Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik snap ook niet wat hij bij een psychiater gaat doen als hij niet van plan is om over zijn jeugdtrauma's te praten. Die mensen zijn wel wat gewend. Beter een psychiater dan een bekende, want in Thuis kan niemand zijn mond houden in vertrouwelijke zaken.
Er zullen weinig psychiaters zijn die hem als cliënt willen als hij niet praat.
Er zullen weinig psychiaters zijn die hem als cliënt willen als hij niet praat.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Het is hem enkel te doen om dat papiertje dat hij dan aan de rechter kan voorleggen. En het liefst zou hij het zo verkrijgen zonder zichzelf bloot te geven.jessie V. schreef: zo 16 jan 2022, 11:30 Er zullen weinig psychiaters zijn die hem als cliënt willen als hij niet praat.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Volgens mij zijn Kobe en Peter gewoon ene gaan drinken om het goed te maken. 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
zal dan wel een bloody Mary geweest zijn!johan1969 schreef: wo 23 mar 2022, 09:32 Volgens mij zijn Kobe en Peter gewoon ene gaan drinken om het goed te maken.
0 x
-
Farfalla
- Nog geen rang
- x 18
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Inderdaad, hij had die opmerking over dat kostuum ook gewoon kunnen negeren.
Ik ben geen fan van Kobe, maar Peter heeft een even kort lontje.
Ik ben geen fan van Kobe, maar Peter heeft een even kort lontje.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Inderdaad. Kobe kon bij het incident met Kaat nog drugs als "excuus" inroepen (tussen haakjes want dat is een oorzaak, geen verschoning) maar Peter heeft dat niet nodig. Die is uit zichzelf een wandelend kruitvat met een heel korte lont.
En zijn uitspraken waren er ook niet naast. "Je hebt al mijn vrouw en MIJN huis .. " waar hij niet snel genoeg vanaf kon zijn zelfs nog voor Kobe en Femke een relatie begonnen.
En zijn uitspraken waren er ook niet naast. "Je hebt al mijn vrouw en MIJN huis .. " waar hij niet snel genoeg vanaf kon zijn zelfs nog voor Kobe en Femke een relatie begonnen.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
We weten natuurlijk enkel "hoe" het begon, we weten niet wat erna volgde. Net zoals indertijd met Kaat. Sowieso vrees ik het ergste voor Peter, zo'n nachtje (zwaar ?) gewond in het bos, dat kan niet goed aflopen.
Gelukkig moest net nu Frank weer met Pips gaan wandelen, ik durf wedden dat hij hem dood of levend zal vinden.
Gelukkig moest net nu Frank weer met Pips gaan wandelen, ik durf wedden dat hij hem dood of levend zal vinden.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik grapte maar. Ik vrees dat Peter ergens dood in t bos ligt.daffy duck schreef: wo 23 mar 2022, 11:41 johan1969 schreef: ↑wo mar 23, 2022 10:32 am
Volgens mij zijn Kobe en Peter gewoon ene gaan drinken om het goed te maken.
zal dan wel een bloody Mary geweest zijn!
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Die is heel goed in staat om zelf onder de radar te verdwijnen. Niet alleen maar om Kobe verdacht te maken maar vooral door zijn mentale toestand. Peter is diep moeten gaan en zit ook nog diep. Daarbovenop heeft hij een superkort lontje en is zijn ratio ver zoek als zijn woede en wraakgevoel de bovenhand halen.
2 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Klopt Heidi, maar het ging eindelijk net de goede kant op met hem. Hij was zo blij terug on speaking terms met Femke te zijn, en de 50/50 regeling bood hem perspectief. Die dag was super belangrijk voor hem en bovendien had hij al mentaal gewonnen van Kobe door Femke’s toenaderingen en toegevingen, wat Kobe’s grote frustratie was.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Ja, dat is wel zo, hij was op goede weg. Maar niet vergeten dat hij nog een heel lange weg voor de boeg heeft en de minste tegenslag of onverwachte gebeurtenis kan voor een serieuze terugval zorgen. Helaas.... Maar herstellen van depressie is een proces van heel veel vallen en opstaan, en ook wel eens even blijven liggen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
En had hij Judith als luisterend oor. Wel raar dat hij haar niet gecontacteerd heeft als hij een terugval heeft. Maar ja, hij had z'n telefoon niet bij. Misschien daarom dat er iemand anders contact opneemt nu met Tom??catherine schreef: vr 25 mar 2022, 17:38 had hij al mentaal gewonnen van Kobe door Femke’s toenaderingen en toegevingen, wat Kobe’s grote frustratie was.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Hij had de telefoon wel bij, die lag in zijn auto die op een anonieme plek werd gevonden.
De hypothese dat Peter dit allemaal geënsceneerd zou hebben om "Kobe een hak te zetten" is toch behoorlijk vergezocht, want hij wist niet - toen hij die pachtdocumenten voor Waldek kwam brengen - dat het tot een confrontatie met Kobe zou komen.
En waarom zou hij uit vrije wil verdwijnen als hij net bergen positief nieuws had gekregen ??
De hypothese dat Peter dit allemaal geënsceneerd zou hebben om "Kobe een hak te zetten" is toch behoorlijk vergezocht, want hij wist niet - toen hij die pachtdocumenten voor Waldek kwam brengen - dat het tot een confrontatie met Kobe zou komen.
En waarom zou hij uit vrije wil verdwijnen als hij net bergen positief nieuws had gekregen ??
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Je kan de vraag ook anders stellen. Kon hij het zich, als zijn eigen advocaat zijnde, permitteren om bont en blauw in de rechtbank te verschijnen zonder dat dat vragen oproep of gevolgen had?Tiboko schreef: za 26 mar 2022, 10:08 En waarom zou hij uit vrije wil verdwijnen als hij net bergen positief nieuws had gekregen ??
0 x