Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Ik begrijp niet goed waarom Nancy blijft doorgaan op het feit dat ze niet wil dat Karin zich inkoopt in de Withoeve.
Daar is toch nog nooit met een woord over gerept, of heb ik dat gemist?
Ze wou dat indertijd wel doen bij Stevenson, maar uiteindelijk is dat niet gebeurd, ze heeft toen wel het huis van Steven gekocht voor inderdaad een hele smak geld.

Is dit gehamer van Nancy misschien om de kijker voor te bereiden op haar reactie als ze er achter komt dat zij Femke advies geeft? :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik snap niet dat zij (en anderen) dit nog steeds niet door heeft.

Hoe vaak Karin Femke tegenwoordig belt (gebeurde vroeger nooit) of zelfs aan de barrels opdaagt, altijd tijdens de werkuren. Dan zegt Femke "sorry mama, dit moet ik even opnemen. Ja Karin???"
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Nancy vindt de 'relatie' tussen Kobe en 'ons Fem' zo raar. Gelukkig is die van haar en Dieter dat niet. :D
En ze is blij dat Kobe niet bij Femke was blijven slapen, dan moest ze dat ook niet tegen Peter zeggen.
Excuse me???? Waarom zou ze dat moeten doen, dat zijn noch haar, noch Peters zaken. :roll:
En dan haar schijnheilig gedoe tegen Kobe - het is fijn dat ze probeert wat vriendelijk te zijn tegen hem, maar het lag er vingerdik bovenop dat ze er amper iets van meende.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Johnny schreef: do 06 jan 2022, 09:04 En dan haar schijnheilig gedoe tegen Kobe - het is fijn dat ze probeert wat vriendelijk te zijn tegen hem, maar het lag er vingerdik bovenop dat ze er amper iets van meende.
Inderdaad...
En dan te bedenken dat Nancy en Kobe vroeger een soort van 2 handen op 1 buik waren in de keuken van de Withoeve.
Kennelijk is Nancy dat alles in een klap vergeten nu ze besloten heeft dat Kobe schuld heeft aan heel veel ellende tussen Peter en Femke, terwijl hij daar eigenlijk voor niet veel tussen zit. :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

In de "simpele" wereld van Nancy was het vroeger perfect (ook al keek Peter op haar neer), terwijl ze nu bang is dat Karin zich straks met alles en nog wat op de Withoeve gaat moeien. En in haar ogen is de enige schuldige daarvoor Kobe, die DENKT ZE Femke verleid heeft.

Ook Tamara is bang voor Karin, nu ze een grote lening heeft lopen. "Ik wil mijn job hier niet verliezen" zei ze onlangs tegen Nancy.

Het is dus niet dat Nancy tegen Kobe is, ze is bang voor zijn moeder, die in het verleden vaak heel gemeen tegen haar deed, o.m. nog op Kobe's trouwfeest. Of na die dronken flirt met haar Didi :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nou...Nancy liep ook al zo moeilijk te doen tegen Kobe nog voordat er sprake was van een investering door Karin, hè? Ze geeft hem ook al vanaf dag 1 de schuld dat Femke bijvoorbeeld niet meer moeite wilde doen om het nog goed te maken met Peter. Wat Peter's - of zelfs Femke's eigen - aandeel daarin was, schuift ze eigenlijk constant onder de mat. Ik vind het redelijk verbijsterend, zeker gezien ze vroeger zo goed overweg kon met Kobe. ;)
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik vrees dat eerstdaags Nancy's ergste nachtmerrie gaat uitkomen, met name dat Karin Baert - die nu tijd teveel zal hebben - zich uitgebreid met de Withoeve gaat bezig houden...
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Misschien, maar dan heeft Nancy tenminste niet voor niks gepanikeerd en gezeurd al die tijd. :mrgreen:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Er wordt precies veel nadruk gelegd op Nancy haar slechtziendheid... Dieter keek ook maar raar als Nancy zei dat ze moe was.
Daar zit nog een verhaal aan te komen denk ik.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: di 01 feb 2022, 20:53 nadruk gelegd op Nancy haar slechtziendheid..
Is blijkbaar niet alleen slechtziend...ook haar smaakpapillen mogen ook wel eens bijgesteld worden. Na al de verfijnde uitleg van sommelier Rosa was de uitleg van Dieter, het is witte wijn, blijkbaar voldoende :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Haar armpjes worden inderdaad te kort :lol: het enige wat dr Google niet wist te vertellen :lol:
Maar over gans die ruttemetut van Rosa over haar wijn en Kobe over zijn eten, dat interesseert mij ook niet hoor. Het enige wat mij interesseert is hoe snel het in mijn mond geraakt en hoe het smaakt. Tegen dat die gasten hun verhaal gedaan hebben is je eten koud en je wijn warm.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Didi kan haar misschien een roze bril kopen voor haar valentijn :lol: Het is raar dat Nancy daarover nog niet aan het doordraven is. Maar ik vind het vooral vreemd dat plots van de ene dag op de andere ze bijna niets meer normaal kan lezen. Zo'n proces gaat toch langzaam van dag tot dag. Te beginnen met de de kleinste lettertjes niet kunnen lezen en dan maar verder en verder.
2 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

En dan koopt ge uzelf een leesbrilleke.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Onze dramaqueen denkt dat ze blind aan het worden is, omdat op haar oude dag haar zicht wat achteruit gaat :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: do 03 feb 2022, 11:56 Zo'n proces gaat toch langzaam van dag tot dag.
Maar in thuis niet hé! Daar gaat alles van dag op dag zoals een huis kopen, scheiden, ...dus waarom niet kandidaat zijn voor een brilletje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie