Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Johnny schreef: za 15 jan 2022, 10:04
Nu wordt het toch wel minder flatterend en quasi-romantisch.
Ik vind het de griezelige kant opgaan.
Dat zeker... Het zit Karin inmiddels (beter laat dan nooit ) ook niet echt lekker meer blijkbaar. De lol is eraf.
En logisch ook, als blijkt dat iemand je constant in de gaten houdt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Zoals te verwachten was Karin niet blij dat Silke haar plaats zal innemen en dat is nog zacht uitgedrukt, ik verwacht geen kletterende ruzie tussen haar en Tom maar eerder een koude oorlog, een boycot van Karin jegens Tom.
En verder vrees ik dat zij in het 2de semester Silke het ferm lastig zal maken en dat is ook zacht uitgedrukt.
moet natuurlijk wel niet leuk zijn. Het kantoor dat gedeeltelijk haar naam draagt zien ingenomen worden door 2 van haar meest gehate mensen: Peter en Silke. Qua empathie met haar heeft Tom toch ook één en ander tekort!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Karin heeft haar aandelen twee seizoenen geleden verkocht en het kantoor heet sindsdien gewoon "Advocaten De Decker", dus Karin heeft hier in feite niks mee te maken. En dat ze een vete heeft met Silke, daar heeft Tom dan weer niks mee te maken, toch?
Tiboko schreef: za 05 feb 2022, 20:55
daar heeft Tom dan weer niks mee te maken, toch?
Ongewild toch wel. Je zou dit toch doen uit respect voor je partner. Eerst heeft hij haar voor een voldongen feit gezet met Peter en dan iemand die ze niet kan uitstaan aanvaarden, aannemen. Moet toch moeilijk zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Karin zei dat het wel heel cliché was dat Tom n knap, jong, niet intelligent meisje had aangenomen. Ik vind het vooral cliché dat Karin zo denkt. Ten eerste is Silke niet echt knap en verder kon het zijn dochter zijn. Tom is zo'n 50 jaar in de serie en Silke 18. Dat zou wel heel fout zijn moest Tom iets met Silke hebben.
Bovendien is Karin wel de laatste om hierover te klagen. Was zij niet op de campus aan het flirten met jonge studentjes? En was zij het ook niet die per se de toen nog jonge Dries selecteerde als beste stagiair voor het kantoor ?
Waarna ze Dries ook nog eens tot seks verleidde.
Eigenlijk betaalt Tom haar nu dus met gelijke munt
Tiboko schreef: ma 07 feb 2022, 00:09
Eigenlijk betaalt Tom haar nu dus met gelijke munt
Ik heb toevallig de aflevering gezien waarin duidelijk was dat Peter en Dries Tom onder druk zetten om Silke aan te nemen.
Hij was het er niet mee eens, dus was 't ook niet zijn bedoeling om Karin met gelijke munt te betalen. En moest dat wel zo zijn, wel, dan is dat heel onvolwassen, om niet te zeggen kinderachtig...
Misschien niet goed opgelet, maar Karin komt daar kennelijk heel boos toe op de hogeschool en "beveelt" Stefaan om even mee te komen naar zijn kantoor. Daar begint ze over die memes en haalt iets uit haar tas (kon niet zien wat) en zegt dan "het is Robrecht die hier achter zit".
Tiboko schreef: ma 21 feb 2022, 23:41
Beetje confused, wat was dat ?
Silke en Robrecht hebben Tom vorige week geholpen oude dossiers te verhuizen van kantoor naar het huis (van Karin eigenlijk). Daar moest Robrecht plots naar het toilet, dat nu verbazend genoeg boven is, waarna Karin ontdekte dat haar lingerie spoorloos is.