Karin Baert (Kadèr Gürbüz)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 83
Nu Yasmine terug in het spel is zal de band tussen Marianne en Peter vergroten, want Yasmine is de kleindochter van Leo. Marianne mocht meteen al een dag oppassen.
Ben benieuwd wat dat bij Karin gaat geven.
Ben benieuwd wat dat bij Karin gaat geven.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Een uitgelezen kans om wraak te nemen zou ik zo denken
hulp verlenen aan een voortvluchtige... En dat voor een advocaat. Die kan niet zeggen "I know nothing about the horse" 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Yasmine was toch niet voortvluchtig, enkel haar moeder toch? Yasmine was een slachtoffer.
En wraak nemen op Tom? Zodat ze alleen in dat grote huis achter blijft? En enkel nog haar zoon heeft? Zou een slim plan zijn
En wraak nemen op Tom? Zodat ze alleen in dat grote huis achter blijft? En enkel nog haar zoon heeft? Zou een slim plan zijn

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik ben nooit echt fan geweest van Karin wegens haar nogal wispelturige en soms vunzige houding. Maar nu vind ik toch dat er heel wat rek op haar tolerantie zit!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik bedoel ook haar moeder

Die moeder die hij heeft laten opsporen en waarvan hij tot bepaalde hoogte wist waar en wat...
Die moeder die hij nu weer helpt en weet waar ze zit...
Tom, dat zal wel weer koelen zonder blazen en wat Yasmine betreft denk ik dat ze toch wel slim genoeg is om te beseffen dat zij inderdaad een slachtoffer is van haar moeder.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik dacht dat het stalkingsverhaal veel langer ging uitgemolken worden.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
Ze gaan er een welles-nietesspelletje tussen Robrecht en Stefaan de decaan van maken. Wel een heel atypische reactie van Karin. Een heuse wraakcampagne voeren tegen een student die een grote mond durft opzetten, maar als ze haar werkgever betrapt op stalken en gluren, is het van: 'Allez kom, 't is goed voor één keer en ik zal het niet verder vertellen.'Kiki_Dee schreef: vr 08 apr 2022, 22:47 Ik dacht dat het stalkingsverhaal veel langer ging uitgemolken worden.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vind het ook straf dat Dries daar zomaar in mee gegaan is.
Dries: "Silke, je weet niet alles. Robrecht heeft Karin gestalkt, hij heeft slipjes bij haar gestolen en haar een dickpic gestuurd."
En dat soort zware beschuldigingen uit hij enkel en alleen op basis van Karins vermoeden dat Robrecht de dader was.
Anyway - ik vind het in deze #MeToo tijden verbijsterend dat Karin dit alles zomaar onder de tafel wou vegen, alsof het niet gebeurd is. Hoe kan je in hemelsnaam nog samenwerken met een decaan die zoiets heeft gedaan? Ze heeft de morele plicht om die gast aan te geven, want voor hetzelfde geld doet hij het nadien opnieuw met een andere docente of zelfs studente.
Dries: "Silke, je weet niet alles. Robrecht heeft Karin gestalkt, hij heeft slipjes bij haar gestolen en haar een dickpic gestuurd."
En dat soort zware beschuldigingen uit hij enkel en alleen op basis van Karins vermoeden dat Robrecht de dader was.
Anyway - ik vind het in deze #MeToo tijden verbijsterend dat Karin dit alles zomaar onder de tafel wou vegen, alsof het niet gebeurd is. Hoe kan je in hemelsnaam nog samenwerken met een decaan die zoiets heeft gedaan? Ze heeft de morele plicht om die gast aan te geven, want voor hetzelfde geld doet hij het nadien opnieuw met een andere docente of zelfs studente.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Uiteindelijk heeft niet Karin maar Robrechts Stefaan aan de galg gepraat nu weten zijn kinderen dat hun vader de stalker is, ik moet zeker niet vragen wat hun reacties zullen zijn om nog te zwijgen hoe Nora en Zihame er zullen op reageren. 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Laat ons zeggen dat Silke nog meer zal de Bitch haten en dat ze nu een woord zal moeten uitvinden, iets gelijksaardigs van sterkte voor haar vader!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Benieuwd of en zo ja wanneer ze Tom gaat vertellen over de anonieme sms'jes 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ze durft niet veel zeggen want zij beantwoordde die smskes en hitste de zender nog op ook ...en dat omdat ze dacht dat het Robrecht was die haar zoon of zelfs misschien kleinzoon kon zijn .
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Die geeft daar wel een draai aan dat ze het spelletje meespeelde om zeker te zijn wie het was voor ze stappen ondernam.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, ze heeft ook pas een ander nummer gevraagd aan Stefaan toen het griezelig begon te worden.heidiw schreef: di 12 apr 2022, 11:48 Die geeft daar wel een draai aan dat ze het spelletje meespeelde om zeker te zijn wie het was voor ze stappen ondernam.
Toen stopten de berichtjes ook, dus is het niet abnormaal dat zij 1 van de studenten verdacht.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Er is een verschil tussen "verdenken" en gaan rondbazuinen "ik weet zeker dat Robrecht (en Silke) de dader is". Zelfs Dries - die Silke in de gaten moest houden - nam dit meteen voor waarheid aan. En dat enkel omdat de studenten een keer in haar huis waren geweest om die dossiers daar af te zetten.
Karin denkt ook nu weer enkel aan zichzelf en Stefaan, maar vergeet dat er ook andere mensen schade lijden. De reputatie van Tom, Nora die in een ziekenhuis werkt, Silke die haar medestudenten wellicht niet meer onder ogen durft komen, Niels die eindelijk met zijn vader een band opbouwde, Zihame die bij de pervert woont...
Karin denkt ook nu weer enkel aan zichzelf en Stefaan, maar vergeet dat er ook andere mensen schade lijden. De reputatie van Tom, Nora die in een ziekenhuis werkt, Silke die haar medestudenten wellicht niet meer onder ogen durft komen, Niels die eindelijk met zijn vader een band opbouwde, Zihame die bij de pervert woont...
0 x