Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

daffy duck schreef: za 03 apr 2021, 17:43 Dus oppassen voor Simonne, want die miserie, dat ze haar technische werkloosheidsuitkering zal verliezen kan ze nu wel missen!
Erger nog, zij zou die uitkering moeten terugbetalen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap nu toch echt niet de Simonne een contract krijgt voor in de Bar Madam te werken. Als er één ding is dat je een tijdelijke werkloze niet mag geven, is het wel een horeca-contract. Dat zou Sam als voormalige bedrijfseigenaar toch wel mogen weten.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

In thuis is het wel meer hoe het hen uitkomt ipv de realiteit... Simonne zal misschien blijven werken in Bar Madam, ook als is ze zogezegd niet weggelegd voor het café leven, het zal haar toch wel bevallen denk ik
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef: wo 14 apr 2021, 18:32 Ik snap nu toch echt niet de Simonne een contract krijgt voor in de Bar Madam te werken. Als er één ding is dat je een tijdelijke werkloze niet mag geven, is het wel een horeca-contract. Dat zou Sam als voormalige bedrijfseigenaar toch wel mogen weten.
Kun je ook de reden geven? Ik heb er namelijk geen idee van wat voor werk die eigenlijk mogen aannemen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: wo 14 apr 2021, 19:17
tvx1 schreef: wo 14 apr 2021, 18:32 Ik snap nu toch echt niet de Simonne een contract krijgt voor in de Bar Madam te werken. Als er één ding is dat je een tijdelijke werkloze niet mag geven, is het wel een horeca-contract. Dat zou Sam als voormalige bedrijfseigenaar toch wel mogen weten.
Kun je ook de reden geven? Ik heb er namelijk geen idee van wat voor werk die eigenlijk mogen aannemen.
Geen idee wat het fundamentele probleem is met werken in de horeca, maar de wet is nu eenmaal zo. Ze mogen eigenlijk vrijwel alles, behalve dat.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap niet waarom Simonne steeds commentaar zit te geven op hoe Harry zijn dochter opvoedt? Dat zijn haar zaken toch helemaal niet!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: ma 06 sep 2021, 15:47 Ik snap niet waarom Simonne steeds commentaar zit te geven op hoe Harry zijn dochter opvoedt? Dat zijn haar zaken toch helemaal niet!
Ewel, dat snap ik nu echt niet. Nancy mag commentaar geven op zaken die niet haar zaak zijn, maar Simonne zou moeten zwijgen?
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Bij mijn weten vond Harry het advies van Simonne toch ook helemaal niet vervelend? Het was ook alleen maar lief en bezorgd bedoeld eigenlijk, dus ik zie het probleem ook niet moet ik zeggen. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: ma 06 sep 2021, 16:20 Ewel, dat snap ik nu echt niet. Nancy mag commentaar geven op zaken die niet haar zaak zijn, maar Simonne zou moeten zwijgen?
Omdat Nancy nog altijd de moeder en grootmoeder is van Femke en Vic. Dus zijn het wel een beetje haar zaken. Simonne heeft met Harry’s gezin NIETS te maken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Het verwonderde mij dat Simonne zo naïef was wat Thilly en Harry betreft.
En dat het niet in haar opkwam dat die wel eens haar woonst zouden kunnen gebruikt hebben om hun relatie 'in te zegenen'.
Huisbaas of niet, daar zou ik toch niet kunnen mee lachen, ze zijn toch niet allebei dakloos?
Daar zijn toch andere plekken voor dan een appartement waar iemand anders woont?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Doet er al wéken alles aan om haar jaloerse zus te overtuigen dat ze evenveel om haar geeft dan om haar dochter Sam, maar nodigt dan eerst Sam en als die niet kan een huisgenoot (Tania) uit om mee op cruise te gaan, omdat Angèle toch maar zeurt. Terwijl Angèle tijdens die vakantie weer haar shift zal mogen overnemen in Bar Madame...

Ik vrees dat dit het begin zal zijn voor onnoemelijk veel ellende.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: do 10 feb 2022, 21:49 Doet er al wéken alles aan om haar jaloerse zus te overtuigen dat ze evenveel om haar geeft dan om haar dochter Sam, maar nodigt dan eerst Sam en als die niet kan een huisgenoot (Tania) uit om mee op cruise te gaan, omdat Angèle toch maar zeurt. Terwijl Angèle tijdens die vakantie weer haar shift zal mogen overnemen in Bar Madame...
Vooral dat laatste stoort mij enorm. Ja, Angèle kan soms echt een ongelofelijke dramaqueen zijn. Zo erg zelfs dat ik nog kan begrijpen dat mensen haar zouden mijden. Maar ze mag wel altijd komen opdraven voor alles en iedereen - of het nou om werk of te organiseren feestjes draait - totdat er iets leuks te doen is, want dan wordt ze ineens gemeden als de pest omdat ze zeurt.
Ze zeurt toch ook als ze dat werk moet doen? Dan kunnen ze daar met z'n allen toch ook mee leven? En misschien zouden ze er ook eens een minuutje bij stil kunnen staan dat Angèle misschien minder zou klagen als ze niet alleen maar gebruikt zou worden voor de rotklusjes.
Want daar worden mensen over het algemeen ook niet leuker in de omgang van... :nope:
Dat vreemden daar de tijd en moeite niet in steken kan ik ergens nog volgen, maar dat Simonne als haar eigen zuster niet een klein beetje meer moeite doet, vind ik wel heel erg triest... :thumbdown:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: ma 14 feb 2022, 11:03 dat Simonne als haar eigen zuster niet een klein beetje meer moeite doet, vind ik wel heel erg triest...
Is inderdaad heel triest. Vooral omdat ze wist hoe ze haar hiermee plezier kon doen. En hoe Angèle ernaar uitkeek. Is inderdaad een mes in haar rug planten. Want in de tijd van de brand stonden Eddy en zij toch ook voor hen klaar. Dankbaarheid is hier ver te zoeken en ik zeg dus ook: foei Simonne, dat had ik nu echt niet verwacht! :problem: Verzoening zal wel lang uitblijven! en terecht :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

En toch denk ik dat er een ferm addertje onder het gras zit mbt die "gratis" cruise :angel:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

De cruise zou inderdaad wel eens geannuleerd kunnen worden, nu haar vent verdwenen is...

Simonneke zal nu wel in alle staten zijn, voor de zoveelste keer heeft Frank weer niet naar haar goede raad geluisterd en zie wat er van komt!

Gelukkig is haar schoonzoon een topflik, voor het eind van de week zit baby weeral in zijn zetel met Pips :yup:
0 x
Plaats reactie