Kadèr Gürbüz

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Plaats reactie
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Kadèr Gürbüz

Bericht door nounake »

Weet er iemand of de actrice ziek is ? Ze ziet er de laatste tijd echt ver van gezond uit , zo vermagerd, neit of slecht gekapt en een heel vermoeide indruk .

Of is ze de "bitch"rol die ze steeds maar krijgt echt wel beu ...dat zou zeker begrijpelijk zij ...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Kadèr Gürbüz

Bericht door johan1969 »

Ik weet wel dat ze haar gezicht heeft laten botoxen, er zit idd niet veel gevoel meer in haar gezicht, niks expressie. Anderzijds wordt ze ook ouder, zoals iedereen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Kadèr Gürbüz

Bericht door satine »

Botox of niet, ze is en blijft een geweldige actrice, wat mij betreft.
Ik hoorde haar hart breken gisteren - hoe triest ook, dat was een prachtige scène.
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Kadèr Gürbüz

Bericht door Christel »

satine schreef: di 30 aug 2022, 07:45 Botox of niet, ze is en blijft een geweldige actrice, wat mij betreft.
Ik hoorde haar hart breken gisteren - hoe triest ook, dat was een prachtige scène.
Inderdaad! :yup:
Moet ook zeggen, wat de botox betreft, dat me dat bij haar totaal niet opgevallen is. Ik zie niet dat ze geen expressie in haar gezicht heeft, hoor! Integendeel...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Kadèr Gürbüz

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: di 06 sep 2022, 16:00 Ik zie niet dat ze geen expressie in haar gezicht heeft, hoor! Integendeel...
Neen, akkoord, heel goede actrice en altijd al een plezier geweest om naar te kijken in elke rol. Gisterenavond toch een heel andere kant gezien van Karin Veel gevoeliger en ook Wim deed z'n best om een steun te zijn in hun andere toch betwijfelende relatie.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie