Silke LeGrand (Ivana Noa Batchvarov)
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Dan heeft ze wel ALTIJD haar maandstonden, want zo reageert ze wel elke keer dat ze haar zinnetje niet krijgt.
Al betwijfel ik sterk dat dit er iets mee te maken heeft, persoonlijk vind ik haar gewoon een verwend kindje.
Al betwijfel ik sterk dat dit er iets mee te maken heeft, persoonlijk vind ik haar gewoon een verwend kindje.
2 x
-
- x 435
Dat is nu eens een voorbeeld van een slecht idee, neem mij niet kwalijk, als Silke haar maandstonden heeft dan doet ze'r beter aan om een maandverband of een tampax te gebruiken, toch?apestaart schreef: do 27 jan 2022, 12:53 Zou je niet beter zeggen haar maandverband want ik geloof dat ze last heeft van haar maandstonden.
Verversen, dat kan ik nog begrijpen, maar een vers maandverband zal geen soelaas brengen wat haar slechte manier en rotkarakter betreft. Zeker weten!
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Kijk, er zijn vrouwen die last hebben van maandstonden en die dan onuitstaanbaar worden en er zijn vrouwen die er geen last van hebben en die nog altijd rustig en kalm blijven en Silke moet ik jammer genoeg tot die eerste groep rekenen en zeker als zij zo'n slecht karakter heeft.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Ah, u weet dus wanneer die haar maandstonden heeft?
En u beweert dat elke vrouw dan vervelend doet?
Of is dit maar een aanname, gewoon omdat zij een vrouw is?
En u beweert dat elke vrouw dan vervelend doet?

1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Niet goed gelezen zeker, ik heb geschreven dat er vrouwen zijn die vervelend doen maar er ook zijn die kalm en rustig blijven dat hangt natuurlijk af van vrouw tot vrouw.Johnny schreef: do 27 jan 2022, 13:07 En u beweert dat elke vrouw dan vervelend doet?
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Dat is waar, dat heb je niet gezegd.
Maar dan nog snap ik niet wat die maandstonden hier komen doen.
Ik vind het nogal neerbuigend naar vrouwen toe. Ik zou zoiets thuis niet moeten zeggen.
Ontopic:
Ben benieuwd wat Silke gaat doen als blijkt dat ze het volgende semester wèèr les krijgt van 'the bitch'.
Maar dan nog snap ik niet wat die maandstonden hier komen doen.
Ik vind het nogal neerbuigend naar vrouwen toe. Ik zou zoiets thuis niet moeten zeggen.

Ontopic:
Ben benieuwd wat Silke gaat doen als blijkt dat ze het volgende semester wèèr les krijgt van 'the bitch'.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat ze bij haar pa gaan klagen is, was natuurlijk geen slimme zet. Maar Karin heeft het wat uitgelokt door te zeggen dat ze haar snel terug ging zien, terwijl Silke dacht dat Karin maar éénmalig een cursus was komen geven. Logisch dat ze dacht dat ze dus een herexamen had.
Anderzijds is Silke altijd een bitch geweest, gisteren was ze toch niet anders dan voordien? Al vond ik de reactie van haar broer ook niet echt netjes. Wat weet hij er nu van wat die Robrecht al dan niet gedaan heeft.
Heeft blijkbaar nooit gehoord van eerst bewijzen voor je iemand van iets beschuldigt ?
Anderzijds is Silke altijd een bitch geweest, gisteren was ze toch niet anders dan voordien? Al vond ik de reactie van haar broer ook niet echt netjes. Wat weet hij er nu van wat die Robrecht al dan niet gedaan heeft.
Heeft blijkbaar nooit gehoord van eerst bewijzen voor je iemand van iets beschuldigt ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat is maar een paar dagen per maand. Bij haar is het onafgebroken. Seffens heeft die nog serieuze bloedarmoede

1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Die 2 zijn inderdaad heel overtuigend als broer en zus. Allebei een rotkarakter, vind ik.Tiboko schreef: do 27 jan 2022, 13:36 gisteren was ze toch niet anders dan voordien? Al vond ik de reactie van haar broer ook niet echt netjes
En ja, Silke heeft altijd last van een miserabele manier van doen, niet alleen maar eens per maand. Was het maar zo'n feest.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Niels is de man met vooroordelen, wat heeft hij kortgeleden van Joren gezegd? Dat hij Zihame lastigviel terwijl dat niet zo is dus zal het niet de laatste keer zijn dat hij vooroordelen zal hebben jegens iemand, hij zal dat dringend moeten afleren.Tiboko schreef: do 27 jan 2022, 13:36 Wat weet hij er nu van wat die Robrecht al dan niet gedaan heeft.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Ik neem aan dat de regels zowat overal hetzelfde zijn en dat proffen en docenten geen resultaten meedelen VOOR het einde van de examenreeks.Tiboko schreef: do 27 jan 2022, 13:36 Maar Karin heeft het wat uitgelokt door te zeggen dat ze haar snel terug ging zien, terwijl Silke dacht dat Karin maar éénmalig een cursus was komen geven. Logisch dat ze dacht dat ze dus een herexamen had.
(Tenzij misschien bij een mondeling examen).
Normaal wordt er zelfs gewacht tot ook de inhaalexamens achter de rug zijn.
Als Karin had laten vermoeden dat Silke gebuisd was, zou dat een serieuze fout zijn.
Zeker als dit vlak voor een ander examen gezegd wordt.
Ik denk eerder dat Karin er van uitging dat Silke op de hoogte was van het feit dat ze opnieuw college ging krijgen van Karin in het tweede semester, dochter van de decaan zijnde.
Maar blijkbaar was dat niet het geval en trok Silke de verkeerde conclusie.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Logisch of niet, een docent vals beschuldigen doe je niet zomaar. Dit is gewoon profiteren van de situatie. Zij wist het antwoord niet en papa moest het oplossen. En dan nog, je weet maar of je herexamen hebt als je je punten weet en die krijg je in het hoger onderwijs niet eerder dan 1 februari. Dat is de dag dat de centen voor de scholen uitgedeeld worden volgens het leerlingenaantalTiboko schreef: do 27 jan 2022, 13:36 Silke dacht dat Karin maar éénmalig een cursus was komen geven. Logisch dat ze dacht dat ze dus een herexamen had.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Moderator bericht:
Dit is het topic van HET PERSONAGE Silke.
De topics over de acteurs/actrices zijn elders te vinden.
De topics over de acteurs/actrices zijn elders te vinden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Eerst Ilias, dan Angèle, dan haar broer, en nu eindelijk ook papa die tegenwind geeft. Dat moet hard aankomen bij iemand met een ego van hier tot Tokyo 

0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134