Tiboko schreef: vr 11 mar 2022, 17:22
Dus Gelleke mag ook een reisgezel uitkiezen.
Gelleke gaat alleen en komt in contact met "Dirk" en verneemt alle sappige détails over de cruise van Simonne. Heel voorspelbaar . Het gezegde dat "de kraaien het gaan uitbrengen" mag in de vuilnisbak. Het zal gazet Angèle zijn.
martha schreef: zo 13 mar 2022, 15:49
Gelleke gaat alleen
Zou ze dat doen??? Misschien vindt ze een andere sukkel om mee te gaan? Maar als ze niemand heeft om haar te vergezellen, dan is het hoogstwaarschijnlijk dat ze ook van zo'n artistieke expresso gaat genieten en daar per toeval, zoals we Angèle kennen, heel subtiel iets te weten komt!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Judith is dan toch nog niet weg naar Peru. Heb ergens gelezen dat de actrice die Judith vertolkt een grote rol gaat krijgen in het tweede seizoen van "De twaalf" waarvan de opnames binnenkort starten.
De opnames van 'De Twaalf' zijn in de laatste week van februari gestart.
Of we dat ook aan het personage van Judith gaan merken, moeten we nog afwachten dan.
Op de sociale media gelezen dat Geert Hunaerts op eigen vraag uit Thuis zou zijn geschreven. Zijn rol was - na de scheiding van Femke - ook redelijk uitgespeeld, benieuwd of het effectief de laatste keer was dat we hem in Thuis zagen spelen.
Tiboko schreef: wo 23 mar 2022, 01:07
Ook de krant zinspeelt hierop...
ik kan niet alles lezen, maar er staat toch niet dat hij stopt, is een veronderstelling, heb nog nergens geen bevestiging gezien dat hij wel degelijk stopt
Gisteren zag ik op FB een filmpje passeren van Linde Merckpoel die samen met Jeroen "Tim" Lenaerts een deel van de ronde van vlaanderen fietste en daarin zei Jeroen"Tim" dat hij weg moest om (een deeltje) van de finale van Thuis op te nemen