Simonne Backx (Marleen Merckx)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Kaart dat dan aan. Praat erover met Frank. Vertel hem hoe je je voelt...
Maar zeggen "ik moet nu gaan werken" terwijl je net je shift gewisseld heb met je dochter om met een andere man af te spreken? De kans is groot dat dit uitkomt. Frank en Sam wonen met Simonne in hetzelfde huis he.
Maar zeggen "ik moet nu gaan werken" terwijl je net je shift gewisseld heb met je dochter om met een andere man af te spreken? De kans is groot dat dit uitkomt. Frank en Sam wonen met Simonne in hetzelfde huis he.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Tja, praat met Frank... Moet er niet eerst bij wijze van spreken een bom vallen voor Frank naar iemand anders dan zichzelf luistert
Los daarvan, Frank is een betweter en niet perfect neen, en misschien saai geworden met de jaren. Maar voor Simonne geldt hetzelfde. En bovendien is ze dan ook nog een enorme zuurpruim die behoorlijk vals uit de hoek kan komen.
Los daarvan, Frank is een betweter en niet perfect neen, en misschien saai geworden met de jaren. Maar voor Simonne geldt hetzelfde. En bovendien is ze dan ook nog een enorme zuurpruim die behoorlijk vals uit de hoek kan komen.
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Het is zoals Tania zei: 'het is enkel iets gaan drinken met iemand die je op reis hebt leren kennen'.
Maar het is ook zoals Simonne zei: 'Frank zou daar veel meer van maken'.
Ondertussen is er nog niks gebeurd en het is ook niet zeker dàt er iets zal gebeuren.
Want het is ook niet zeker of Simonne Frank wel kwijt wil.
Dat het zal uitkomen, dat is wel zeker.
Anders zou het Thuis niet zijn.
En Frank is en blijft Frank.
Die denkt dat hij dit soort dingen oplost door eens samen met Pips te gaan wandelen, in plaats van alleen.
Of een keertje samen te gaan eten.
Ik zie die niet meteen veranderen.
En dan is de 'spanning' van een keertje met iemand anders te praten, vaak heel welkom.
Maar het is ook zoals Simonne zei: 'Frank zou daar veel meer van maken'.
Ondertussen is er nog niks gebeurd en het is ook niet zeker dàt er iets zal gebeuren.
Want het is ook niet zeker of Simonne Frank wel kwijt wil.
Dat het zal uitkomen, dat is wel zeker.
Anders zou het Thuis niet zijn.
En Frank is en blijft Frank.
Die denkt dat hij dit soort dingen oplost door eens samen met Pips te gaan wandelen, in plaats van alleen.
Of een keertje samen te gaan eten.
Ik zie die niet meteen veranderen.
En dan is de 'spanning' van een keertje met iemand anders te praten, vaak heel welkom.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wie is er verantwoordelijk voor de maquillage van Simonne ? Dat wordt een echte clown figuur ....
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Niet alleen haar uiterlijk, ook haar puberaal gedrag is clownesk aan het worden!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Tot hiertoe is er niks gebeurd he.
En eerlijk, als ik met zetelzitter Frank getrouwd was, zou ik ook wel blij zijn met een verzetje.
Al was het maar een koffie drinken met iemand waar ik een klik mee heb en mee kan praten en lachen.
Of het allemaal onschuldig blijft, dat valt nog af te wachten.
En eerlijk, als ik met zetelzitter Frank getrouwd was, zou ik ook wel blij zijn met een verzetje.
Al was het maar een koffie drinken met iemand waar ik een klik mee heb en mee kan praten en lachen.
Of het allemaal onschuldig blijft, dat valt nog af te wachten.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het toch spijtig wat Simonne nu doet ... En ik denk dat ze toch wel gevoelens voor Dirk heeft. Tania moedigt haar dan nog aan ...
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Iedereen zeker? Maar het gaat mij weer over de achterBackxheid waarmee ze het doet. Dat ze zelf liegt, tot daaraan toe, maar iedereen meeslepen in haar gedoe, neen. Daar komen vodden van.satine schreef: wo 06 apr 2022, 08:28 eerlijk, als ik met zetelzitter Frank getrouwd was, zou ik ook wel blij zijn met een verzetje.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
En dan dat slinkse lachje daarbij, word er ambetant van!
2 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Allee vooruit, Simonne vertrekt naar Finland vlak na de seizoensfinale. Deed me spontaan denken aan toen Marianne naar Toscane zou vertrekken en die keer dat Ann, Sandrine en Mayra naar Kaapverdië zouden verhuizen; allebei ook rond de seizoensfinale. In zo'n geval is het duidelijk: de verhuis gaat niet door.
1 x
-
PieterVdG
- Nog geen rang
- x 1
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
En ze heeft nog maar haar mooi appartement dichtbij Sam en haar kleindochter. Is toch een beetje ver gezocht om zo'n beslissing te nemen. Of is ze Frank echt zo beu?? dat was toch enkele maanden geleden niet zo duidelijk. Eigenaardige beslissing!
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik heb altijd gevonden (en hier ook al een paar keer gezegd) dat de 'chemie' tussen Frank en Simonne weg is sinds de kus met Waldek.
Dat Simonne probeert nog iets anders van haar leven te maken dan met Frank in de zetel te zitten, zou me dan ook niet verwonderen.
Hoe leuk werken in een café soms ook lijkt, uiteindelijk is dat ook veel van hetzelfde.
En ja, ik heb vaak het gevoel gehad dat ze Frank echt wel een beetje beu is en dat ze zonder de brand al niet meer samen zouden zijn.
Als dat gevoel er is, dan maken dat mooie appartement en de dochter en kleindochter niet veel verschil meer.
Finland is ook niet aan de andere kant van de wereld en met Kaat heeft Simonne altijd een goeie band gehad.
Maar laten we niet vergeten dat het lentefeest in de seizoensfinale valt.
Dat is pas eind volgende week, er kan dus nog veel gebeuren.
Of wordt het al dan niet vertrekken van Simonne 1 van de cliffhangers?
Dat Simonne probeert nog iets anders van haar leven te maken dan met Frank in de zetel te zitten, zou me dan ook niet verwonderen.
Hoe leuk werken in een café soms ook lijkt, uiteindelijk is dat ook veel van hetzelfde.
En ja, ik heb vaak het gevoel gehad dat ze Frank echt wel een beetje beu is en dat ze zonder de brand al niet meer samen zouden zijn.
Als dat gevoel er is, dan maken dat mooie appartement en de dochter en kleindochter niet veel verschil meer.
Finland is ook niet aan de andere kant van de wereld en met Kaat heeft Simonne altijd een goeie band gehad.
Maar laten we niet vergeten dat het lentefeest in de seizoensfinale valt.
Dat is pas eind volgende week, er kan dus nog veel gebeuren.
Of wordt het al dan niet vertrekken van Simonne 1 van de cliffhangers?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
"Simone" moet uit de serie omdat ze op pensioen gaat. En Marianne dan ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574