Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Kan die zomaar de regie daar overnemen? Heeft die daar dan verstand van? Nou ja, als je naar Viv kijkt is enige kennis van wat je uitvoert totaal niet nodig. En Adil vindt dat allemaal weer prima. Die zou ook eens een schop onder zijn gat moeten hebben
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: vr 21 jan 2022, 08:55 Kan die zomaar de regie daar overnemen?
Blijkbaar wel en ze zou toch tenminste de beleefdheid en vriendelijkheid kunnen hebben om de werknemers te bedanken. Tenslotte hebben zij het allemaal mogelijk gemaakt dat Adil haar kon bezoeken, haar steun geven als het nodig was. Maar neen, madam komt daar binnen om iedereen af te blaffen! Leuke werkgever. Als dat de ethiek is :oops:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

jessie V. schreef: vr 21 jan 2022, 08:55 Kan die zomaar de regie daar overnemen?
Ja hoor, zij is voor de helft eigenaar en heeft dus evenveel te zeggen als Adil. En of ze er verstand van heeft? Het perfectionisme van Christine kennende zal zij haar centen niet geïnvesteerd hebben zonder zich over de materie te laten informeren.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

Het ‘oraal’ examen van Robrecht :mrgreen:

Karin liet de studenten kaartjes trekken met hun vraag. Bij Robrecht had ze zelf de vraag uitgekozen en de andere kaartjes opzij gelegd. Ze was duidelijk overtuigd dat hij haar ‘aanbidder’ was en schrok toen ze tijdens zijn examen weer een sms kreeg.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

catherine schreef: vr 21 jan 2022, 12:16 schrok toen ze tijdens zijn examen weer een sms kreeg.
Ik wist het vroeger ook niet, maar met Android toestellen kun je wel degelijk een sms versturen op een gepland tijdstip. Creepy Robbrecht zou dus wel de stalker kunnen zijn. Alhoewel het weer heel voor de hand liggend is natuurlijk.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

heidiw schreef: vr 21 jan 2022, 13:24 Ik wist het vroeger ook niet, maar met Android toestellen kun je wel degelijk een sms versturen op een gepland tijdstip. Creepy Robbrecht zou dus wel de stalker kunnen zijn. Alhoewel het weer heel voor de hand liggend is natuurlijk
Wist ik niet. Langs de andere kant krijg ik sms’en soms te laat, vele uren na verzending. Wss de schuld van mijn provider.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: do 20 jan 2022, 23:15
tvx1 schreef: do 20 jan 2022, 22:05 Nu dat ik die trui van Robrecht zag en Silke dat logo nogal opvallend toonde, ben ik toch vrij zeker dat het hetzelfde is als dat op de truien van de aanvallers van Tania. De aanvallers zouden dus uit die studentenclub komen...
Uiteraard. Maar om dan meteen de conclusie te trekken dat het die Robrecht wel zal geweest zijn? Velen dachten ook al dat hij meneer anoniem was, maar vanavond blijkt dat toch niet het geval te zijn. Wat niet betekent dat hij niet één van de aanvallers van Tania zou kunnen zijn. Maar even zo goed waren het anderen, die club telt toch wellicht tientallen leden.
Ik maak toch nergens de conclusie dat Robrecht de aanvaller is? Ik heb letterlijk geschreven dat ik denk dat de aanvallers in de studentenclub zitten. Meer niet. Al zie ik die akelige Robrecht er zeker toe in staat. Dat Karin nog berichten kreeg tijdens het examen met Robrecht, hoeft trouwens niet automatisch te betekenen dat hij niet de aanbidder is. Hij is een heel geslepen persoon die er perfect toe in staat is om een vriendje uit de studentenclub te vragen om die berichten te sturen of om via een programma op zijn computer die berichten gepland te laten versturen.
Tiboko schreef: do 20 jan 2022, 23:15
tvx1 schreef: do 20 jan 2022, 18:59 Het is nu niet omdat ze dat niet expliciet in beeld brachten dat Lowie de test zag, dat hij die niet gezien heeft.
Vanavond zagen we hem toch even twijfelen, toen hij die in de vuilbak zag liggen, dus wellicht heeft hij die uitkomst echt niet gezien.
Zoals iemand anders hier al aangaf, was dit gewoon confronterend voor Lowie. Een als Viv effectief gelogen heeft over een test die eigenlijk positief, waarom gooit ze die dan in hemelsnaam openlijk in de vuilbak van de gemeenschappelijke keuken? Nee, in deze piste geloof ik echt niet.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Het toeval heeft in de aflevering van vandaag weer een flinke rol gespeeld.

Uitgerekend toen Joren 's middags zijn broodje aan het eten was, lag die trui van Robrecht daar op de zetel en viel de mayo uitgerekend op de trui. Plichtsbewust neemt Joren die na het werk mee naar huis, waar hij meteen in de wasmachine en daarna de droogkast belandt. Een tijdje later, net wanneer Tania even binnensprong, staat Sam uitgerekend die trui op te vouwen, waarna Tania die herkent.

Verder: Angèle die haar vent de gevangenis in praat, hoe dom kun je zijn. En het examen van Silke was wel héél kort. Eén enkele vraag, kan dit wel ?? Ik denk inderdaad dat Karin hier nog meer van gaat horen.
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: vr 21 jan 2022, 21:39 En het examen van Silke was wel héél kort. Eén enkele vraag, kan dit wel ?? Ik denk inderdaad dat Karin hier nog meer van gaat horen.
Het was natuurlijk maar een gedeeltelijk examen hé. Ze hadden een eerder deze week al een schriftelijk gedeelte gehad. Maar dan is één vraag inderdaad alsnog heel weinig. Robrecht heeft trouwens ook enkel één vraag gekregen over "belaging".

En als het inderdaad niet meer dan die éné vraag was, dan snap ik niet waarom Silke daar zo'n drama van maakte. Door zo één vraagje kan ze toch nooit falen voor dat hele vak (met dat schriftelijke gedeelte er bij dus). Bovendien beweerde ze dat Karin dit opzettelijk zou gedaan hebben, maar Karin was niet diegene die bepaalde welke vraag Silke kreeg. Silke nam zelf een kaartje uit een tien- of twintigtal die op de tafel lagen. Ze had gewoon pech.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: vr 21 jan 2022, 21:39 En het examen van Silke was wel héél kort. Eén enkele vraag, kan dit wel ??
Ja. Aan de hogeschool of unief kan dit. Zelfs schriftelijk. Zelf nog meegemaakt.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik kijk u echt niet uit naar het gezicht van Chris dat overal opduikt en zoveel overal met z'n tentakels zal inzitten. :naughty: Er wordt daar nu stilaan een bodempje voor gelegd! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 55
x 86

Bericht door catherine »

daffy duck schreef: vr 21 jan 2022, 23:05 het gezicht van Chris dat overal opduikt en zoveel overal met z'n tentakels zal inzitten. Er wordt daar nu stilaan een bodempje voor gelegd!
De nieuwe slechterik
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Frank die aan Sam zegt dat ze zichzelf niets te verwijten heeft ivm Pips. Waren zij en Tim niet zo gierig geweest en direct, zoals een echte dierenvriend naar een dierenarts gegaan kon de behandeling sneller opgestart worden en was dat arme beestje niet zo ziek.
3 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

tvx1 schreef: vr 21 jan 2022, 22:01 Silke nam zelf een kaartje uit een tien- of twintigtal die op de tafel lagen.
Lepe juf "Bitch" kan evengoed allemaal dezelfde kaartjes gelegd hebben, net zoals ze met Robrecht maar 1 kaartje legde.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Dan nog wist degene 'die haar cursus toch oh zo goed kende' het antwoord niet.
Ik wist het precieze jaar niet, maar dat deze wet afgeschaft was wist ik wel.
En ik volg niet eens Rechtspraktijk.
Renée schreef: di 25 jan 2022, 01:07 Frank die aan Sam zegt dat ze zichzelf niets te verwijten heeft ivm Pips. Waren zij en Tim niet zo gierig geweest en direct, zoals een echte dierenvriend naar een dierenarts gegaan kon de behandeling sneller opgestart worden en was dat arme beestje niet zo ziek.
Inderdaad, een dier dat dagenlang bloed in de ontlasting heeft???
Als Frank niet naar de dierenarts was geweest, dan was Pips er nu niet meer denk ik.
1 x
Plaats reactie