Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Sam, voor haar gedram inderdaad.
En omdat het tijd wordt dat ze beseft dat ze boven haar budget gekocht heeft.
Iedereen weet dat je een extra moet voorzien voor onverwachte, dringende kosten.
Hun financiële situatie heeft ze grotendeels aan zichzelf te danken.
Lowie voor zijn opgefokt gedoe over Leo en het kindje dat nog verwekt moet worden.
Het is nooit zijn ding geweest, maar nu is hij er 24/7 over bezig.
Het wordt echt wel irritant.
Zeker omdat het zijn zaken niet zijn.
En Frank mag zijn mond gaan uitwassen met zeep.
Mensen hebben een gezicht en een mond, geen bakkes.
En hij stoppen met commanderen.
Hij mag blij zijn dat anderen zo springen voor hem.
Als het naargelang zijn vriendelijkheid zou zijn, zou er niet veel gebeuren.
En omdat het tijd wordt dat ze beseft dat ze boven haar budget gekocht heeft.
Iedereen weet dat je een extra moet voorzien voor onverwachte, dringende kosten.
Hun financiële situatie heeft ze grotendeels aan zichzelf te danken.
Lowie voor zijn opgefokt gedoe over Leo en het kindje dat nog verwekt moet worden.
Het is nooit zijn ding geweest, maar nu is hij er 24/7 over bezig.
Het wordt echt wel irritant.
Zeker omdat het zijn zaken niet zijn.
En Frank mag zijn mond gaan uitwassen met zeep.
Mensen hebben een gezicht en een mond, geen bakkes.
En hij stoppen met commanderen.
Hij mag blij zijn dat anderen zo springen voor hem.
Als het naargelang zijn vriendelijkheid zou zijn, zou er niet veel gebeuren.
2 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 184
Plus dat zij voor de zoveelste keer weer eens foute conclusies trekt nl: Simonne en Tania hebben "het" gedaan, ongelooflijk echt iets voor Angèle.johan1969 schreef: wo 02 mar 2022, 09:05 Angele vind ik ook niet sympathiek meer, de cruise afkraken (slecht weer) omdat zij liever was meegeweest
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Dat Frank Ilias om 7 u s morgens opbelde in zijn verlof, was ook niet tof 
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Kobe...diezelfde zoetzemerige helende en probleemoplossende houding en stem...begin het vervelend te vinden! Hield meer van de power van de oude Kobe!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 549
Kobe en z'n jaloezie...
Hij is ook precies bij Femke voor Vic en helemaal niet voor Femke zelf
Hij is ook precies bij Femke voor Vic en helemaal niet voor Femke zelf
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Kobe zijn biologische klok zal tikken zoals bij Lowieke 
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Sam, Sam en nog eens Sam. Dat komt ervan als je niet wil inzien dat bepaalde dingen boven je stand en financiën zijn. Maar in plaats van schuldinzicht te hebben werkt ze het op iedereen uit die nog maar op een kilometer afstand komt.
2 x
-
Farfalla
- Nog geen rang
- x 18
Sam! Met stip op 1! ZIJ wou absoluut die grote villa kopen, ZIJ wou absoluut alles in 1 keer renoveren, ZIJ beheert de financiën blijkbaar en heeft voor Tim verborgen gehouden dat ze zich (te) diep in de schulden aan het werken zijn voor een hoop stenen...
En dan Angèle op een mooie tweede plaats. Wat is dat mens een jaloerse roddelende zeur geworden!
En dan Angèle op een mooie tweede plaats. Wat is dat mens een jaloerse roddelende zeur geworden!
3 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik erger mij ook heel hard aan Sams puberale stopwoordjes ! Ze is toch al 35 of zo in de serie ?
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Peter. Dat het misbruik door zijn moeder een diep trauma heeft nagelaten is niet meer dan normaal. Maar hoe hij daar gisteren bij Judith hypocriet zat te janken over hoe weinig hij Vic ziet, dat Vic heel zijn leven is blablabla.... Heel kort van memorie als hij nu al vergeten is dat hij nog veel erger in petto had voor Femke als ze zijn beerput niet had opengetrokken.
4 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Probeer het even vanuit Vic's standpunt te zien. Hij ziet zijn pluspapa quasi de hele dag, maar zijn biologische vader krijgt hij enkel op woensdag namiddag te zien. Ook al zou hij die heel graag meer zien & er af en toe blijven slapen...
Natuurlijk kan je deze regeling OK vinden, maar stel eens dat het jouw kind was en je hem of haar slechts één middagje per week mocht zien? Je zou er mee kunnen leven, wellicht
Ik vind het degoutant dat Femke zelfs maar overweegt om deze voorlopige regeling definitief te laten worden.
Natuurlijk kan je deze regeling OK vinden, maar stel eens dat het jouw kind was en je hem of haar slechts één middagje per week mocht zien? Je zou er mee kunnen leven, wellicht
Ik vind het degoutant dat Femke zelfs maar overweegt om deze voorlopige regeling definitief te laten worden.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Het gaat hier niet over Vic of over Femke maar de hypocrisie van Peter. Of ben je ook al vergeten dat hij Vic volledig van Femke wou afnemen? Peter houdt enkel van Peter, en een heel klein beetje van wie hem van nut kan zijn.Tiboko schreef: wo 09 mar 2022, 17:01 Ik vind het degoutant dat Femke zelfs maar overweegt om deze voorlopige regeling definitief te laten worden.
3 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Het gaat wel over Vic natuurlijk. Die kan er ook niks aan doen dat zijn vader dit of dat gedaan heeft.
Die jongen van vijf wordt hiervoor gestraft. En dat enkel en alleen omdat Karin in die zaak raadgever is.
Moderator bericht:
Het gaat hier over ‘het personage waar ik mij het meest aan erger’, dus als dat niet Vic is, gaat het hier niet over hem.
Die jongen van vijf wordt hiervoor gestraft. En dat enkel en alleen omdat Karin in die zaak raadgever is.
Moderator bericht:
Het gaat hier over ‘het personage waar ik mij het meest aan erger’, dus als dat niet Vic is, gaat het hier niet over hem.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik erger me al langer hoe meer aan Kobe !!! wat een vervelende schotelvod dat ventje ! Gelukkig heeft Femke hem een beetje op zijn plaats gezet .
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Kobe die lijdt aan een extreme vorm van controle drang. Bij alles wat Femke doet staat hij argwanend te loeren. En het ergste is dat het hem hierbij enkel om Vic lijkt te doen te zijn.
"Zou je dat wel doen, het ouderschap eerlijk verdelen? Ik vind het wel leuk dat dat manneke hier de hele tijd rondloopt".
Ik zou zeggen "kijk eens in de spiegel". Hij met zijn verleden zou beter dan wie ook zou moeten beseffen dat kids hun beide ouders nodig hebben, ook als die intussen gescheiden zijn.
"Zou je dat wel doen, het ouderschap eerlijk verdelen? Ik vind het wel leuk dat dat manneke hier de hele tijd rondloopt".
Ik zou zeggen "kijk eens in de spiegel". Hij met zijn verleden zou beter dan wie ook zou moeten beseffen dat kids hun beide ouders nodig hebben, ook als die intussen gescheiden zijn.
1 x