Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Logisch zou nu zijn dat ze dna stalen afnemen van al dat bloed aan Kobe zijn handen.
Het kan bijna niet anders dan dat Kobe met de verdwijning van Peter te maken heeft. Waarom zat hij anders in dat bos? Waarom roept hij fuck! Fuck! Fuck! Fuck!
Het kan bijna niet anders dan dat Kobe met de verdwijning van Peter te maken heeft. Waarom zat hij anders in dat bos? Waarom roept hij fuck! Fuck! Fuck! Fuck!
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Er is dus DNA van Peter gevonden bij Kobe.
Dat betekent dat ze inderdaad gevochten hebben, zoals Rosa al verklaarde.
Verder toch ook niet veel?
En waarom hij daar fuck zat te roepen bewijst ook niets op zich.
Misschien klopt het wel dat hij gevallen is.
Misschien was hij nog altijd over zijn toeren bij de gedachte dat hij Vic veel minder zou zien.
En hij zat (weer) in een bos, dus???
Is dit alles een bewijs dat Kobe Peter gedood en gedumpt heeft?
Op zich niet.
Dat betekent dat ze inderdaad gevochten hebben, zoals Rosa al verklaarde.
Verder toch ook niet veel?
En waarom hij daar fuck zat te roepen bewijst ook niets op zich.
Misschien klopt het wel dat hij gevallen is.
Misschien was hij nog altijd over zijn toeren bij de gedachte dat hij Vic veel minder zou zien.
En hij zat (weer) in een bos, dus???
Is dit alles een bewijs dat Kobe Peter gedood en gedumpt heeft?
Op zich niet.
2 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het is zondermeer verdacht, maar als bewijs kom je er inderdaad niet heel ver mee, vrees ik ook.
En Peter's gemoedstoestand van de laatste tijd helpt ook niet echt, denk ik. Dat oude trauma rond zijn moeder wat opgerakeld is door de rechtszaak en dus weer opspeelt, kan zomaar als "excuus" gebruikt worden voor het feit dat Peter zelf - net als Kobe - ook niet stabiel in zijn vel zit.
Dan kunnen ze het na die ruzie met Kobe, evengoed op een onrustwekkende verdwijning of wanhoopsdaad (of iets dergelijks) van Peter zelf gooien, gewoon omdat hij heel erg over zijn toeren was.
En Peter's gemoedstoestand van de laatste tijd helpt ook niet echt, denk ik. Dat oude trauma rond zijn moeder wat opgerakeld is door de rechtszaak en dus weer opspeelt, kan zomaar als "excuus" gebruikt worden voor het feit dat Peter zelf - net als Kobe - ook niet stabiel in zijn vel zit.
Dan kunnen ze het na die ruzie met Kobe, evengoed op een onrustwekkende verdwijning of wanhoopsdaad (of iets dergelijks) van Peter zelf gooien, gewoon omdat hij heel erg over zijn toeren was.
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Er is wel DNA gevonden van Peter in het bloed aan de handen van Kobe..
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat klopt, maar dat duidt toch alleen het gevecht aan?
Dat zegt nog niks over de gevolgen van dat gevecht, en ook niet over het feit dat Peter nu niet te vinden is... Tuurlijk dat ze daardoor een bepaalde richting uit denken, maar qua bewijs van de feiten, houdt het vinden van dat DNA op bij Kobe die zegt dat hij na het gevecht vertrokken is...
Dat zegt nog niks over de gevolgen van dat gevecht, en ook niet over het feit dat Peter nu niet te vinden is... Tuurlijk dat ze daardoor een bepaalde richting uit denken, maar qua bewijs van de feiten, houdt het vinden van dat DNA op bij Kobe die zegt dat hij na het gevecht vertrokken is...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Inderdaad Christel.
Daar komt bij dat Rosa al verklaard heeft dat Peter en Kobe aan het vechten waren.
Dus de vondst van dat DNA van Peter op de handen van Kobe is dan toch ook geen verrassing?
Daar komt bij dat Rosa al verklaard heeft dat Peter en Kobe aan het vechten waren.
Dus de vondst van dat DNA van Peter op de handen van Kobe is dan toch ook geen verrassing?
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Natuurlijk niet, maar het sluit ook niet uit dat hij Peter "kan" dood geklopt hebben, in dat geval zou er "ook" DNA op zijn handen zitten. In ieder geval is dat dus voldoende reden om hem verder aan te houden...Johnny schreef: vr 25 mar 2022, 11:26 Dus de vondst van dat DNA van Peter op de handen van Kobe is dan toch ook geen verrassing?
Veel zal afhangen waar die auto van Peter gevonden wordt. En natuurlijk of er na de vechtpartij nog ergens signaal is geweest van Peter's gsm. Is dat niet het geval, dan mag je ervan uitgaan dat hij ergens ligt, misschien wel in die mesthoop...
Voorlopig is er enkel de versie van Kobe en die was toch vrij verward. En hij antwoordde ook nog eens heel agressief op die vragen van Dieter & Tim. Had hij dan verwacht dat ze hem zomaar op zijn woord zouden geloven
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Ik zeg ook niet dat het niet "kan" dat Kobe Peter heeft dood geklopt.
Maar wel dat het DNA op zijn handen op zich niets bewijst.
Ook niet het feit dat hij in een bos zat en daar 'fuck' aan het roepen was.
En natuurlijk maakt hem dat verdacht.
Maar hij heeft wel meteen gezegd dat hij niets te verbergen had.
Dat "kan" ook gelogen zijn, maar misschien is het dat niet.
Hij maakte in elk geval geen enkel bezwaar tegen het sporenonderzoek.
En ja, Kobe was behoorlijk opgefokt.
Maar de echte reden kennen we niet, dat is tot hiertoe giswerk.
Dus aannemen dat "hij het wel zal gedaan hebben" is op dit moment voorbarig.
Maar wel dat het DNA op zijn handen op zich niets bewijst.
Ook niet het feit dat hij in een bos zat en daar 'fuck' aan het roepen was.
En natuurlijk maakt hem dat verdacht.
Maar hij heeft wel meteen gezegd dat hij niets te verbergen had.
Dat "kan" ook gelogen zijn, maar misschien is het dat niet.
Hij maakte in elk geval geen enkel bezwaar tegen het sporenonderzoek.
En ja, Kobe was behoorlijk opgefokt.
Dus aannemen dat "hij het wel zal gedaan hebben" is op dit moment voorbarig.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Dat had ook niet veel zin natuurlijk, bovendien waren er getuigen dat hij met Peter gevochten heeft, dus het vinden van DNA bewijst niks.Johnny schreef: vr 25 mar 2022, 11:57 Hij maakte in elk geval geen enkel bezwaar tegen het sporenonderzoek.
Toch wel hé. Zowel Rosa als Waldek (en Femke) wisten te melden dat hij de laatste dagen heel erg jaloers was op het feit dat het weer beter ging tussen Femke en Peter en dat hij "bang was dat hij Vic minder ging zien, zeker nu Femke akkoord ging met een 50-50 regeling". Allemaal redenen waarom hij boos was. Ook Karin had hem daarvoor al gewaarschuwd, ze zei "Peter is nu eenmaal Vic's vader, dat contact met Femke zul je altijd moeten accepteren".Johnny schreef: vr 25 mar 2022, 11:57 En ja, Kobe was behoorlijk opgefokt.
Dat doen we niet, allez ik toch niet. Eerst afwachten hoe het zit met die auto en die gsm van Peter.Johnny schreef: vr 25 mar 2022, 11:57 Dus aannemen dat "hij het wel zal gedaan hebben" is op dit moment voorbarig.
"Het sluit niet uit dat..." is niet hetzelfde als "hij heeft het gedaan" hé.
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Hij had inderdaad een hoog adrenaline-niveau.
Maar was dat omdat hij Vic minder zou zien, zoals ik hierboven al zei?
Was het omdat hij zich onzeker voelde nu Femke en Peter terug beter met elkaar konden opschieten?
Of was het omdat hij Peter gedood en gedumpt had?
Misschien is het zo duidelijker.
Maar was dat omdat hij Vic minder zou zien, zoals ik hierboven al zei?
Was het omdat hij zich onzeker voelde nu Femke en Peter terug beter met elkaar konden opschieten?
Of was het omdat hij Peter gedood en gedumpt had?
Misschien is het zo duidelijker.
2 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zooo oerbelachelijk ! In de middeleeuwen ( denk ik ) noemden ze zo'n einde :" deus ex machina" als ik me mijn cursus geschiedenis goed heb onthouden .
Kobe die vol bloed en schrammen zit en Peter, fris en proper met zijn verdwenen dochter ...
Kobe die vol bloed en schrammen zit en Peter, fris en proper met zijn verdwenen dochter ...
2 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Hoe komt hij aan Yasmine en wat is er met Nina gebeurd? Ik veronderstel dat we dat in de komende afleveringen te weten zal komen want ik vind dat allemaal eigenaardig.nounake schreef: di 29 mar 2022, 09:28 Kobe die vol bloed en schrammen zit en Peter, fris en proper met zijn verdwenen dochter ..
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Je hebt gelijk Nounake. Daar komt hij opeens tevoorschijn. Fris en vrolijk.Er zijn bloedsporen van hem geconstateerd bij Kobe.
Iedereen zit in bange afwachting over wat er met hem gebeurd kon zijn.
Hij heeft toch wel het een en ander uit te leggen. Zeker aan Femke. Wat een vreemde snuiter is dat toch.
Iedereen zit in bange afwachting over wat er met hem gebeurd kon zijn.
Hij heeft toch wel het een en ander uit te leggen. Zeker aan Femke. Wat een vreemde snuiter is dat toch.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Ja, we hebben één en ander tegoed! Hij heeft nu blijkbaar meteen 2 kinderen om voor te zorgen. Dat wordt leuk daar op het bureel van Tom. Veel gunsten en vrije uren! Maar inderdaad, eerst moeten we ingelicht worden over de situatie. En hopelijk hangt die uitleg wat 'aan de ribben! '
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik kijk ook wel uit naar met wat voor uitleg ze dit keer gaan komen...
Toen we de vechtpartij zagen, werden er aan beide kanten klappen uitgedeeld. En dan zie je Peter ineens totaal opgepoetst verschijnen, zonder schrammetje - maar met dochter. Hoe ze dàt logisch gaan verklaren benieuwd mij ook wel...
Toen we de vechtpartij zagen, werden er aan beide kanten klappen uitgedeeld. En dan zie je Peter ineens totaal opgepoetst verschijnen, zonder schrammetje - maar met dochter. Hoe ze dàt logisch gaan verklaren benieuwd mij ook wel...
0 x