de zoon van de verdachte in dezelfde zaak.
Qua neutraal en niet betrokken zijn kan dit tellen.
Qua neutraal en niet betrokken zijn kan dit tellen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
OOk het feit dat het haar eerste interview is. En dan zo'n belangrijk en gevoelig thema en mensen voor je krijgen! Weet niet hoor, is toch er wat bij de haren bijgetrokken. Gewoonlijk krijg je dan een voetbalverslag van een plaatselijk ploegje van Poepeloerekapelle of een berichtje van een duivenkweker ergens ten lande! Maar neen, zij mag meteen de ouders van een vermoorde jongen op haar cahier schrijven. Chapeau! Ze heeft het meteen ver gebracht!Tiboko schreef: wo 18 mei 2022, 11:32 Dat een krant een interview in een ophefmakende zaak zou laten afnemen
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Nora die in loopkledij en zonder sporttas noch handtas samen met Waldek aankomt in diens flat, daar een douche neemt en vervolgens volledig opgekleed in normale outfit aan tafel zit en de morgen daarop vertrekt in dezelfde kledij maar terug geen spoor van een tas waar haar loopkledij kan inzitten
0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
Spoel nog eens terug naar 17:40 waar ze te zien is met haar sporttas. Ze zal die tas bij Waldek hebben laten staan voor ze gingen lopen, (nogal onhandig om mee te hebben tijdens het lopenmartha schreef: vr 20 mei 2022, 13:50 Nora die in loopkledij en zonder sporttas noch handtas samen met Waldek aankomt in diens flat,

0 x
-
- Nog geen rang
- x 2
Waar was Leo toen Lowie gisteren in Bar madam zat te werken? Hij kon toch niet op school zitten want het was Pinkstermaandag. Foutje van de makers?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Viv die na de middag nog huisbezoeken had gepland terwijl het al na 21u was.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik weet het wel dat Thuis niet chronologisch wordt opgenomen
maar wat me wel is opgevallen is dat Simonne terug met haar oude opgestoken kapsel rondliep in bar madame. Zelfs met de lengte van haar nieuwe kapsel denk ik niet dat men het zo kan opsteken (ik heb zelf haar tot op mijn schouders).

0 x
-
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Amaai wat gaat die post snel in Thailand: in amper 1 week tijd krijgt Harry het kaartje van zijn voormalige zakenpartner Chris ! Daar kan de Post nog iets van leren

0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
Judith die Tim 'een licht slaapmiddel' voorschrijft zonder hem zelf te onderzoeken. Eén dreigende tuchtsanctie is niet genoeg voor dokter Van Santen. 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Het is toch niet zeker dat het gaat om een 'slaapmiddel' dat alleen op voorschrift verkrijgbaar is?
Zoveel mensen nemen Sedisleep, Zaffranax Sleep, Metasleep of iets soortgelijks zonder dat er een dokter aan te pas komt.
Onze huisdokter raadt ook zo'n dingen aan als haar dat nodig lijkt, zonder de patiënt in kwestie gezien te hebben.
En soms zet ze dat op papier, omdat er nu eenmaal zoveel keuze is en elke dokter ergens wel een voorkeur heeft of weet wat het beste werkt.
Die dingen zijn vrij in de apotheek verkrijgbaar. Zelfs online.
Dus of Judith hier een sanctie mee riskeert, is helemaal nog niet zeker.
Zoveel mensen nemen Sedisleep, Zaffranax Sleep, Metasleep of iets soortgelijks zonder dat er een dokter aan te pas komt.
Onze huisdokter raadt ook zo'n dingen aan als haar dat nodig lijkt, zonder de patiënt in kwestie gezien te hebben.
En soms zet ze dat op papier, omdat er nu eenmaal zoveel keuze is en elke dokter ergens wel een voorkeur heeft of weet wat het beste werkt.
Die dingen zijn vrij in de apotheek verkrijgbaar. Zelfs online.
Dus of Judith hier een sanctie mee riskeert, is helemaal nog niet zeker.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
Bij Tim zijn de slaapproblemen wel het gevolg van zijn traumatische belevenissen in de schuur bij Chris. Judith weet dat en raadt Sam zelfs aan om hem naar een therapeut te sturen zodat hij er eens over kan praten, maar zelf maakt ze zich ervan af met een briefje voor de apotheker. Akkoord dat ze hiermee geen sanctie riskeert, maar ik vond het een beetje een rare manier van werken.
0 x