Vooral nu hij weet wat de gevolgen zullen zijn. Tim heeft dat duidelijk gemaakt. En uiteindelijk : hij zal nu hetzelfde doen als Eddy: zwijgen!
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Dat zal daar gezellig worden volgende week... Hopelijk wordt de taart van ons make niet gebruikt om mee te gooien door Frank en Eddy.
1 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Frank Bomans zal het heft weer eens in handen nemen. Doen zonder denken.
Eddie de huid vol gaan schelden.
Eddie de huid vol gaan schelden.
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Ik vond het nogal vreemd dat Frank gisteren deed alsof hij het volste recht had om zonder toestemming op die man zijn privé-domein te gaan rondneuzen.
Eender wat die man gedaan heeft dat op dit moment nog niet bewezen kan worden, hij overtrad wel een wet.
Hopelijk dringt dat door in zijn koppig kopke.
Eender wat die man gedaan heeft dat op dit moment nog niet bewezen kan worden, hij overtrad wel een wet.
Hopelijk dringt dat door in zijn koppig kopke.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik denk niet dat het doorgedrongen is, want gaf hij Paulien niet "zijn versie" van de feiten? Wellicht staat straks dus Frank's versie in de krant.
Kan die broodfokker hem nog aanklagen voor laster en eerroof. Bovenop dat PV.
Kan die broodfokker hem nog aanklagen voor laster en eerroof. Bovenop dat PV.
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Ergens begrijp ik wel dat Frank nog steeds geen fan is van Kobe, na wat die Kaat heeft aangedaan.
Maar Kaat had Kobe vergeven, net zoals ze Frank vergeven heeft toen die haar zo toegetakeld had.
Zijn eigen dochter dan nog wel.
Misschien zou hij daar beter eens even bij stilstaan.
Maar Kaat had Kobe vergeven, net zoals ze Frank vergeven heeft toen die haar zo toegetakeld had.
Zijn eigen dochter dan nog wel.
Misschien zou hij daar beter eens even bij stilstaan.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Inderdaad.
Een gevalletje "Verbeter de wereld, begin bij jezelf".
Frank is echt het ultieme bewijs dat de beste stuurlui aan wal staan, vind ik. En dat is hij al gedurende zijn gehele Thuis-loopbaan.
Vind dat ook meteen een van zijn meest ergerlijke eigenschappen...

Frank is echt het ultieme bewijs dat de beste stuurlui aan wal staan, vind ik. En dat is hij al gedurende zijn gehele Thuis-loopbaan.
Vind dat ook meteen een van zijn meest ergerlijke eigenschappen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
IK vraag me af hoeveel afleveringen we nu naar die van zelfmedelijden smeltende Frank Bomans moeten gaan zitten kijken.
Met zijn stoere praatjes
Hij realiseert zich niet dat hij door zijn onbeschofte gedrag tegenover Simonne alles nog erger heeft gemaakt. Hij heeft voor zichzelf uitgemaakt dat zij een lover heeft en er nu met hem vandoor is gegaan..
Heel theatraal de fotolijstjes omdraaien
Kijk eens hoe ik lijd!
Met zijn stoere praatjes
Hij realiseert zich niet dat hij door zijn onbeschofte gedrag tegenover Simonne alles nog erger heeft gemaakt. Hij heeft voor zichzelf uitgemaakt dat zij een lover heeft en er nu met hem vandoor is gegaan..
Heel theatraal de fotolijstjes omdraaien
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Dat komt ervan as je zo weinig omhanden hebt, dan heb je zoveel tijd om zielig te zijn en te vallen in zelfbeklag. Wees een grote vent en klaar de zaak op i.p.v. daar met een gezicht rond te lopen van een bekakt dakvenster! En met het verspreiden van die hoop leugens doet hij zichzelf geen goed. Mooi hoor, iemand zo de grond invoeren waar je jaren mee samengeleefd hebt. Zoveel vertrouwen dat die heeft!
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Tja Frank - eerst uw vrouw afblaffen en behandelen als een schurftige hond en dan bleiten omdat ze weg is.
Maar zo kennen we hem wel, de balk en de splinter.
Dit gaat al lang niet meer over dat ene kusje, maar over het feit dat hij buiten wandelen met Pips en patatten schillen, compleet afgeschreven is.
En dat heeft hij ergens toch ook wel aan zichzelf te danken, dat hij zich nutteloos voelt.
Hij heeft ook nooit iets verkeerd gedaan, altijd vol zelfmedelijden.
Maar zo kennen we hem wel, de balk en de splinter.
Dit gaat al lang niet meer over dat ene kusje, maar over het feit dat hij buiten wandelen met Pips en patatten schillen, compleet afgeschreven is.
En dat heeft hij ergens toch ook wel aan zichzelf te danken, dat hij zich nutteloos voelt.
Hij heeft ook nooit iets verkeerd gedaan, altijd vol zelfmedelijden.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Wat hem betreft is het amen en uit tussen hem en Simonne.
Het zou me niet verwonderen dat hij dezer dagen in het advocatenkantoor binnen springt om de echtscheiding in te zetten, ik zie hem daartoe in staat.
Het zou me niet verwonderen dat hij dezer dagen in het advocatenkantoor binnen springt om de echtscheiding in te zetten, ik zie hem daartoe in staat.
1 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
In de staat waarin hij nu verkeert zou dat zeker zo maar kunnen gebeuren
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
En er woont een advocaat in hetzelfde huis, zo ver hoeft hij niet te lopen
.
).
Oei, dat was nu ook het eerste wat ik deed hoor, als de relatie om zeep was. Ik gooide die gewoon in de vuilnisbak (en ook mijn trouwalbum is destijds dezelfde weg opgegaan
Welkom in het leven van een gepensioneerde.satine schreef: di 17 mei 2022, 08:26 maar over het feit dat hij buiten wandelen met Pips en patatten schillen
Nope, die was toch een wereldreis aan het maken. Zou me niet verwonderen dat zij momenteel in haar geliefde USA woont.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Om op mijn eigen vraag over Kaat te antwoorden… Daarstraks gehoord, Kaat woont nu dus in Helsinki!
1 x